MuscleMeat

Ervaringen gravity boots (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KeThomas91

Novice
Lid geworden
20 feb 2017
Berichten
4
Waardering
0
Ik heb gravity boots besteld omdat ..... ja geen idee waarom eigenlijk.
IK vindt dat als je traint je je lichaam ook in goede staat moet houden met stretches , foam rollers , goede warming ups en cooling downs ect dus ik denk dat ik om die reden gravity boots heb besteld.

Nu ben ik aan het googelen en het schijnt dus helemaal geweldig voor je rug te zijn net zoals nog 10.000 andere producten die dat ook beweren. mp3 sonidos

En wie kan er een eerlijkere mening delen als iemand die het zelf heeft uitgeprobeerd? , dus bij deze : wie heeft ze? wat zijn je ervaringen? hoelang / hoevaak moet je ondersteboven hangen , hang je alleen maar recht? krijg je geen koppijn door al het bloed wat naar je hoofd stroomt ? ect ect
tono de llamada gratis
ik zoek zoveel mogelijk informatie en/of tips
 
Laatst bewerkt:
Wtf zijn gravity boots?
 
Sergeant Mossad/ The Xtralarge vond ze het einde.
 
Hier nog 1, Geweldig.

''niets zo onnatuurlijk om ondersteboven te hangen''' geloof het of niet maar er zijn aardig wat mensen die de drang hebben dit te doen.
ik vind het fijn + ik heb lage rug klachten, hiermee kan ik deze goed verlichten.
het bloed stijgt wel naar je hoofd maar na een aantal keer went dit vrij snel en is het niet meer storend.
zelf maak ik setjes van 2 min hangen 1 min rust, ligt er ook wel aan hoe mn dag was.
 
Back
Naar boven