AndroidHealthClinic

Cbd olie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
is er iemand hier die er verstand van heeft en mij kan uitleggen wat het doet?

Het werd mij door iemand aangeraden vanwege mijn rugpijn.

En zou dit effect hebben op mijn training enz.

Cbd olie, te koop bij oa de tuinen en etos. Ziet er illegaal uit maar is het niet.
 
is er iemand hier die er verstand van heeft en mij kan uitleggen wat het doet?

Het werd mij door iemand aangeraden vanwege mijn rugpijn.

En zou dit effect hebben op mijn training enz.

Cbd olie, te koop bij oa de tuinen en etos. Ziet er illegaal uit maar is het niet.
in die tijd dat je dit getypt had kon je het natuurlijk ook gewoon even googlen.
 
Ik gebruik cbd in combinatie met thc olie, cbd versterkt het effect van thc zoals diepere slaap/ontspanning maar het gaat de high wat tegen en de dag erop ben je niet lam. Ik gebruik meestal 4 druppels thc en 4 cbd.
 
Ik gebruik cbd in combinatie met thc olie, cbd versterkt het effect van thc zoals diepere slaap/ontspanning maar het gaat de high wat tegen en de dag erop ben je niet lam. Ik gebruik meestal 4 druppels thc en 4 cbd.

Bedankt
 
Het schijt kankercellen te doden en is goed tegen epileptische aanvallen o.a.
 
Het schijt kankercellen te doden

Daar is tot nu toe 0.0000 % wetenschappelijk bewijs voor.
Als je tenminste Healthwatch niet als bron aanvoert. :)
 
Die meesten die denken/zeggen dat cannabisolie kankercellen doodt, baseren hun mening op vage 'onderzoeken'.
Dit bijvoorbeeld:




Eigenlijk draait het hele filmpje om 1 woord: 'potential'.

Een YouTube filmpje gemaakt met oude beelden door een cannabis aanhanger/ster.
Zegt me niet zoveel eerlijk gezegd.
Ik ga liever uit van gerenommeerde bronnen.
En 'We started to do experiments in animal models'krijg ik ook altijd de kriebels van.


Spuit ratten 1000 x de adhv aspartaam in, constateer dat ze eerder kanker krijgen en voilà: aspartaam is kankerverwekkend.

En als het echt zo zou zijn dat cannabis je van kanker zou genezen, hadden de media er bol van gestaan.
Zelfs als BigPharma dit tegen zou willen houden.

Iedereen kan een filmpje maken en dat op Youtube zetten, en er dan ook nog wonderbaarlijke dingen bij verkondigen.

Bewijs is pas 'onomstotelijk' als het door wetenschappelijk onderzoek unaniem wordt erkend.
En dat worden dit soort 'onderzoeken'niet
 
Laatst bewerkt:
Daar is tot nu toe 0.0000 % wetenschappelijk bewijs voor.
Als je tenminste Healthwatch niet als bron aanvoert. :)

LoL! Chemo is booming business in elk land. Als middeltje tegen kanker vrijgegeven zou worden, dan gaat de BigPharma verlies draaien. En daarnaast zou de wereldpopulatie nog meer stijgen.
Wij zouden al minstens 20 jaar geleden op water kunnen rijden i.p.v. benzine.
Waarom is B17 en CBD olie verboden in VS door de FDA?
Jij wacht op officiele onderzoeken maar, internet is de enige bron van meningsuiting die de overheid niet altijd kan controleren of op tijd in doofpot stoppen.
 
Uiteraard zorgt BigPharma er wel voor dat er niet zomaar een goedkoop middeltje tegen bv kanker op de markt gebracht wordt.
Wel grappig dat Microsoft kanker binnen 10 jaar uit wil roeien door honderden miljoenen te investeren.
Of zou dat ook door BigPharma in scene zijn gezet?

