MuscleMeat

BOTS Bulk & Epistane Cycle

Bezoekers in dit topic

BOTS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2012
Berichten
376
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Gesloten
 
Laatst bewerkt:
Je bent 19? Veel te jong...

Sowieso hoort dit niet in de supplementenlogs... Epistane is een 17a Designer Steroid.
 
Hoort ook niet in de AAS Sectie, maar ik ben nu 19 ja maar alsk aan de Cycle ga beginnen ben ik 20 en er staat volgens mij op het etiket niet gebruiken onder de 20 :P
 
Wat is de reden dat je met 19 jaar al met prohormonen wil beginnen?
 
65kg op 1m78? Je mag nog droog staan dan nog is dat heel erg weinig... Ik sta nu op 9% op 77 kg en ben zelf kleiner nog dan jou.. Ik zou eerst een langere periode clean bulk aanhouden, maar zeker niet beginnen met prohormonen?
 
Wat is de reden dat je met 19 jaar al met prohormonen wil beginnen?

kijken wat het voor me doet en wat het me te bieden heeft, kamp nu veel met blessures als ik echt zwaar train dus kijken of het met PH's minder word

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 16:41 ----------

65kg op 1m78? Je mag nog droog staan dan nog is dat heel erg weinig... Ik sta nu op 9% op 77 kg en ben zelf kleiner nog dan jou.. Ik zou eerst een langere periode clean bulk aanhouden, maar zeker niet beginnen met prohormonen?

zie wel hoe snel ik massa verkrijg met me nieuwe schema
 
kijken wat het voor me doet en wat het me te bieden heeft, kamp nu veel met blessures als ik echt zwaar train dus kijken of het met PH's minder word

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 16:41 ----------



zie wel hoe snel ik massa verkrijg met me nieuwe schema

Dat geloof je nu toch zelf niet? Ik heb zelf geen ervaring met kuren of PH maar als ik hier zo rondlees, hoor ik vooral opkomende klachten bij gewrichten enzo...
Of ben ik helemaal fout? :o
BTW met jouw stats lijken PH me parels voor de zwijnen (niet kwetsend bedoeld!).
 
kijken wat het voor me doet en wat het me te bieden heeft, kamp nu veel met blessures als ik echt zwaar train dus kijken of het met PH's minder word
Beter werk je aan je techniek of mss overtrain je jezelf, kans is groot dat je met epi de boel nog verder naar de klote helpt. Epi maakt je zeker een stuk sterker, als je verkeerd traint kan je jezelf nog weleens keihard tegenkomen.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 16:45 ----------

Dat geloof je nu toch zelf niet? Ik heb zelf geen ervaring met kuren of PH maar als ik hier zo rondlees, hoor ik vooral opkomende klachten bij gewrichten enzo...
Of ben ik helemaal fout? :o
BTW met jouw stats lijken PH me parels voor de zwijnen (niet kwetsend bedoeld!).
Nee, je hebt helemaal gelijk.
 
Dat geloof je nu toch zelf niet? Ik heb zelf geen ervaring met kuren of PH maar als ik hier zo rondlees, hoor ik vooral opkomende klachten bij gewrichten enzo...
Of ben ik helemaal fout? :o
BTW met jouw stats lijken PH me parels voor de zwijnen (niet kwetsend bedoeld!).

als je gelezen had had je gelezen dat ik flink massa verloren ben, zat tegen de 70 aan maar wegens prive omstandigheden kon ik niet echt specifiek op me voeding gaan letten en ook niet regelmatig trainen, maar een vriend van mij die had ook allemaal ditjes en datjes en die knalde een PH Cycle er tegenaan en die heeft nergens meer last van.. maar ik gebruik ook Zink, magnesium en calcium tabs en merk dat ik minder last heb van me gewrichten dan ik voor de tabs had, maar zoals gezegd ik heb nu een rust week en dan weer vol aan de bak, heb sws rugklachten nog maar dat hersteld wel
 
als je gelezen had had je gelezen dat ik flink massa verloren ben, zat tegen de 70 aan maar wegens prive omstandigheden kon ik niet echt specifiek op me voeding gaan letten en ook niet regelmatig trainen, maar een vriend van mij die had ook allemaal ditjes en datjes en die knalde een PH Cycle er tegenaan en die heeft nergens meer last van.. maar ik gebruik ook Zink, magnesium en calcium tabs en merk dat ik minder last heb van me gewrichten dan ik voor de tabs had, maar zoals gezegd ik heb nu een rust week en dan weer vol aan de bak, heb sws rugklachten nog maar dat hersteld wel

