Fitness Seller

Kuurvoorstel gevorderd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DK1993

Novice
Lid geworden
18 feb 2017
Berichten
17
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Stats:
1.80m
22 j
82.6 kg
9%

Ik was eerder 98 kg op 9% met wat bloat
De afgelopen tijd heb ik mij vooral gericht op mijn opleiding en niet gevarieerd in schema's,
Ook heb ik problemen gehad met een borderliner en zij deed een valse aangifte tegen mij
Daardoor een tijdje weg geweest...

Nu net opnieuw begonnen met kuren op 80 kg en 9%
Misschien heb ik wedstrijd ambitie als ik veel oude massa terug weet te krijgen

Ik zit nu in week 1, bijna 2 van deze kuur:
Tot nu toe 2.6 kg aangekomen en weinig bloat :D
(Vooral een gedeelte oude massa terug gewonnen, vandaar zo snel aangekomen en ik was depleted)

Wk 1-10 50 mcg hg T3 ed
Wk 1-3 Oxymetholone 100 mg ed
(2 days on/1 day off ivm bloat en lever)
Wk 1-5 Test e 500 mg ew
Wk 1-5 Deca 500 mg ew
Wk 3-10 Sustanon 250 mg eod
Wk 5-10 Tren a 100 mg eod
Wk 5-10 Dbol 30 mg ed
(Wk 5-8 30 mg en wk 8-10 50 mg dbol?)

Slin protocol mbt dosering:

Wk 1: 20 iu ed 2 days on/1 day off
Wk 2 & 3: 30 iu ed 2 days on/1 day off
Wk 4 & 5: 35 iu ed 2 days on/1 day off
Wk 6 & 7: 40 iu ed 2 days on/1 day off
Wk 8 & 9 & 10: 45 iu ed 2 days on/1 day off

Elke dag off van de slin neem ik na elke kh maaltijd metformine 1 tab

Kh maaltijd 1: 10 iu (70-80 g kh),
postworkout: 20 iu (150-200g kh)
kh maaltijd 3: 15 iu (125-150 g kh)

40 iu ziet er als volgt uit:
10 iu X 2 80 g kh maaltijden
Postworkout 20 iu & 200 g carbs

Voor elke 80 g kh zet ik 10 iu
Postworkout zet ik 20 iu in week 6-10?
Om effect te houden moet ik de slin uppen, anders heeft het geen resultaat meer na een x aantal weken

Mijn voorkeur gaat er naar uit als ik de laatste kh maaltijd van de dag geen slin zet ivm vetopslag en vet houdende maaltijden later die avond

Dus het is misschien beter als ik tot 40 iu ga (3 kh maaltijden) en postworkout in 1x 20 iu zet en 200 g carbs inneem.

Circa 5 uur na de laatste slin inject en kh maaltijd een grote vet houdende maaltijd
misschien een avocado om de bloedsuikerspiegel te stabiliseren?

Kh maaltijd 1 ontbijt 10 iu
Postworkout (2): 20 iu
Kh maaltijd 3: 10 iu
2.5 uur
Kh maaltijd 4 geen slin
2.5 uur
5 hele eieren (5)
5 hele eieren (6)

Uiteindelijk ga ik waarschijnlijk tot 8 maaltijden elke dag.

Ik twijfel nog hgh erbij (4 iu ed evo) te nemen of dat geld te gebruiken voor een goede coach

De sustanon vanaf week 3 of 5 op 250 mg eod?

Na 5 weken switch ik middelen dus evt kan vanaf wk 5 ook
Alleen gaan de oxy's eruit na 3 weken en wil ik wel blijven groeien die laatste 2 weken van de eerste 5

Een iets lagere dosering kan opzich ook geen kwaad, als ik die daarna weer omhoog gooi ga ik toch wel hard vooruit

Het liefst ga ik tot 750 mg ew ivm bloat, maar het verdeelt moeilijk tenzij ik spuitjes voorbereid

Kcal up ik elke week met 150 kcal
Ik ga hierna niet off dus eerder stoppen met tren heeft geen zin
Wil geen masteron oid gebruiken ivm acne en ook geen roa
 
Laatst bewerkt:
Ik plaats later vandaag mijn slin protocol.
Als ik terug ben van mijn training
Tot nu toe ben ik nooit echt vetter geworden van slin, dus ik ben er van overtuigd dat mijn protocol redelijk is.
Zeker voor het aantal iu's dat ik gebruik in elk geval.

Ik hanteer momenteel een push/pull schema
1 rug/biceps
2 borst/triceps
3 benen
Opnieuw zonder rustdag
Mijn mate van getraindheid en natuurlijk de dosis aas laten deze intensiteit toe.
Ik merk als ik meer rust neem dat ik niet genoeg geprikkeld word en minder vooruitgang boek.

De eerste 3 weken train ik op hypertrofie en tot failure.
Daarna 1-2 weken op krachtuithoudingsvermogen tot failure.
Daarna 1 week submaximale kracht tot failure.

Daarna opnieuw hypertrofie, wanneer ik begin met de dbol, tren en sust.

Mijn schema wijzig ik na 3 weken, advies mbt trainschema's/splits zijn altijd welkom.
Omdat ik eerder niet genoeg varieerde en daardoor stagneerde in mijn groei.
 