Cannabis olie als oplossing voor het kanker probleem zou super zijn natuurlijk.
Maar 2 mensen in mijn directe omgeving die dat ook geloofden, zijn helaas beiden overleden.
Daarom ben ik niet zozeer tegen de conspiracy theorie aanhangers, maar ben ik wel erg sceptisch.
Tenzij er wetenschappelijke bewijzen komen.
 
Voor de gene die onderzoeken willen lezen en patiënten reviews:
Google -> stichting mediwiet.
Wetenschappelijk bedrijf Bedrocan kweekt in Nederland planten voor de wetenschap zodat wiet olie als medicijn op de markt komt en transvaal apotheek werkt samen met hun.

Grootste reden dat je niks hoort op de media is dat de farmaceutische industrie een miljarden business is en wie geld heeft, heeft macht. Daarbij op een wietplant kan je geen patent op krijgen, dus geen geld.

Ik werk zelf in de medische wereld en heb met eigen ogen gezien wat thc en cbd kan doen bij reuma, parkinson, add, adhd, zenuwpijn en angststoornissen. Zeggen dat het kanker geneest vind ik een te grote claim. Wel wijzen onderzoeken uit dat radiotherapie met thc en cbd olie een hoger slagings percentage heeft dan enkel radiotherapie of chemo.
 
Schimmige wereld die medische. Ook bedenkelijk dat de farma ook gmo produceren, wanneer hoor je daar wat over.
 
Daar is tot nu toe 0.0000 % wetenschappelijk bewijs voor.
Als je tenminste Healthwatch niet als bron aanvoert. :)

Er is genoeg wetenschappelijk bewijs voor.. maar het probleem is dat dit niet wordt geaccepteerd door de vriendelijke pharma industrie.
We moeten natuurlijk allemaal aan de chemo en andere rotzooi, want op cbd verdienen ze niks. Daarom zal je ook nooit zomaar een positief verhaal horen uit een zogenaamde eerlijke bron!

Maar ze hebben er al wat op verzonnen aangezien mensen steeds meer cbd gaan gebruiken omdat het een geweldig middel is voor allerlei kwalen. Zelfs voor autisme is het heel geschikt. Nu gaan ze een synthetische variant maken, zodat ze de natuurlijke versie kunnen verbieden en ons weer allemaal laten overstappen op de synthetische variant. Zo kunnen ze weer geld verdienen.

En nee ik heb geen alu hoedje op.
 
Er is genoeg wetenschappelijk bewijs voor.. maar het probleem is dat dit niet wordt geaccepteerd door de vriendelijke pharma industrie.
We moeten natuurlijk allemaal aan de chemo en andere rotzooi, want op cbd verdienen ze niks. Daarom zal je ook nooit zomaar een positief verhaal horen uit een zogenaamde eerlijke bron!

Maar ze hebben er al wat op verzonnen aangezien mensen steeds meer cbd gaan gebruiken omdat het een geweldig middel is voor allerlei kwalen. Zelfs voor autisme is het heel geschikt. Nu gaan ze een synthetische variant maken, zodat ze de natuurlijke versie kunnen verbieden en ons weer allemaal laten overstappen op de synthetische variant. Zo kunnen ze weer geld verdienen.

En nee ik heb geen alu hoedje op.

Enkel CBD werkt niet tegen kanker, het is de combinatie van THC en CBD die elkaar versterken in de werking zoals dieper slapen/meer eetlust/beter welzijn gevoel. Daarbij heeft het geen 100% effect zoals alle medicijnen. Daarom kan iemand die kanker heeft beter een combinatie van THC/CBD en de medische wetenschap nemen.
Toch heeft CBD opzich ook goede eigenschappen voor bepaalde pijn soorten/ADD/epilepsie(werkt het bijzonder goed voor).

Voor de gene die het interessant vind om reviews te lezen over THC en CBD olie. Youtube --> Mediwiet daar vertellen patiënten wat het voor hun heeft gedaan.
 
Je hoort mij niet zeggen dat cbd complete onzin is, maar de claim dat het alle kankercellen vernietigt wat je overal ziet staan , is onzin natuurlijk.
Kan jij svp wat wetenschappelijk bewijs posten ROVA ?

