MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sonos is leuk als je veel films kijkt of doet gamen. Voor ketnet heb je het niet nodig, laat staan de subwoofer. Of het zoveel geld waard is, ik vind van niet maar gebruik het ook echt maar 1x pw.
 
Ik heb het voor de grap even opgemeten, wij zitten op het verste punt op 3.4 meter van de TV, als je helemaal onderuit zit.

85 inch kan hier nieteens de draai maken om de deur door te komen :roflol: en dat is zonder doos.

Wat heb je betaald voor dat ding, ben je dan ook meteen voor 8k gegaan?

Nee de 4k, neo Qled. 4500 voor neergelegd. De 8k versie is het dubbele in prijs. 😂
 
Voor 4 a 5k heb je wel een goeie goeie 85 inch.

Kzag er een tijd geleden 1 bij de mediamarkt. €5000. Kzat nog te twijfelen.

Kheb zelf een 12 jaar oude 46 inch LCD die ik ooit voor €1100 heb aangeschaft voor mijn studentenkamer van 3 bij 4. Daar maakte ik toen wel de blitz mee. Toen waren grote flatscreens opkomend (tegenwoordig heb je een 46 inch voor 200-300 euri), en te duur voor de meeste skerre studenten.

Nadeel is dat de kleine met zijn vingers aan deze tv zit en soms met speelgoed er tegenaan slapped. Dus ik wacht nog ff.
Minder zelfs hoor
 
B&W 805 signature, met zelfbouw eindversterkers en een simpele bluesound streamer.

Kosten tweedehands nog aardig wat, ik heb ze in het rood.

33A310A2-3CB2-4403-984A-FEC5F4477A6F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Sowieso is een nieuw model echt zonde van je geld. Wat nu 3k kost kan je over 2 jaar voor de helft kopen. Heb nog een 60 inch in mijn mancave die nu 6 jaar oud is ongeveer. Destijds 2600 euro. Dezelfde tv kan je nu voor 600/700 op zijn kop tikken
 
Sinds kort een 75” 4K OLED en tijdens black friday een Samsung Q990B set gescoord, ben benieuwd.
Formaat wen je bij elk model wel aan, maar 75 is wel echt tering groot. Afstand tot de bank is dan ook wel ca. 4,5-5m.
 
Leuk voor kerst.
1669722858000.jpg

Bijvoorbeeld voor je schoonvader.
 
Back
Naar boven