Fitness Seller

een goede pre workout

Bezoekers in dit topic

Devils shot vind ik een goede.
Zijn er mensen die naast Devils shot ook Monster preworkout geprobeert hebben?
Ik ben wel benieuwd welke beter is want ik hoor dat die Monster preworkout ook heftig is.


Monster pwo is goooood! Goeie focus en energie, kracht lijkt beter en nagenoeg geen crash naderhand. Hij is welsuper smerig dus zal er suikervrij limonade bij doen.
 
Andere landen is het inderdaad makkelijker te vinden, maar een adresje dicht bij huis is toch ook wel fijn ;)
 
Zelf neem ik enkel c4 (heeeeel soms) en dan maar een half schepje ofzo. Ik kan echt niet goed tegen pwo's :p Vroeger veel geprobeerd maar telkens misselijk van een half schepje (toen met dmaa). Nu van bvb blast heb ik een sample gehad en daarvan ook misselijk. Als ik enkel caffeine neem nergens last van. Vroeger zelf samengesteld met beta-alanine, creatine, citrulline en soms caffeine en ook nergens last van. Weet nog steeds niet waaraan het ligt.
 
Interessant. Ik had hier eigenlijk ooit wel eens iets over gelezen maar totaal niet opgeslagen. Ik heb overigens zelfs gewoon DMHA hier liggen, maar dan vanuit de UK
Hoe bevalt Dmha? Is dat voldoende als pwo om moet je er nog andere dingen aan toevoegen om een goede pwo te krijgen?
 
Hoe bevalt Dmha? Is dat voldoende als pwo om moet je er nog andere dingen aan toevoegen om een goede pwo te krijgen?

Bevalt prima hoor, maar het is gewoon een poedertje wat veel energie en focus geeft en je krijgt meer zin om te knallen. Een Soort amfetamine light zeg maar :p
Maar dit moet je als onderdeel van een goede pre workout zien. Iedereen kan natuurlijk een ander idee hebben bij een goede pwo, maar over het algemeen is het een samenstelling van meerdere prestatie bevorderende supplementen. Iets voor energie, focus, uithoudingsvermogen, kracht, pomp of eventueel iets voor het herstel.

Het is maar net wat je zoekt in een pwo.. als je alleen die energie boost zoekt, dan is alleen dmha wel voldoende.
 
Back
Naar boven