MuscleMeat

Shady's Recomp Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alles voor de sixpek sletties he :P

Zonder sixpack ben je niet sterk tog

Cutten...

pic

Vorige cut verliep heerlijk, dus ben benieuwd ;)

86,5 kg, flinke gains gemaakt man.
Succes met je cut! Gewoon IIFYM style met nutella en pepernoten neem ik aan? :D

Idd, ook de eerste bulk dat ik fatsoenlijk kon squaten en deadliften, meeste gains op benen gemaakt.
Quad omtrek van 59cm naar 66cm gegaan deze bulk.
Alsnog waardeloze kracht stats tho

En uiteraard :D
Goed dat je het zegt, nog 2 zakken pepernoten die snel op moeten!

Hoe is het met je nek?

Mwah, in het algemeen weinig last van, alleen bij het strekken naar één kant voel ik het wel.
Morgen LB, denk dat squatten wel moet lukken :)

Alweer cut? Je bent nog niet zo lang aan het bulken toch

Al vanaf halverwege augustus brah.


Vanaf volgende week dus cuttings.
7,5 maanden licht aan het bulken geweest, van 77.5kg naar 86.5kg.
Prima stijging imo, ook vrij geleidelijk aan, fat gains vallen mee.
Zoals hierboven gezegd +7cm op quad omtrek, which is nice.
Armen zijn niet groter tov vorig jaar op 88kg en de rest weet ik niet precies.

Huidige macro's op bulk
Trainingsdagen: ~3500/160-180p/70-80f/rest carbs
Rustdagen: ~3000/160-180p/80-100f/rest carbs

Cut planning
Trainingsdagen: ~3200/180p (let sws niet op vetten maar door weinig variatie in voeding zit ik standaard op 70-80)
Rustdagen: ~2900/180p/minimaal 80f

Als ik niet meer afval verlaag ik kcal.
Wordt een slow (en hopelijk steady) cut waarbij ik geen krachtverlies denk te lijden.
Zou zelfs 3 maanden kunnen duren met een verlies van 2kg per maand.
Vorig jaar zat ik ook op 2-2.5kg per maand verlies en trad krachtverlies pas op na 3,5 maanden.
Wel ff kijken of ik geen cut break inlas vanwege een mockmeet eind mei, zie ik dan wel.

Ga in ieder geval geen #low carb #cardio shit toepassen.
 
Nice man, ik wil sws knee sleeves halen binnenkort ;)
Damn vervelend bro! Bij mij is het nu zo goed als over gelukkig, maar ben ook al vrijwel de hele maand erg verkouden :p

Ga je geen spijt van krijgen :thumb:
Zeker haha, jij had het wel erg lang die verkoudheid. Nu weer tijd voor gains bro :D

Lekkere trains, kijk wel uit met blessures. Niks forceren, als het niet wil gewoon stoppen.
Besteed dan die trainingstijd aan spiergroepen die achter lopen die je wel kan doen :)

Succes met je cut, ben benieuwd naar de progressie! Hoeveel tijd denk je nodig te hebben?
edit: zie nu dat het 3 maanden kan duren :o Dan heb je wel even de tijd!
 
Langzaam bulken? 9kg op 7.5 maand is toch niet heel langzaam IMO.

Cut meal-plan ziet er goed uit! Ben benieuwd hoeveel je overhoud van die leg gains! Want 7cm erbij is zeker niet verkeerd!:thumbs:
 
Langzaam bulken? 9kg op 7.5 maand is toch niet heel langzaam IMO.

Cut meal-plan ziet er goed uit! Ben benieuwd hoeveel je overhoud van die leg gains! Want 7cm erbij is zeker niet verkeerd!:thumbs:

Voor jou is dat heel snel ja :D
Ik geloof dat een redelijk gemiddelde bulk rond 0,5 kg per week is. Hij zit op 0,3 kg per week als ik het goed reken, dat is een langzame bulk toch?
 
