XXL Nutrition

Gestopt Logje van Henk

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx. Ja wel ff lekker.

Tinypic doet het niet ofzo. Heb ze maar even bij deze post gevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel kcal/eiwit/kh/vet bevat je voedingsschema?
De macro's zijn veel belangrijker dan gewoon gezond eten om af te vallen..
 
Geen idee, doe het meer op gevoel maar gok dat ik dagelijks rond de 220 -240 gram eiwit kom. Eet verder 4 boterhammen en s'ochtends 50 -60 gram havermout. Met avondeten mijdt ik de carbs ook, al ontkom ik er soms niet aan als we rijst eten. Verder na 17:00 geen carbs behalve dan nog wat uit groentes. Vetten verschilt per dag. Altijd wel wat uit olijfolie bij het bakken van mijn eieren, waar soms nog wel een eigeel bij zit en olijfolie wat bij het avondeten wordt gebruikt. Daarnaast s'avonds nog een handje noten en 2 omega vis olie caps bij mn kwark. Zal eens kijken waar ik dan ongeveer op uit kom qua verhoudingen.
 
Nog een speciale reden dat je geen carbs meer eet na 17:00 ?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Niet echt een speciale reden maar voor mij persoonlijk is het gewoon dweilen met de kraan open als ik s'avonds nog eens carbs ga eten.
 
Niet echt spectaculair:

Decline BP (niet super schuin):
12 x 90
10 x 100
10 x 100
8 x 100

BOR:
15 x 70
12 x 80
12 x 80
12 x 80

Side Raise:
12 x 14
12 x 14
12 x 14

Dumbbell row:
12 x 40
12 x 40
12 x 40

Bicep curls:
10 x 50
10 x 50
10 x 50

25 min cardio.

Nu weer verder leren :(
 
Heb wat advies nodig. Cutten gaat niet echt voorspoedig maar weet niet of ik nu te laag of hoog zit in kcal. Ga nu sinds vandaag wat lager zitten om te kijken of het helpt. Maar sta in de ochtend vaak epic leeg en depleted als hell. Qua honger valt het nog wel mee. abs lijken ook verder weg dan ooit. Ben een beetje in dubio derhalve.
 
Dan zou je wel bijzonder weinig definitie hebben als je op 11 procent zou staan. Je kan wel goed zien dat je traint, maar had toch wel heel wat meer verwacht aan de hand van jouw stats.
 
Nee, mijn fysiek stelt inderdaad niet zo veel voor. Dit contest logje is achteraf ook weer nutteloos gebleken, was eerlijk gezegd ook niet meer bezig met de contest en vergeten dat deze hier nog stond. Helaas. Heb Big-T gevraagd hem te verwijderen naar de gestopt sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven