Fitness Seller

Disbalansie ( Asymmetrie ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat liet je personal trainer je "verkeerd" doen?
Heb je foto's ?


Het is best normaal dat een kant van bepaalde spiergroepen sterker zijn :) Gewoon oefeningen goed uitvoeren en het zou zich wel bij moeten trekken, zo niet zou ik even langs de fysio gaan.
 
Wat liet je personal trainer je "verkeerd" doen?
Heb je foto's ?


Het is best normaal dat een kant van bepaalde spiergroepen sterker zijn :) Gewoon oefeningen goed uitvoeren en het zou zich wel bij moeten trekken, zo niet zou ik even langs de fysio gaan.
Ik heb verkeerde oefeningen gedaan.
Dat even terzijde ik heb geen foto's maar alles is ongebalanceerd.
Wat moet ik doen ....
 
Raar verhaal. Moest je alle oefeningen met je linkerkant doen dan ofzo? Of ben je misschien gewoon linkshandig? Ik snap er geen hol van allemaal.
 
Ik deed alle oefeningen met beide kanten en ja ik ben linkshandig ( met schrijven niet )
 
Ik deed alle oefeningen met beide kanten en ja ik ben linkshandig ( met schrijven niet )
Dus je bent links automatisch al wat sterker, niets geks aan. En dan nu terug naar de oefeningen: wat moest je precies doen dan?
 
Hij gaf me 12 schouder oefeningen en 6 bicep oefeningen.
Dus wat deed mijn dominante kant ( links ) hij nam alle oefeningen over en nu is die kant groter.
 
Altijd handig... Zo'n linkerbicep die ook meeten het werk van de rechter doet.
 
Altijd handig... Zo'n linkerbicep die ook meeten het werk van de rechter doet.
Waarom maak je grapjes ? Ik vraag hulp geen onnodige opmerkingen maken dit is een serieuze topic.
 
Hij gaf me 12 schouder oefeningen en 6 bicep oefeningen.
Dus wat deed mijn dominante kant ( links ) hij nam alle oefeningen over en nu is die kant groter.
Buiten dat het aantal oefeningen per spiergroep volslagen maf is snap ik nog steeds niet waarom dat zou moeten leiden tot een disbalans tussen links en rechts. Volgens mij overdrijf je een beetje. Ga gewoon goed trainen dan wordt alles vanzelf sterker.
 
Jezus wat een uitleg weer..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven