XXL Nutrition

Gevonden bugs vernieuwde forum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien is het gewoon de bedoeling, maar sponsors (in ieder geval XXL) staan ook bij "Leiding nu online"
Het is de bedoeling om ze later apart te zetten als "Sponsors" maar voorlopig blijft het nog even zo.
 
Big-T

Ik krijg geen e-mail bij een reactie in mijn log. De optie dat ik een mail wil ontvangen staat wel aan en had ik enkele dagen na de vernieuwing van de site, opnieuw uit en aan gezet. Ik weet niet of dit alleen bij mij is of gewoon een foutje van de site?
 
Wij krijgen ook emails bij een nieuwe reactie in een topic die we volgen (waarin we ooit gepost hebben) terwijl we de optie van het ontvangen van emails bij reactie in topic uitgezet hebben...

55kppc.jpg


Is dit ook een bug of is er een andere manier om dit uit te zetten (en wel meldingen rechts boven in het beeld van het forum te krijgen)
 
Muscle Brand Dat is een globale optie die geldt voor alle toekomstige topics die je aanmaakt of waarin je reageert, het vinkje daar weghalen zal geen effect hebben op e-mailmeldingen van topics die je al eerder bent gaan volgen. Als je geen e-mails meer wenst van bepaalde topics, kijk dan in de e-mail die je ontvangen hebt, daarin staan steeds links om e-mails uit te zetten voor dat topic of voor andere topics.

Ook via de link: Topics Die Je Volgt kan je e-mails uitschakelen voor een selectie topics (klik onderaan op "Toon alle topics die je volgt" en dan selecteren en met het menuutje onderaan "E-mailmeldingen uitschakelen".
 
Muscle Brand Dat is een globale optie die geldt voor alle toekomstige topics die je aanmaakt of waarin je reageert, het vinkje daar weghalen zal geen effect hebben op e-mailmeldingen van topics die je al eerder bent gaan volgen. Als je geen e-mails meer wenst van bepaalde topics, kijk dan in de e-mail die je ontvangen hebt, daarin staan steeds links om e-mails uit te zetten voor dat topic of voor andere topics.

Ook via de link: Topics Die Je Volgt kan je e-mails uitschakelen voor een selectie topics (klik onderaan op "Toon alle topics die je volgt" en dan selecteren en met het menuutje onderaan "E-mailmeldingen uitschakelen".
thanks T! Heldere uitleg!
 
Hoi,

Ik kon sinds gisterennacht het forum niet bereiken, ik kwam wel op de hoofdpagina maar bij elke link waarop ik klikte kreeg ik deze error:

Not Found
The requested URL /topics/was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Net mijn cookies verwijderd en alles doet het weer.
 
Ik heb hem gemaakt.
 
Nee, dat was iemand anders :p

Probleem zou bij de htaccess file gelegen hebben, specifieker het rewriten naar gebruiksvriendelijke url's (zonder index.php erin).

De fout zou ontstaan zijn bij het uploaden van alle afbeeldingen op het forum. In de privé pics sectie zijn er posts met 50 (werkende) afbeeldingen soms. Maximum grootte van een post stond standaard te laag ingesteld en dit zou voor een fout gezorgd hebben bij de htacces file.

Dit is aangepast en max upload hotlinked foto's is 10 nu en uploaden was al 5. Embedded video's zoals youtube staat op 5.
 
Back
Naar boven