XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met een beetje mazzel ga ik volgende week kijken bij een FZ6.
Toen ik daar een keer op reed (leenmotor die mijn broer meekreeg bij reparatie aan zijn eigen motor) was ik positief verrast, ook over de bottom power. Erg "volwassen" motor, stuurt veel vlotter dan de Fazer 1000. Heb ook op de nieuwere, terug getunede 600cc versie gereden. Die FJ6 is tammer, maar nog steeds leuk.
 
1669533913069-01.jpeg
 
Jammer dat je soundbar een stukje beeld bedekt. OLED is wel mooi spul, heb zelf de Philips 65OLED936 staan. Mooier dan m'n vorige Samsung Qled.

Inmiddels hangt hij.

Op de foto komt ook echt nog over hoe groot 55 inch daadwerkelijk is.

20221127_182008.jpg
 
Inmiddels hangt hij.

Op de foto komt ook echt nog over hoe groot 55 inch daadwerkelijk is.

Bekijk bijlage 572851
Nice man! Formaat van de tv went helaas erg snel 😂 toen ik m'n 65 inch binnen kreeg en de doos voor 't kastje zette schrok ik me dood, zo groot. Nu wil ik eigenlijk een 75, zijn me alleen te duur :p
 
Eens, bij 75 begint t interessant te worden.
 
Nice man! Formaat van de tv went helaas erg snel 😂 toen ik m'n 65 inch binnen kreeg en de doos voor 't kastje zette schrok ik me dood, zo groot. Nu wil ik eigenlijk een 75, zijn me alleen te duur :p
Jeugd van tegenwoordig. Ik heb gehoord dat jullie Netflix op je horloge kijken.
 
Nice man! Formaat van de tv went helaas erg snel 😂 toen ik m'n 65 inch binnen kreeg en de doos voor 't kastje zette schrok ik me dood, zo groot. Nu wil ik eigenlijk een 75, zijn me alleen te duur :p
Wij waren op bezoek bij mensen die ruim 1 meter veder van de TV zitten, die hadden een 65 hangen en dat vonden we echt te groot.

Ik ken niemand die een 75 inch heeft, maar kan me dat ook bijna niet voorstellen in een huis.
55 inch is instap model tegenwoordig 🥹

Ik kom van 43 geloof ik.
Het moet ook leuk blijven in de kamer.

Het was inderdaad wel de 'kleinste' maat waarin ze deze variant hadden, omdat het een higher end model is gok ik?

Hij gaat tot 85 inch, wat buiten het feit dat hij 4.5k kost echt kansloos groot is, dat is de helft van mijn muur...

Eens, bij 75 begint t interessant te worden.

Mij niet gezien, waar laat ik de cactus en de subwoofer dan :(
 
Mijn zoontjes speelkamer heeft al een 75 inch 🫡

Hij eet veel wortels zodat ie idd niet scheel word

Bekijk bijlage 572856

Gvd Woezel en Pip kijken op 75 inch met een Sonos audiosysteem :roflol:

Wij leven in een andere sociale klasse geloof ik.

Mijn 'mancave' krijgt de oude 43 inch Sony die eerst beneden stond lmao, uit 2007 ofzo is dat ding.
 
Wij waren op bezoek bij mensen die ruim 1 meter veder van de TV zitten, die hadden een 65 hangen en dat vonden we echt te groot.

Ik ken niemand die een 75 inch heeft, maar kan me dat ook bijna niet voorstellen in een huis.


Ik kom van 43 geloof ik.
Het moet ook leuk blijven in de kamer.

Het was inderdaad wel de 'kleinste' maat waarin ze deze variant hadden, omdat het een higher end model is gok ik?

Hij gaat tot 85 inch, wat buiten het feit dat hij 4.5k kost echt kansloos groot is, dat is de helft van mijn muur...



Mij niet gezien, waar laat ik de cactus en de subwoofer dan :(

Had ook eerst de 75 gekocht. Maar al snel spijt van. Met klein verlies verkocht en de 85 gehaald. Geen spijt van
 
Quote van m'n papa 25 jaar geleden: Een tv kan nooit groot genoeg zijn.
 
Ligt er aan hoe dicht je er op zit, eo visueel gehandicapt bent.
Juist, onze bank staat niet aan de andere kant van de kamer en we zitten dus op zo’n 3 meter afstand, dan is 55inch wel een maat.
 
Ik heb het voor de grap even opgemeten, wij zitten op het verste punt op 3.4 meter van de TV, als je helemaal onderuit zit.
Had ook eerst de 75 gekocht. Maar al snel spijt van. Met klein verlies verkocht en de 85 gehaald. Geen spijt van

85 inch kan hier nieteens de draai maken om de deur door te komen :roflol: en dat is zonder doos.

Wat heb je betaald voor dat ding, ben je dan ook meteen voor 8k gegaan?
 
Back
Naar boven