Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Heb je je novo in pennen eigenlijk? Heb je heel wat pennen nodig als het wegwerp is. Of heb je gewoon een 10 ml ampul
Zijn kant en klare pennen van 300iu. Moet alleen steeds een nieuw naalddopje erop zetten.
 
Stomme vraag voor een amateur als ik, maar waarvoor een kilo ananas per dag? Heeft dat een speciale reden? Ben benieuwd thanks!
 
Stomme vraag voor een amateur als ik, maar waarvoor een kilo ananas per dag? Heeft dat een speciale reden? Ben benieuwd thanks!
Na het zetten van insuline is het goed dat je maaltijd na de injectie een mix van complexe en snelle koolhydraten bestaat. Ik kies voor ananas maar mag ook wat anders zijn hoor.
 
Na het zetten van insuline is het goed dat je maaltijd na de injectie een mix van complexe en snelle koolhydraten bestaat. Ik kies voor ananas maar mag ook wat anders zijn hoor.

Hey kerel,

Hoe reageert jouw lichaam op de nieuwe kuur en voeding?
 
Wat zegt hij trouwens over in name van vitamines en hoeveel heden ?
 
Hey kerel,

Hoe reageert jouw lichaam op de nieuwe kuur en voeding?
Ik ben nog te kort bezig maar ik zie in ieder geval al een stuk beter uit dan toen ik bij Dave zat.

Wat zegt hij trouwens over in name van vitamines en hoeveel heden ?
Vitamine D 5000iu
Calcium met magnesium 1500mg
Primrose oil 2600mg
Omega 3 3000mg
Glucosamine Sulfate 4000mg
Fiber 5gr
Multivitamine
 
Btw dennis wolf coacht nu ook
 
anders ff break van insuline voor paar week?
 
Ik ben nog te kort bezig maar ik zie in ieder geval al een stuk beter uit dan toen ik bij Dave zat.


Vitamine D 5000iu
Calcium met magnesium 1500mg
Primrose oil 2600mg
Omega 3 3000mg
Glucosamine Sulfate 4000mg
Fiber 5gr
Multivitamine
geen sterop b12 ofzo? of zit er al genoeg b12 in de multi?
 
jammer dat je weg bent bij Dave, ik had het mis langer een kans gegeven. veel succes
 
Tijdje gemist maar je ziet er heerlijk uit man. Streef. Succes en alweer bedankt voor t delen, ik sla alles Netjes op :p
 
Gewicht gaat eindelijk weer omhoog, ik zit momenteel op 105,5kg. Op het schema van Dave ben ik twee weken tijd 5kg verloren en ben nu in twee weken tijd weer 2,5kg zwaarder. Gaat de goede kant op. Vetpercentage is hetzelfde maar ben wel wat harder.

Heb me insuline verhoogd naar 65iu per dag. De laatste injectie zet ik uiterlijk rond 19.30u zodat ik voor het slapen rond 00.30u nog een maaltijd met vetten kan eten.
Meal 1: 15iu
Meal 2: 10iu
Meal 3: 10iu
Preworkout 15iu
Postworkout 15iu

Shape update pics:

Ohja let niet op de kommetje dat naast me staat, het dak lekt:o. Vrijdag komt een dakdekker kijken.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    145 KB · Weergaven: 71
  • 2.jpg
    2.jpg
    125,4 KB · Weergaven: 72
  • 3.jpg
    3.jpg
    145,8 KB · Weergaven: 75
  • 4.jpg
    4.jpg
    135,1 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven