AndroidHealthClinic

Slecht herstel na anabolenkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe ik het het best kan beschrijven is: voor de cycle had ik echt een torenhoge libido en ik kreeg heel vaak erecties etc. Op dit moment is alles als voorheen, dus weer veel en goede erecties etc. maar dan zonder de drive die erbij mee kwam kijken.
Je moet gewoon niet gewend raken aan de on cycle drive :p
Makkelijker gezegd dan gedaan tho'
 
Het zit tussen je oren, je hebt net een cycle gedaan waarbij je libido omhoog is gegaan en ja als je dan off gaat of cruise is je libido minder.
Zou kunnen, maar er is overduidelijk verschil in de before and after aangezien ik van wel een libido naar geen libido ben gegaan. Zou toch wel uiteindelijk een beetje op gang moeten komen na langer dan een half jaar?
 
Wanneer is je laatste bloedonderzoek geweest of al bij de huisarts geweest?
 
Wanneer is je laatste bloedonderzoek geweest of al bij de huisarts geweest?
Mijn laatste bloedonderzoek was 2 weken geleden gedaan bij de huisarts. Ik heb de resultaten in een nieuwe topic gedeeld. Ik zal even de link voor je pakken.
 
Mijn laatste bloedonderzoek was 2 weken geleden gedaan bij de huisarts. Ik heb de resultaten in een nieuwe topic gedeeld. Ik zal even de link voor je pakken.
dat was hier maar dit topic is vervuild.
als ik zo vrij mag zijn:
Follikelstimulerend hormoon/FSH
Uw waarde: 1,8
Normale waarde: 1.5 - 12.4
Luteinizerend hormoon/LH
Uw waarde: 4,2
Normale waarde: 1.7 - 8.6
Oestradiol
Uw waarde: <0.02
Normale waarde: 0.03 - 0.16
Prolactine
Uw waarde: 241
Normale waarde: 86.0 - 324.0
Testosteron
Uw waarde: 17,9
 
Dag heren van het forum,

Ik had een paar weken terug een topic geplaatst over mijn libidoverlies na mijn anabolenkuur. Ik had toen nog geen bloedwerk resultaten en daardoor was het moeilijk om naar een oplossing te zoeken. Nu heb ik ze wel en plaats ik een nieuwe topic zodat het wellicht wat meer mensen zal bereiken.

Kort samengevat:
Ik heb een anabolenkuur achter de rug van 12 weken waarin ik 500mg testosteron enanthaat samen met 60mg Anavar heb gebruikt. Alles ging lekker, PCT afgerond (4 weken Nolvadex op 20mg ED) en eind februari was ik klaar met alles. Het is dus alweer +/-7 maanden geleden dat ik mijn laatste pilletje Nolvadex heb geslikt en sindsdien is mijn libido niet meer teruggekomen.

Ik zal mijn bloedwerk resultaten even zo overzichtelijk mogelijk plaatsen hieronder:

Follikelstimulerend hormoon/FSH
Uw waarde: 1,8
Normale waarde: 1.5 - 12.4

Luteinizerend hormoon/LH
Uw waarde: 4,2
Normale waarde: 1.7 - 8.6

Oestradiol
Uw waarde: <0.02
Normale waarde: 0.03 - 0.16

Prolactine
Uw waarde: 241
Normale waarde: 86.0 - 324.0

Testosteron
Uw waarde: 17,9

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Ik krijg nog heel vaak erecties en het hard houden is geen probleem, maar er zit totaal geen sex drive meer in sinds ik klaar ben met de kuur.
Vitamine d3 en K2, Selenium (zit in paranoten)
Kunnen je wellicht helpen met je gemoedsstemming.
Hoe meer je focust op je sexdrive wat je nu niet hebt des te lastiger het wordt, dit had je ook kunnen weten voordat je een spuit in je reet stak.
Je waardes zijn oké, alleen tussen je oren niet.
 
