XXL Nutrition

Voorstellen 24/02/17

Bezoekers in dit topic

Thomas dsm

Novice
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
110kg
Hallo iedereen, ik ben Thomas 24j uit België. Ik ben een amateur gewichtheffer en ook halve marathon loper. Ik heb me aangemeld op deze site omdat ik hoop mensen te vinden die me kunnen helpen bij enkele van mijn vragen. Ik ben 1m92 en woog eind oktober 2014 nog 86kg ik ging 6 van de 7 dagen naar de fitness en mijn conditie als krachtprestaties waren in volle groei maar ik ben ondertussen al 1jaar en een half vader van mijn 1ste kind. Ik ben dan ook verzwaard door de dagelijkse sleur (werk en gezin) dat ik nu 113kg weeg. Ik ben terug begonnen met lopen en trainen maar ik heb een extra hulpmiddel nodig. Ik heb vroeger in 2014 nog Clenbuterol en Stanozolol (orals) genomen die me enorm hebben geholpen voor betere prestaties tijdens het lopen en spiermassa bij te krijgen. De persoon die mij dit vroeger leverde kan er helaas niet meer aangeraken dus heb ik al veel gezocht op het internet maar nergens vind ik een betrouwbare site om het risico te nemen om te bestellen. Hierbij mijn vraag of er mensen zijn die wel ervaring hebben met een betrouwbare site.

Alvast bedankt voor alle mensen die mij willen helpen grtn Thomas
 
Back
Naar boven