Tips mbt goede coach namen zijn ook welkom
 
Bij dit soort doseringen insuline raad ik je zeker aan om goede hgh te gebruiken. Kan me niet voorstellen dat je hiervan op hetzelfde vetpercentage blijft.

Laatste inject insuline rond een uur of 18.00u. Dan kun je voor het slapen nog wat vetten eten inderdaad.
 
Bij dit soort doseringen insuline raad ik je zeker aan om goede hgh te gebruiken. Kan me niet voorstellen dat je hiervan op hetzelfde vetpercentage blijft.

Laatste inject insuline rond een uur of 18.00u. Dan kun je voor het slapen nog wat vetten eten inderdaad.

Je hebt gelijk en de laatste inject slin zal hooguit om 16:00/17:00 zijn :)
Nee ik merk inderdaad nu ik van 20 iu naar 30 ben gegaan en een extra inject toevoegde dat ik wat vetter lijk te worden maar toen ik vanochtend in de spiegel keek bleek het gelukkig vooral vocht te zijn :D
 
Je hebt gelijk en de laatste inject slin zal hooguit om 16:00/17:00 zijn :)
Nee ik merk inderdaad nu ik van 20 iu naar 30 ben gegaan en een extra inject toevoegde dat ik wat vetter lijk te worden maar toen ik vanochtend in de spiegel keek bleek het gelukkig vooral vocht te zijn :D
Zou oppassen maat want het sluipt erin. Voor je het weet zit je een paar procent hoger.
 
De 1e fout is inderdaad altijd te denken dat het alleen vocht is haha. Uiteindelijk ben je opeens 15% +
 
Jullie hebben wel gelijk.
Ik ga na deze week weer alle slin rondom de training zetten
Straks 10 iu ervoor en 20 iu erna ipv 3x 10 iu
Dat is altijd goed gegaan
Dan up ik zometeen de postworkout carbs met circa 70 g
Ik wou eens slin proberen voor meerdere maaltijden,
Maar 1 of soms 2 daarvan bevatten kippendijfiletjes en veel rijst 150-170 g
Niet heel handig
 
Hoezo geen hgh erbij dan?
 
Hoezo geen hgh erbij dan?

Ik zit nog te twijfelen of hgh of een goede coach
Kan het me wel veroorloven momenteel, maar kan ook niet aan hg kwaliteit komen dus dan vind ik het sowieso niet de moeite waard om generieke hgh te kopen voor de gangbare straatprijzen.
Aangezien 100 iu sowieso geen 100 iu is of de kwaliteit is minder.
 
zonde in mijn ogen om slin te zetten zonder HGH. is een synergie om die 2 samen te gebruiken. Ook een veel langere IGF-1 afgifte als je dit in combo zet pre of post workout.. Heb zelf nooit slin gezet terwijl ik niet op hgh was, want vergeet niet
dat je ook moddervet kan worden bij teveel eten en teveel slin.. als je toch slin gaat zetten zonder de hgh ben ik wel benieuwd op je vooruitgang maar zou wel een rust periode inschakelen aangezien de werking van slin ook afneemt, omdat je lichaam ook
went. Zou het zelf 2 weken op / af doen eventueel. Bij ontbijt en pre of postworkout is voldoende..
 
zonde in mijn ogen om slin te zetten zonder HGH. is een synergie om die 2 samen te gebruiken. Ook een veel langere IGF-1 afgifte als je dit in combo zet pre of post workout.. Heb zelf nooit slin gezet terwijl ik niet op hgh was, want vergeet niet
dat je ook moddervet kan worden bij teveel eten en teveel slin.. als je toch slin gaat zetten zonder de hgh ben ik wel benieuwd op je vooruitgang maar zou wel een rust periode inschakelen aangezien de werking van slin ook afneemt, omdat je lichaam ook
went. Zou het zelf 2 weken op / af doen eventueel. Bij ontbijt en pre of postworkout is voldoende..

2w af is niet nodig, maar je moet steeds meer zetten voor het effect en dat is zonder hgh wel risico lopen op vet toename inderdaad.
30 iu ed slin gaat prima tot nu toe, heb dit vaker gedaan zonder hgh
In het verleden wel een hg merk geprobeert zongenaamd uit denemarken, maar volgens mij was dit fake.
Ik cut altijd zonder slin, dus dan ben ik er af.
Vooral de eerste keer slin gainde ik veel, daarna niet veel meer.
Het meest effectief vind ik om van uit een cut carbs te uppen en terwijl je nog niet opgeladen bent met glycogeen beginnen met slin.
Daar gain ik ook altijd heel rap, dit werd ook bevestigd door een filmpje van professionele bodybuilders
Zo lang je glycogeen niet vol zit heb je meer kans om spieren aan te zetten.
Als je volgeladen bent gaan de koolhydraten eerder naar vetopslag
Want in de spieren is het dan niet nodig
 
Je bent wel vroeg begonnen met de gear of niet?
 
80kg en nu alweer Zn zware kuur??
Kiezen tussen HGH of een goede coach??

I'm out.

Test deca en paar dbollekes fiksen je ook naar de 89kg man.. zowiezo die insuline, ga zo door met die hoeveelheid op 80kg Dan Ben je straks insulineresident
 
Back
Naar boven