Edit: Muscletone tikte sneller. :)
 
Die meesten die denken/zeggen dat cannabisolie kankercellen doodt, baseren hun mening op vage 'onderzoeken'.
Dit bijvoorbeeld:



Eigenlijk draait het hele filmpje om 1 woord: 'potential'.

Een YouTube filmpje gemaakt met oude beelden door een cannabis aanhanger/ster.
Zegt me niet zoveel eerlijk gezegd.
Ik ga liever uit van gerenommeerde bronnen.
En 'We started to do experiments in animal models'krijg ik ook altijd de kriebels van.


Spuit ratten 1000 x de adhv aspartaam in, constateer dat ze eerder kanker krijgen en voilà: aspartaam is kankerverwekkend.

En als het echt zo zou zijn dat cannabis je van kanker zou genezen, hadden de media er bol van gestaan.
Zelfs als BigPharma dit tegen zou willen houden.

Iedereen kan een filmpje maken en dat op Youtube zetten, en er dan ook nog wonderbaarlijke dingen bij verkondigen.

Bewijs is pas 'onomstotelijk' als het door wetenschappelijk onderzoek unaniem wordt erkend.
En dat worden dit soort 'onderzoeken'niet

Dan weet jij nog niet hoe ver de invloed van BigPharma reikt. Ook is er een arts die een literatuurboek heeft geschreven over cbd olie en daarin relevante verwijzingen maakt naar een hoop wetenschappelijke onderzoeken die de positieve effecten ondubbelzinnig, unbiased en ongekleurd of gemanipuleerd aantonen. Toegegeven, het heeft een hoog alto gehalte, maar zowaar mn halve familie van 55+ met reuma, rug- en andere vage lichamelijke klachten zweert erbij en ze zijn zo sceptisch als de pest met deze alternatieve remedien. Onder het motto baat t niet schaadt t niet geprobeerd en ze zijn dus van de chronische klachten af. Ik overweeg het ook tegaan gebruiken, komt je bloedwaardes namelijk behoorlijk ten goede.
 
Ik weet zeker wel hoe groot de invloed van BigPharma is Patjeh .
Die gaan letterlijk over lijken.

En ik weet ook dat cbd olie wel degelijk wat zou kunnen doen, MAAR HET GENEEST GEEN KANKER!
 
Ik weet zeker wel hoe groot de invloed van BigPharma is Patjeh .
Die gaan letterlijk over lijken.

En ik weet ook dat cbd olie wel degelijk wat zou kunnen doen, MAAR HET GENEEST GEEN KANKER!
Nee daar zijn we het verder over eens. Overigens acht ik niet ondenkbaar dat tzt als het geneesmiddel tegen kanker er is, de ontwikkeling voor de massa wordt gedwarsboomd en sterk wordt vertraagd om nog even langer aan bestaande alternatieven die straks verdwijnen te kunnen verdienen.

Ik geloof vooralsnog ook niet in die complottheorien dat het geneesmiddel er al jaren zou zijn, maar het verbaast me niet als tzt er wel een dergelijke situatie zich toch tijdelijk zal voordoen.
 
Volledig genezen van kanker is misschien te ver gezocht, maar genoeg mensen hebben hun leven aanzienlijk kunnen verlengen en verbeteren door het gebruik van CBD olie. Ook voorbeelden gezien hiervan in mijn eigen omgeving. Toevallig nu ook iemand die in Oktober nog maar een paar week te gaan had. Toen toch maar eens CBD geprobeerd en hij is er nog steeds en heeft zich in lange tijd niet zo goed gevoelt.

Zoals ik al zei zal het moeilijk worden om daar bewijs voor te vinden op internet, want die onderzoeken worden niet gepubliceerd. Er wordt teveel druk uitgeoefend door de pharma boeven dus ze denken wel 2 x na om zoiets te publiceren. Als je niet volgens hun boekje werkt is het snel afgelopen met je (bedrijf)
 
Back
Naar boven