XXL Nutrition

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Ik zie dat er al even niet gepost is in dit topic, maar mijn vragen/opmerkingen leken me hier het beste op hun plek

Op de verpakkingen staat meng 40gr. met melk of water. Dit doe ik ook al jaren.
Wat is de reden dat de samplezakjes 'maar' 30 gram bevatten? Zo kan ik net geen volledige shake maken.

Ik heb met mijn laatste bestelling een kg yoghurt-framboos laten meekomen. Aanrader!
Maar, volgens de site en de verpakking, een 'limited edition'. Gaat ie weer weg? Zou zonde zijn.

Verder nog een mening, maar smaken verschillen, gelukkig ;)
De pistache waar veel mensen hier erg over te spreken zijn vond ik maar tegenvallen,
en van de klassieke smaken aardbei, banaan en bosvruchten kan ik geen genoeg krijgen
(die komen dan ook met 2,5kg tegelijk mijn kant op)

De hoeveelheid eiwit die je wilt binnenkrijgen per shake bepaald iedereen voor zichzelf. Wij adviseren 40 gram per shake maar andere merken 20, 25 of 30 gram. Een sample bevat vrijwel nooit een gehele aanbevolen dosering (vaak zelfs een 1/2 dosering). Het gaat er bij een sample ook niet om dat je een volledige shake binnenkrijgt maar dat je kennis maakt met de smaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Abosuluut aanrader!! Delicious gaat altijd boven de whey perfection van b&f. Echt een toppert.
 
Deze smaak nooit gehad , proef je de mango smaak goed??
 
Back
Naar boven