Ga je geen spijt van krijgen :thumb:
Zeker haha, jij had het wel erg lang die verkoudheid. Nu weer tijd voor gains bro :D

Lekkere trains, kijk wel uit met blessures. Niks forceren, als het niet wil gewoon stoppen.
Besteed dan die trainingstijd aan spiergroepen die achter lopen die je wel kan doen :)

Succes met je cut, ben benieuwd naar de progressie! Hoeveel tijd denk je nodig te hebben?
edit: zie nu dat het 3 maanden kan duren :o Dan heb je wel even de tijd!

Vandaag voor het eerst geprobeerd, ging wel lekker.
Ff kijken hoe het aanvoelt dit weekend, krijg normaal dag later pas last ;)
Thanks bro, in de cut focus ik me voornamelijk op compounds met 3x p/w :)
Vorige cut trainde ik erg veel, 5/6x per week vanwege teveel tijd in de vakantie, dat beviel me ook prima qua krachtverlies e.d.

Met ook niet. :sad:

Nice plan. Succes met je cut!

Ghehe, thanks! :)
Gelukkig nog vrij hoog in kcal op het begin, ben nu al bang voor de vreetbuien.

Langzaam bulken? 9kg op 7.5 maand is toch niet heel langzaam IMO.

Cut meal-plan ziet er goed uit! Ben benieuwd hoeveel je overhoud van die leg gains! Want 7cm erbij is zeker niet verkeerd!:thumbs:

Voor jou is dat heel snel ja :D
Ik geloof dat een redelijk gemiddelde bulk rond 0,5 kg per week is. Hij zit op 0,3 kg per week als ik het goed reken, dat is een langzame bulk toch?

Mwah, zat eerst erg stabiel op 1kg per maand, laatste 2 maanden is het wat harder gegaan :o
Vorige bulk zat ik rond 1.5kg p/m met veel onnodige fat gains.
Echter ging kracht wel beter vooruit toen, choiches choiches.


Vandaag training, voor het eerst met knee sleeves.
Shout out naar PHM crew member voor t uitlenen

Squat
10x3x95

SLDL
5x7x100 vpr

Bench (techniek)
5x80
5x80
6x80 (5 sec paused)

-Prima training.
Benieuwd of de sleeves geholpen hebben, zal het dit weekend merken qua napijn.

Foods op ~3500/180p
 
Netjes, ben benieuwd of de sleeves iets hebben gedaan voor je (mbt napijn).
5 sec paused bench, epic :o of tel jij heel snel? :p
 
Netjes, ben benieuwd of de sleeves iets hebben gedaan voor je (mbt napijn).
5 sec paused bench, epic :o of tel jij heel snel? :p

Same :)
Nee ik moest niezen tijdens de bench en wou me setje niet onderbreken, dus besloten om onderin ff vast te houden totdat ik dat gedaan had.
Vervolgens de andere reps ook maar zolang gepauzeerd :p
Consistentie enzo :o
 
Same :)
Nee ik moest niezen tijdens de bench en wou me setje niet onderbreken, dus besloten om onderin ff vast te houden totdat ik dat gedaan had.
Vervolgens de andere reps ook maar zolang gepauzeerd :p
Consistentie enzo :o

:roflol: :roflol:
 
Mwah, zat eerst erg stabiel op 1kg per maand, laatste 2 maanden is het wat harder gegaan :o
Vorige bulk zat ik rond 1.5kg p/m met veel onnodige fat gains.
Echter ging kracht wel beter vooruit toen, choiches choiches.
Tja..best logisch allemaal! Ik ben ook een stuk sterker op 90kg..maar ja vind ik zelf dat ik er dan beter uit zie? Met kleren misschien wel..lekker buff enzo, maar zonder..:o

Ik vind 1kg per maand met een bulk een mooi streven. 2kg is IMO veel te snel of je hebt het over een ecto met beginners gains..en dan nog denk ik dat je onnodig veel vet staat aan te zetten.

:roflol: wat betreft dat niezen!!
 
