MuscleMeat

Vetverlies

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Goedendag allen,

Ik ben nu zelf een poosje bezig met afvallen, ik weeg nu rond de 73kg en ben 1,82m lang. Nu kijk ik niet zo snel naar de nummertjes maar omdat ik nog niet de juiste vet percentage heb gehaald dat ik wil ben ik bang dat ik te licht word? Ik zou graag een leanbulk willen beginnen als mijn buikspieren redelijk zichtbaar zijn.

Qua voeding is alles oke en kracht ook. ben in de afgelopen tijd niet echt zwakker geworden dus het heeft ook niet te maken met spierverlies denk ik dan.

Eventuele meningen hierover? alvast bedankt,

greetz.
 
Beginnen met bulken. Als jij 182cm ben en je weegt 73 zonder abs, zullen ze er nog even niet komen. Je moet je laatste vet laagjes weg werken. En dat zal gebeuren wanneer je meer spiermassa hebt. Lekker bulken dus.
 
Zou rustig gaan bulken. 200-300 calorieën boven onderhoud gaan zitten om vet opslag te beperken. Een kleiner calorie overschot betekent wel een langzaam bulk maar het is volgens mij helemaal moeite waard als je er minder vet mee krijgt.
 
Qua voeding heb ik genoeg ervaring dus ik weet hoe ik moet eten om te bulken/cutten. Inderdaad bedoelde ik met een leanbulk een caloric surplus te hebben van 200kcal. Alleen hiervoor zou ik iets meer abdominal definitie willen hebben dan nu zodat ik de circulatie wat makkelijk kan houden door weer te cutten als de definitie weer begint te verdwijnen.
Hierdoor hoort je lichaam de eiwit synthesis beter te kunnen doorvoeren. Het dingetje is gewoon dat ik nu tegen de 73kg aan zit en voor mij daar nog te weinig definitie zit. ik denk dat ik het nog 1-2kg aan houd en hieruit de bulk opstart. Kwam oorspronkelijk vanaf 85kg met redelijk hoog vet vanwege grove bulk. 18-20%

anyway, iig bedankt voor de meningen.
 
Heeft niet veel zin denk ik om nu nog te cutten. Ik denk dat je best gewoon wat gaat trainen in een surplus. Zodat je spiertjes wat kunnen groeien :eating:! Als je er persee goed wil uitzien zie er dan goed uit in de zomer. Bulk nog een maandje of 2-3 en cut dan terug naar je huidig gewicht. Je zal er veel beter uitzien!!!
 
Goedendag allen,

Ik ben nu zelf een poosje bezig met afvallen, ik weeg nu rond de 73kg en ben 1,82m lang. Nu kijk ik niet zo snel naar de nummertjes maar omdat ik nog niet de juiste vet percentage heb gehaald dat ik wil ben ik bang dat ik te licht word? Ik zou graag een leanbulk willen beginnen als mijn buikspieren redelijk zichtbaar zijn.

Qua voeding is alles oke en kracht ook. ben in de afgelopen tijd niet echt zwakker geworden dus het heeft ook niet te maken met spierverlies denk ik dan.

Eventuele meningen hierover? alvast bedankt,

greetz.

Als je nog blijft cutten dan word je idd te licht.Je bent nu al te licht.
 
Back
Naar boven