Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Escher! :) idd zoiets.
Doet me denken aan een uitspraak van een hardloop maat van me een tijd geleden. "ik had me toch een last van tegenwind tijdens mijn hele hardloopronde" De hele ronde? Euh... :rolleyes::)

Plaatselijk snel kerende wind
ofzoiets

Of gewoon iemand die voor hem liep en proteine farts liet.
 
:o

In b4 elektrische fiets, wind mee en bergaf :p
:roflol::roflol:

wind mee en bergaf op de heenweg, wind mee en bergaf op de terugweg. :cool:
:o

zoiets toch?

Staires-Optical-Illusion.jpg
:D

200 g.. en zo een tent noemt zich een Argentijn? :D Ik was s Avonds ook nog wat gaan snaaien in ieder geval! :thumb:.
Tja, was best sneu inderdaad! Volgende keer weer Loetje of Gauchos :"D

Escher! :) idd zoiets.
Doet me denken aan een uitspraak van een hardloop maat van me een tijd geleden. "ik had me toch een last van tegenwind tijdens mijn hele hardloopronde" De hele ronde? Euh... :rolleyes::)
:roflol:

Plaatselijk snel kerende wind
ofzoiets
Tegen de wind in lopen.. in een tornado

Of gewoon iemand die voor hem liep en proteine farts liet.
:roflol: It wasn't me..
 
Ik heb het geprobeerd te meten met een Fitbit Surge. Klopt geen reet van. De ene keer 443kcal voor 18km op rustig tempo. De andere keer 198(!!)kcal voor 18km op een tempo van 24km p/uur gemiddeld, ik was bekaf. 198kcal? Really? ??? :rolleyes: Hartslagmeter viel ook steeds weg. Klopt met de meting tijdens de krachttraining trouwens ook niet. All over the place. Het enige wat werkt is hardlopen en wandelen (met GPS).

Fitbit heb ik ook maanden gedragen, maar al een gehele tijd niet meer. Fitbit geeft zelf ook aan dat het tijdens krachttrainingen niet optimaal werkt, omdat je pols dan continue in beweging is. Ik heb een tijdje de Charge HR gehad. Nu eigenlijk op zoek naar een andere waardige opvolger :)
 
Nu eigenlijk op zoek naar een andere waardige opvolger :)
Als je er 1 gevonden hebt dan houd ik me aanbevolen. Ik zoek ook al een tijdje een goede tracker voor krachttraining, fietsen en hardlopen. None so far.
 
Nou...eigenlijk hoef ik het niet te zeggen, maar gister was weer gainenzondertrainen. De condoleance was gister (bij mij thuis) en hebben daarvoor met zijn allen zelfgemaakte tapas gegeten..veel te veel weer natuurlijk. Daarna s'avonds nog 2 liqor43 en 5 madeleines met slagroom, een mini cupcake en wat snoepjes..

Dit dus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enfin..rommelige week! Ik hoop volgende week weer even te herpakken:thumb: Dit zullen we maar zien als maximaal Marvinnen:marvin:

Vanmiddag weer legday..ben benieuwd hoe het gaat want mijn lies voelt nog wat gevoelig. Het zou dus kunnen dat het wat meer iso-shit wordt, maar dit is de planning!

LB2:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8
75kg: 5 (warmup)
80kg: 2x5
90kg: 4x3

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 4x12-15

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
65kg:
85kg:
105kg:
125kg:

Hyperextention:
3x10-12

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
140kg: 3x8-12

Abs & extra:
?

Voeding, donderdag 16-02-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 50g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 175g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop bombshell
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2165kcals, E/K/V = 195g (36%) / 235g (43%) / 50g (21%)
 
Wel persoonlijker om de condoleance thuis te doen ipv een uitvaart centrum. Vandaag de uitvaart dus... nog een moeilijke dag.
Train ze vanmiddag, en niet meer zo achterlijk die lies stretchen :D
 
Fitbit heb ik ook maanden gedragen, maar al een gehele tijd niet meer. Fitbit geeft zelf ook aan dat het tijdens krachttrainingen niet optimaal werkt, omdat je pols dan continue in beweging is. Ik heb een tijdje de Charge HR gehad. Nu eigenlijk op zoek naar een andere waardige opvolger :)
Haha, grappig.. Same here. Ik weet nog dat we allebei heel enthousiast waren toen we 'm net hadden en nu denken we weer precies hetzelfde over. Het is een leuk hebbedingetje, maar niet accuraat (genoeg) om te blijven gebruiken. Inmiddels heeft de Fitbit plaats gemaakt voor een stijlvollere klok (een normaal horloge) :P
 
Haha, grappig.. Same here. Ik weet nog dat we allebei heel enthousiast waren toen we 'm net hadden en nu denken we weer precies hetzelfde over. Het is een leuk hebbedingetje, maar niet accuraat (genoeg) om te blijven gebruiken. Inmiddels heeft de Fitbit plaats gemaakt voor een stijlvollere klok (een normaal horloge) :P
Ik heb jaren met plezier een Suunto hartslagmeter met borstband gehad. Wel accuraat, maar die borstband blijft vervelend zitten. Nu in de winter maakt de huid wel slechter contact dan als je een beetje zweterig bent. oplossing: goed borst scheren en beetje contactgel smeren, ook een klierboel :o
 
Wel persoonlijker om de condoleance thuis te doen ipv een uitvaart centrum. Vandaag de uitvaart dus... nog een moeilijke dag.
Train ze vanmiddag, en niet meer zo achterlijk die lies stretchen :D
Klopt. Het was zelfs nog een soort 'gezellig'. Crematie is morgen..