Vandaag voor het eerst geprobeerd, ging wel lekker.
Ff kijken hoe het aanvoelt dit weekend, krijg normaal dag later pas last ;)
Thanks bro, in de cut focus ik me voornamelijk op compounds met 3x p/w :)
Vorige cut trainde ik erg veel, 5/6x per week vanwege teveel tijd in de vakantie, dat beviel me ook prima qua krachtverlies e.d

Nice! Squat ging wel lekker man, merkte je ook positieve eigenschappen dan wanneer je zonder traint?
Same for me, knieën spelen dan op. Met sleeves geen last van :) hoop dat het voor jou ook zo is gebleken.
Oke man, wat voor schema ga je hanteren? Push/Pull? Ub/lb is denk ik niet te doen in 3 dagen, vooral in de cut.
Vandaag eindelijk de 150kg DL gepakt :D
 

Goede toevoeging aan dit topic, ga zo door!

Tja..best logisch allemaal! Ik ben ook een stuk sterker op 90kg..maar ja vind ik zelf dat ik er dan beter uit zie? Met kleren misschien wel..lekker buff enzo, maar zonder..:o

Ik vind 1kg per maand met een bulk een mooi streven. 2kg is IMO veel te snel of je hebt het over een ecto met beginners gains..en dan nog denk ik dat je onnodig veel vet staat aan te zetten.

:roflol: wat betreft dat niezen!!

Ik ken de feels, in de bulk ziet het er met kleren aan veel beter uit dan wanneer ik net gecut heb.
Denk dat het vooral aan de doelen ligt, met de focus op 'BB' denk ik dat 1kg per maand prima is als natty zijnde inderdaad.
Merk dat de kracht tov vorig jaar wel een stuk minder is met die 0.5kg verschil per maand, dus ideaal is het niet voor powerlifting doeleinden, al reageert iedereen er anders op.
Gains door techniek spelen natuurlijk ook een rol ;)

Nice! Squat ging wel lekker man, merkte je ook positieve eigenschappen dan wanneer je zonder traint?
Same for me, knieën spelen dan op. Met sleeves geen last van :) hoop dat het voor jou ook zo is gebleken.
Oke man, wat voor schema ga je hanteren? Push/Pull? Ub/lb is denk ik niet te doen in 3 dagen, vooral in de cut.
Vandaag eindelijk de 150kg DL gepakt :D

Merkte van de sleeves tijdens de training vrij weinig denk ik, kan t me niet goed herinneren :p
Geen last gehad iig na 10x3 dus dat ziet er goed uit, hopen dat dit aanhoudt.
Ik vind ub/lb persoonlijk wel aardig met 3x in de week, gewoon doorschuiven, alleen doe ik dan liever fb/ub/lb in een week om de main lifts 2x te kunnen pakken ;)
Heb die frequentie gewoon nodig om niet achteruit te gaan op techniek, merk ik.

Gefeliciteerd bro ;)



Kleine update weer.
Vandaag eindelijk weer train kunnen pakken na tentamen.
Klote train; ik merk dat te lange rust niet voor mij is weggelegd.
Vrijdag - maandag is prima, vrijdag - woensdag nakt me tantoe hard.
Spierverzuring was real, stapje terug gedaan op meeste lifts.

Squat op techniek
3x5x80 voelde al heavy as fuck, zware verzuring :roflol:

Sumo deads
4x140
4x140
4x140

OHP
5x60
5x60
5x60
5x60
5x50 :o

Pull ups
5xbw
5xbw
5xbw

CGBP paused
7x70
6x75
6x75
6x75
not bad

Chins
6xbw
6xbw
6xbw
5xbw

~Gare shit.
Reset op OHP + bench in ieder geval.
OHP volgende keer 5x5x60, bench begin ik op 5x5x82.5 (miss 7x5, ff kijken hoe die gaat).
Benieuwd wat ervan terecht komt in de 'cut'.
Twijfels over squat; zoals het vandaag voelde kan die ook een reset gebruiken, terwijl er vorige week vrij veel rek in leek te zitten (logisch, vandaag ging alles kut).
Hopelijk binnenkort weer op oude niveau, al blijft frequentie nog ff kut door tentamens.

Ohja deadlift moest eigk 3x3x150 maar onderrug was al naar de klote voor ik aan de 140 begon, dus niet aan gewaagd. Verhogen met 5kg en terug naar 3x3.

