MuscleMeat

L-arginine "L-aspartate".. is dit anders dan gewoon L-arginine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omega6

Novice
Lid geworden
13 jan 2017
Berichten
17
Waardering
0
Gewone l-arginine kan je overal kopen, maar blijkbaar zou l-arginine in een L-aspartate verbinding het beste zijn voor betere performance. Waar kan je dit laatste kopen ook in hoge dosis van 1000 mg?

Klopt het daarnaast dat l-arginine met pycnogenol betere erectie geeft en bij welke dosis van beide.

Als laatste, geeft l-arginine een verstopte neus gezien het de bloedvaten verwijdert? Indien zo, bij welke dosis?

Alvast bedankt voor alle nuttige feedback.
 
Neem agmatine, l arganine wordt voor 40% opgenomen. Verwijderen niet. De vaten verwijden, daarvoor neem je het ook de pomp.
 
Neem agmatine, l arganine wordt voor 40% opgenomen. Verwijderen niet. De vaten verwijden, daarvoor neem je het ook de pomp.
Wat bedoel je dat maar 40% wordt opgenomen en "verwijderen niet". Begrijp je uitleg niet goed.

Anderen die kunnen helpen met mijn initiele post hierboven. Thx.
 
Hij bedoeld dat ze verwijden zonder de "r" dus. Verwijderen betekent dat ze weggaan en verwijden betekent dat ze uitzetten waardoor het bloed er beter doorheen zal gaan stromen.
Hij bedoeld te zeggen dat van die l-arginine waar jij het over hebt maar voor 40% van je genomen dosis word opgenomen/gebruikt door je lichaam. Als je agmatine gebruikt zou dit volgens de studies veel beter moeten zijn voor performance enhancement.
 
Hij bedoeld dat ze verwijden zonder de "r" dus. Verwijderen betekent dat ze weggaan en verwijden betekent dat ze uitzetten waardoor het bloed er beter doorheen zal gaan stromen.
Hij bedoeld te zeggen dat van die l-arginine waar jij het over hebt maar voor 40% van je genomen dosis word opgenomen/gebruikt door je lichaam. Als je agmatine gebruikt zou dit volgens de studies veel beter moeten zijn voor performance enhancement.
Klopt. Dank voor de aanvulling.
Ik neem zelf 1g agmatine, is volgensmij vergelijkbaar met 6 g l-arginine
 
Klopt. Dank voor de aanvulling.
Ik neem zelf 1g agmatine, is volgensmij vergelijkbaar met 6 g l-arginine
Waar koop je die agmatine?

Zijn er eventueel bijwerkingen zoals verstopte neus gezien de verwijding van bloedvaten?

Klopt het daarnaast als je dit combineert met pycnogenol dat dit ook helpt voor betere erectie.

Nogmaals dank.
 
Waar koop je die agmatine?

Zijn er eventueel bijwerkingen zoals verstopte neus gezien de verwijding van bloedvaten?

Klopt het daarnaast als je dit combineert met pycnogenol dat dit ook helpt voor betere erectie.

Nogmaals dank.

Kun je kopen op verscheidene websites verkrijgen o.a. sportpoeders.nl (als dit niet toegestaan is om te posten gelieve laten weten en post bijwerken/verwijderen).
 
Verstopte neus komt mij niet bekend voor, combineren met pycnogenol heb ik ook nooit gedaan, maar gezien de vaatverwijdende werking zal het wel werken voor erectie. Op internet kom ik dat wel tegen. Ik neem het in mijn pre workout.

Klik via google vind je meer aanbieders.
 
Arginine is inderdaad zonde van je geld.. de toevoeging van aspartaat kan het natuurlijk veranderen maar hier heb ik geen info over.

Agmatine is ook mijn favoriet, maar L-Citrulline malaat of L Arginine Alpha ketogluraat (L-AAKG) werkt ook een stuk beter als normale arginine.
Ze zijn alle 3 te vinden bij sportpoeders maar er zijn meerdere shops die hier wel iets van verkopen.
 
Klopt het daarnaast dat l-arginine met pycnogenol betere erectie geeft en bij welke dosis van beide.
Ik veronderstel van wel want bij de apothekers wordt een product, dat deze ingrediënten bevat, zonder voorschrift verkocht om erecties te bevorderen. Ik heb het nooit gebruikt en weet dus niet of het goed werkt.
 
Back
Naar boven