Betekent dit? :)
Frontsquats goed hoor, ik kan niet eens normaal squaten. :)
De vraagteken staat voor extra oefeningen. Dat laat ik erin om wat vrijheid te hebben om extra oefeningen te doen ;). Ik was zo klaar met backsquats dat ik tegenwoordig fronts doe. Ze bevallen me goed!

Haha, grappig.. Same here. Ik weet nog dat we allebei heel enthousiast waren toen we 'm net hadden en nu denken we weer precies hetzelfde over. Het is een leuk hebbedingetje, maar niet accuraat (genoeg) om te blijven gebruiken. Inmiddels heeft de Fitbit plaats gemaakt voor een stijlvollere klok (een normaal horloge) :P
Verstandig ;)

Ik heb jaren met plezier een Suunto hartslagmeter met borstband gehad. Wel accuraat, maar die borstband blijft vervelend zitten. Nu in de winter maakt de huid wel slechter contact dan als je een beetje zweterig bent. oplossing: goed borst scheren en beetje contactgel smeren, ook een klierboel :o
Dan weet ik toch gewoon liever niet wat mijn hartslag is:roflol: Bij loopbang of crosstrainer probeer ik vaak gewoon die contact dingen vast te houden.

Hoewel ik niet meer weet hoe een crosstrainer er van dichtbij uit ziet..:roflol:
 
Training en eten zien er goed uit :).
Je front squats zijn mijn back squats lol.

Ik moet nog even doortrainen :D
 
Training en eten zien er goed uit :).
Je front squats zijn mijn back squats lol.

Ik moet nog even doortrainen :D
Was planning..maar uitvoering is ook goed gegaan!:thumb:

LB2:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8
75kg: 5 (warmup)
80kg: 5, 5
90kg: 3, 3, 3, 3 (prima reps!:D)

Volgende keer 5 sets :D

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15, 15, 15, 15 (prima reps!:fire:)

Standing legcurls in ss met warmup FSQ..

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
65kg: 10 - 10 - 10- 10 - 10 (geen last van lies..)
85kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (hoppa!:thumb:)
105kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (pittig, maar lekker!:fire:)
125kg: 10 - 10 - 10 - 10 (moeizaam..) - 10 (pittig:eek!:)

Volgende keer +5kg..

Hyperextention:
Bw: 20
Bw: 12, 12 (prima!)

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
140kg: 12, 12, 12, 10 (prima TUT & MMC:fire:)

Hammerstrenght abdominal (plate-loaded):
Bw: 15
Bw+ 5kg: 12
Bw+ 10kg: 11 (pff!)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif

(vond het prima zo!)
 
Enfin..rommelige week! Ik hoop volgende week weer even te herpakken:thumb: Dit zullen we maar zien als maximaal Marvinnen:marvin:
Dan kom ik weer eens een kijkje nemen en wordt er wel weer maximaal gemarvind:D. Hier is het ook weer #gainenzondertrainen, share sum cupcakes?:marvin:
 
nette front squats ook moie. Geen last van om dat kreng ( lees barbell) op zijn plek te houden?
 
Dan kom ik weer eens een kijkje nemen en wordt er wel weer maximaal gemarvind:D. Hier is het ook weer #gainenzondertrainen, share sum cupcakes?:marvin:
Pff..de hele week al #gainenzondertrainen. Dacht gister wat normaals te gaan eten, werd het uiteindelijk alsnog thuisbezorgd.nl :o

nette front squats ook moie. Geen last van om dat kreng ( lees barbell) op zijn plek te houden?
Jawel..daarom doe ik met zwaardere gewichten vaak doubles of triples. Zo kan ik toch zwaar trainen en blijft mijn uitvoering goed...

Zoals ik hierboven al zei...het #gainenzondertrainen zette zich gister gewoon voort...:o Had verwacht thuis te komen en een gezond maaltje te zien. Maar niet was minder waar...thuisbezorgd.nl stond alweer open:roflol:

Gainen zonder trainen resultaat (17-02-2017):
Gewicht: 84.2kg (+2kg ongeveer)
Taille: 76.0cm (+2cm ongeveer)

Snap er niks van..hartstikke netjes gegeten..:rolleyes: zo ook gister...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
'Lekkere' setjes op de leg press :thumb:
Eten als een pl'er gaat goed zo te zien :roflol:
 
Na zulke nette squats moet er gewoon goed gegeten worden om gains te maken Marv :D #TrainenEnGainen
 
Beter #gainenzondertrainen dan #trainenzondergainen :D
 
Back
Naar boven