Vrijdag weer fullbody:
Bench heavy
Squat heavy
Pendlay row
~assistance

Food ~3400.
 
lekkere pull ups wel

hoeveel weeg je nu?
 
lekkere pull ups wel

hoeveel weeg je nu?

Tnx Rocks, zit nu vrij stabiel op ~87kg.
Met pasen de 9 wel in beeld gezien en niet achter de 8.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Foods vandaag, semi cut:

Meal 1
3 gebakken eieren
2 sneden brood

Meal 2
400g lasagne

Meal 3
Spinazie
150g kip
300g aardappelen
Beetje jus

Meal 4
100g macaroni
200g extra mager gehakt
200g pastasaus

Meal 5
150ml melk
250g kwark
1 scoop whey

~2800/185p/90f
 
Tren van net:

Bench paused
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5

Bench T&G wide grip
6x80
6x80

Squat
4x90
4x90
3x100
2x105
2x110
3x100
3x100

Pendlay row
10x60
6x70
6x70
6x70

Db row
10x38

CGBP superset db curl
10x70 - 8x16
8x70 - 8x16
8x70 - 8x16
niks - 10x14

-Mixed feels, bench ging kut, voelde erg zwaar.
Squat daarentegen ging goed, wel broekje gescheurd :o
Dacht in eerste instantie dat het gewoon de sleeves (klittenband) waren die geluid maakte, totdat ik wat meisjes naast me hoorde giechelen en sneaky kijken.
Gelukkig had ik mijn trainingsbroek aangedaan richting de gym, dus ik kon gewoon verder, wel in lange broek.

Bench voelde vorige keer (na de squat) veel beter aan op 5x80 en de squat voelde dit keer (na de bench) veel beter aan. Misschien wat meer warm-up doen voortaan voor de gains, beetje wakker geschud na de eerste oefening ofzo.
Squat techniek laten checken en zat ruim onder parallel, das it mane.

Voeding ~3200.
Moeite met cut, gisteren ook halve zak chips weggesnaaid bovenop de 2800 kcal die ik al op had :(
 
Wel veel volume op de bench, tuurlijk voelt dat zwaar ;)
Nice squat, gelukkig kon je door met je training, anders was het helemaal klote geweest :roflol:

Halve zak chips, 600 kcal, das not it mane :o
 
Halve zak chips? Wees dan een vent en vreet 'm helemaal op, zo pak je dingen niet aan shady
 
Wel veel volume op de bench, tuurlijk voelt dat zwaar ;)
Nice squat, gelukkig kon je door met je training, anders was het helemaal klote geweest :roflol:

Halve zak chips, 600 kcal, das not it mane :o

Uhu, echter voelde de 6x80kg op 5 sec pause lichter de vorige keer, en dat was na 10x3 squat en 5x7 sldl gedaan te hebben waardoor onderrug al kapot was.
Maar goed, moet er toch weer 'inkomen' na lange rust door tentamens, volgende week beter :)
Ik kwam er vrij laat achter dat ik een trainingsbroek mee had, wou eigenlijk omdraaien en morgen terugkomen voor de training (broekje scheurde al bij warm up sets) :roflol:

Fuck de cut, genoeg tijd :o

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Halve zak chips? Wees dan een vent en vreet 'm helemaal op, zo pak je dingen niet aan shady

Skeere tijden ouwe, was niet meer over dan een halve zak chips :(
Train je toevallig volgende week maandag? Ben er zelf dan na tentamen rond 18:00 wss voor fullbody.
 
Uhu, echter voelde de 6x80kg op 5 sec pause lichter de vorige keer, en dat was na 10x3 squat en 5x7 sldl gedaan te hebben waardoor onderrug al kapot was.
Maar goed, moet er toch weer 'inkomen' na lange rust door tentamens, volgende week beter :)
Ik kwam er vrij laat achter dat ik een trainingsbroek mee had, wou eigenlijk omdraaien en morgen terugkomen voor de training (broekje scheurde al bij warm up sets) :roflol:

Fuck de cut, genoeg tijd :o

That's the spirit!
Heb net ook chips op (wel afgewogen en in schema gepropt :roflol: )

Straks weer vaker trainen, dan zal bench ook beter gaan :)
 
Back
Naar boven