AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahaha daar weet hebberige Neus niets van, die is ook vanavond nog aan het werk ;)
 
hahaha daar weet hebberige Neus niets van, die is ook vanavond nog aan het werk ;)

Mooi zo. Doe je sexy gouden/geel (of welke kleur dan ook) broekje dan maar aan :D
 
lol, men kan mij iig niet verwijten dat ik alleen de mooie zaken deel, vanuit myspace angels fotografeer of filters gebruik :roflol:
 
lol, men kan mij iig niet verwijten dat ik alleen de mooie zaken deel, vanuit myspace angels fotografeer of filters gebruik :roflol:

Ach. Der zijn slechtere dingen die je kan tegen komen in de keuken :p
 
zeg pas op...ik heb ook belastend materiaal....
 
zeg pas op...ik heb ook belastend materiaal....

owh goodie

Well-Here-we.jpg
 
Gezellig hier:popcorn2:

Valt er nog wat te vreten met je verjaardag hier?:marvin:
 
Gezellig hier:popcorn2:

Valt er nog wat te vreten met je verjaardag hier?:marvin:

Nah. Volgende week hebben we een mama & papa dag zeg maar. Gaat de kleine een dagje op vakantie bij de grootouders. Dus dat wordt shoppen, vreten en zuipen heel de dag :D
 
Nah. Volgende week hebben we een mama & papa dag zeg maar. Gaat de kleine een dagje op vakantie bij de grootouders. Dus dat wordt shoppen, vreten en zuipen heel de dag :D
<3
 
Nah. Volgende week hebben we een mama & papa dag zeg maar. Gaat de kleine een dagje op vakantie bij de grootouders. Dus dat wordt shoppen, vreten en zuipen heel de dag :D

Je vergeet 1 ding :ds:
 
Nah. Volgende week hebben we een mama & papa dag zeg maar. Gaat de kleine een dagje op vakantie bij de grootouders. Dus dat wordt shoppen, vreten en zuipen heel de dag :D

ouwe lul. Hele dag ace bij elkaar injecten das it mainnnnnn.
 
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (400mg; PrimaForce); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 78min
Bodyweight: 96kg (en toch zie ik er droger uit)

Comments: Zo. Eerste keer FR SQ sinds hééééél lange tijd. Viel niet tegen. Geen pijn aan de onderrug tot nu toe ook niet :)

Untitled.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker man die FSQ! #FSQArmy
 
Back
Naar boven