Vitamine d3 en K2, Selenium (zit in paranoten)
Kunnen je wellicht helpen met je gemoedsstemming.
Hoe meer je focust op je sexdrive wat je nu niet hebt des te lastiger het wordt, dit had je ook kunnen weten voordat je een spuit in je reet stak.
Je waardes zijn oké, alleen tussen je oren niet.
Ik had een vitamine d3 tekort en die heb ik gefixt uiteraard. Was onder de range en nu zit ik hoog in de range. Ik wist uiteraard wel dat dit een consequentie kon zijn, maar ik had niet verwacht dat het na 7 maanden nog steeds een issue zou zijn. Het komt waarschijnlijk met de tijd wel goed en ik maak me er niet zo heel veel druk om op dit moment aangezien ik goede vertrouwen erin heb dat ik weer terugkom. Ik slik momenteel magnesium&zink, omega-3, vitamine d3, multivitamine en ik volg een dieet wat hoger ligt in gezonde vetten sinds kort om even te experimenteren qua drive en mood.
 
Ik had een vitamine d3 tekort en die heb ik gefixt uiteraard. Was onder de range en nu zit ik hoog in de range. Ik wist uiteraard wel dat dit een consequentie kon zijn, maar ik had niet verwacht dat het na 7 maanden nog steeds een issue zou zijn. Het komt waarschijnlijk met de tijd wel goed en ik maak me er niet zo heel veel druk om op dit moment aangezien ik goede vertrouwen erin heb dat ik weer terugkom. Ik slik momenteel magnesium&zink, omega-3, vitamine d3, multivitamine en ik volg een dieet wat hoger ligt in gezonde vetten sinds kort om even te experimenteren qua drive en mood.
Zolang je in je zelf geloof,dan komt het goed.👍
 
Ik ben trouwens een nieuwe cycle ingegaan. Zouden jullie het leuk vinden als ik een logje bijhoud? Ik doe dit wel zonder foto’s en alleen met data van mijn lifts en bodyweight.
 
Ik ben trouwens een nieuwe cycle ingegaan. Zouden jullie het leuk vinden als ik een logje bijhoud? Ik doe dit wel zonder foto’s en alleen met data van mijn lifts en bodyweight.
Je hebt klachten gerelateerd aan een vorige kuur, dit nog niet verholpen en nu een nieuwe kuur....
 
Je hebt klachten gerelateerd aan een vorige kuur, dit nog niet verholpen en nu een nieuwe kuur....
Het is gewoon psychologisch en de oorzaak is Roa geweest. Wist vooraf niet dat het je sex drive kon killen.. toen ik begon met deze cycle en begon te geloven dat de libido back is ging het allemaal beter. Thanks voor iedereens input trouwens💪

P.s. ik heb dit allemaal met mijn arts gedeeld en hij is bereid om toezicht te houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens een nieuwe cycle ingegaan. Zouden jullie het leuk vinden als ik een logje bijhoud? Ik doe dit wel zonder foto’s en alleen met data van mijn lifts en bodyweight.
Is aan jezelf of je dat wilt. Ik vind het wel interessant ;)
 
Bedankt voor je reactie! Zouden mijn lage Oestradiol en FSH waarde wellicht iets ermee te maken kunnen hebben? Ik heb nog Enclomiphene Citrate en Tamoxifen liggen hier. Had gelezen dat het de FSH waarde zou opschroeven. Zou je mij een SERM aanraden? Of gewoon tijd geven en mijn lichaam zelf laten herstellen?
Blow je? Zo ja kan dit echt wel hier mee te maken hebben
 
Zal niet daar aan liggen dan, ben geen expert qua herstel van AAS maar zal zoals gezegd met tijd wel vanzelf in orde komen.
Ja ik vertrouw er ook volledig op dat mijn lichaam hoogstwaarschijnlijk terugbounced. Ik ben erachter gekomen dat mijn libido echt een psychologisch probleem is geweest. Ik zit nu in een blast en toen ik begon te geloven dat mijn libido terug was gekomen kwam het ook daadwerkelijk terug haha.
 
Back
Naar boven