AndroidHealthClinic

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Wacht! Ik neem mijn woorden terug! In een conversatie staat de knop "Upload bestand" er niet, vandaar mn verwarring... Of word ik nu helemaal gek ???
 
Wacht! Ik neem mijn woorden terug! In een conversatie staat de knop "Upload bestand" er niet, vandaar mn verwarring... Of word ik nu helemaal gek ???

Bij mij staat ie er gewoon, ik vraag even na of die rechten er alleen voor mods zijn.
 
Bij mij staat ie er gewoon, ik vraag even na of die rechten er alleen voor mods zijn.
Untitled.png


zo zie ik het bij n conversatie
 
En dat blijft zo? Mods mogen niet voor publicatie vatbare fotos versturen maar het gewone volk niet?

Neen, als er dan hersenloos geupload wordt in convo's is het een onnodige belasting op de server.
 
Maximale upload van bestanden is verhoogt van 2MB naar 5MB voor posts en de media galerij. Voorheen was dit zelfs maar 400KB (media galerij 1MB leden en 2MB Elite), maar foto's worden naar een maximale dimensie van 1200x1200 verkleint voor posts dus neemt niet al teveel ruimte in. Voor de media galerij is dit 1200x800 (voor elite 2000x2000). Er wordt overwogen om alles op maximum 1600x1600 (Elite media galerij 3000x2000) te zetten.

In de media galerij kan maar 1 foto per keer geupload worden (Elite 2), dit wordt misschien verhoogt naar 2 (en 3 voor Elite).
 
Misschien eens kijken of het mogelijk is om een foto te resizen in een post? Ik heb vaak dat ik ergens weg een foto kopieer en plak, dat hij heel groot wordt. Moet ik hem handmatig weer kleiner maken.
 
i2ummq.png


Kan dat Google aangepast zoeken uitgezet worden? Ik vind de standaardzoekfunctie vele malen beter werken. Klikken op dat kruisje werkt dus niet, dan klapt de hele sidebar in.
 
Iets anders wat naar mijn mening iets van een onderhoudsbeurt mag krijgen is de zoekfunctie. Gebruik nu meestal google want op dit forum is voor mij de helft onvindbaar. :)

Daarom dat we google zoeken hadden toegevoegd, de huidige zoekfunctie is inderdaad onvoldoende. In de toekomst wordt die misschien nog geupdate.
 
Misschien eens kijken of het mogelijk is om een foto te resizen in een post? Ik heb vaak dat ik ergens weg een foto kopieer en plak, dat hij heel groot wordt. Moet ik hem handmatig weer kleiner maken.

Bij een upload is resize automatisch, eerst tot max. 1200x1200 en dan nog een aan de max. dimensies van het forum (posts, aanklikbaar om te vergroten indien groter).

Maar met kopiëren bedoel je hotlinken van een andere website uit? Dan wordt het alleen aangepast aan het forum/posts.

Je kan dan de herschaal tags gebruiken -> [Link niet meer beschikbaar]
 
Kan dat Google aangepast zoeken uitgezet worden? Ik vind de standaardzoekfunctie vele malen beter werken. Klikken op dat kruisje werkt dus niet, dan klapt de hele sidebar in.

Google heeft het uiterlijk aangepast en ziet er niet meer uit. Dus we gaan even kijken of dat ergens anders kan staan. Over de standaard zoekmachine zijn al klachten geweest, daarom hadden we die erop gezet (en snel zoeken). Maar er wordt gekeken naar Elastic Search, de huidige zoekfunctie moet dan wel geupgrade worden..
 
Google heeft het uiterlijk aangepast en ziet er niet meer uit. Dus we gaan even kijken of dat ergens anders kan staan. Over de standaard zoekmachine zijn al klachten geweest, daarom hadden we die erop gezet (en snel zoeken). Maar er wordt gekeken naar Elastic Search, de huidige zoekfunctie moet dan wel geupgrade worden..
Vind ik leuk.
 
Bij een upload is resize automatisch, eerst tot max. 1200x1200 en dan nog een aan de max. dimensies van het forum (posts, aanklikbaar om te vergroten indien groter).

Maar met kopiëren bedoel je hotlinken van een andere website uit? Dan wordt het alleen aangepast aan het forum/posts.

Je kan dan de herschaal tags gebruiken -> [Link niet meer beschikbaar]
maxresdefault.jpg

[100p]
maxresdefault.jpg
[/100p]
[300p]
maxresdefault.jpg
[/300p]
edit: godver werkt als een tiet. Handig dit.
 
Back
Naar boven