Glucosamine niks voor je? En je had nog iets tegen blessures wat je wel op voorhand moet nemen (dus vóór je een blessure hebt) en dan zou het snel(ler) weg moeten gaan maar kan ff niet op de naam komen (of het is gewoon glucosamine :p)
 
Glucosamine niks voor je? En je had nog iets tegen blessures wat je wel op voorhand moet nemen (dus vóór je een blessure hebt) en dan zou het snel(ler) weg moeten gaan maar kan ff niet op de naam komen (of het is gewoon glucosamine :p)

heb ik idd bij drogist zien staan ja thx voor de tip, ik ga het maar is aanschaffen

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 00:24 ----------

Beter werk je aan je techniek of mss overtrain je jezelf, kans is groot dat je met epi de boel nog verder naar de klote helpt. Epi maakt je zeker een stuk sterker, als je verkeerd traint kan je jezelf nog weleens keihard tegenkomen.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 16:45 ----------


Nee, je hebt helemaal gelijk.

techniek is goed krijg zo nu en dan complimenten van grote buffels dat ik me oefeningen goed en geconcentreerd uitvoer. ben erachter gekomen dat me lichaam oververmoeid is en vandaar de rustweek heb afgelopen weken slecht geslapen wegens prive omstandigheden en ook flink wat gewerkt en er ook nog bij getraind maar me voeding was die weken echt naadje, achja we zien het allemaal wel wat de komende weken/maanden gaat brengen
 
ALS je aan die epistane cycle begint. Neem taurine.. Anders word je gek van je rug straks, kan ik je beloven.
 
als je gelezen had had je gelezen dat ik flink massa verloren ben, zat tegen de 70 aan maar wegens prive omstandigheden kon ik niet echt specifiek op me voeding gaan letten en ook niet regelmatig trainen, maar een vriend van mij die had ook allemaal ditjes en datjes en die knalde een PH Cycle er tegenaan en die heeft nergens meer last van.. maar ik gebruik ook Zink, magnesium en calcium tabs en merk dat ik minder last heb van me gewrichten dan ik voor de tabs had, maar zoals gezegd ik heb nu een rust week en dan weer vol aan de bak, heb sws rugklachten nog maar dat hersteld wel

Dan nog, 70kg voor 1.78m, nog altijd belachelijk om dan te kuren of PH te gebruiken. Begin maar eens een hele tijd (enkele jaren dus) stevig te eten en zware compounds te trainen ...
En kom nu niet af dat je dat al doet want daarom zet ik erbij 'enkele jaren', dit is nu eenmaal een sport die wat tijd en toewijding vraagt ;)
 
Dan nog, 70kg voor 1.78m, nog altijd belachelijk om dan te kuren of PH te gebruiken. Begin maar eens een hele tijd (enkele jaren dus) stevig te eten en zware compounds te trainen ...
En kom nu niet af dat je dat al doet want daarom zet ik erbij 'enkele jaren', dit is nu eenmaal een sport die wat tijd en toewijding vraagt ;)

Ik weet dat het toeweiding vraagt en als je gelezen had ga ik niet bij 70 kg kuren.


maar zit er ook eigenlijk niet op te wachten wat anderen ervan vinden, ik voel me er zelf goed bij dus dan doe ik het ook.
 
Gaat wel lekker met deze log, springlevend!
 
ben eigenlijk meer bezig me voeding te perfectioneren en langere trainingen te doen en werken dan een log bijhouden, komt vanzelf wel weer
 
Back
Naar boven