Fitness Seller

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Handschoenen zijn toegelaten


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Alle challenges moeten gewoon met 0,0 hulpmiddelen gedaan worden. Was bij het bankdrukken ook zo. Als het geen hulpmiddel is, waarom doe je het dan aan.
 
Poll toegevoegd mbt. het al dan niet toelaten van het dragen van handschoenen, deze sluit over 48u.
 
Alle challenges moeten gewoon met 0,0 hulpmiddelen gedaan worden. Was bij het bankdrukken ook zo. Als het geen hulpmiddel is, waarom doe je het dan aan.

Zelfde reden als compression cuffs, geen support aan de polsen/handen.

Ik heb ook lange tijd met wrist wraps gesquat.
Ik ken niemand die er daadwerkelijk meer van gaat benchen zoals met elbow sleves of knee sleves.
 
Zelfde reden als compression cuffs, geen support aan de polsen/handen.

Ik heb ook lange tijd met wrist wraps gesquat.

Ik ken niemand die er daadwerkelijk meer van gaat benchen zoals met elbow sleves of knee sleves.

Ach ja, die discussie gaan we hier niet voeren. Stem even in de poll en over 2 dagen weten we dan of het toegelaten gaat zijn of niet ;)
 
Magnesium is toch ook toegestaan?
Een handschoen vergroot alleen maar de diameter van de stang waardoor je minder grip krijgt. Als het puur om grip te doen is zou ik wel hars/tacky op mijn handen smeren of anders magnesium.
Ik gebruikte handschoenen omdat mijn stang vierkant is waardoor die hoeken mijn handen misschien open zouden halen, plus dat het ijzer in de schuur maximaal 5 graden was.
 
Magnesium is toch ook toegestaan?
Een handschoen vergroot alleen maar de diameter van de stang waardoor je minder grip krijgt. Als het puur om grip te doen is zou ik wel hars/tacky op mijn handen smeren of anders magnesium.
Ik gebruikte handschoenen omdat mijn stang vierkant is waardoor die hoeken mijn handen misschien open zouden halen, plus dat het ijzer in de schuur maximaal 5 graden was.

+1

Ik heb iig voor gestemd.
 
Gewoon toe laten die 21 reps zijn nu nr 1 handschoenen gaan je echt geen extra reps op leveren
 
Knappe prestatie Jaap ja!
Zie niet in waarom handschoenen niet zou mogen.
20 reps ga ik nooit redden met mijn pens van 97kg dus i'm out:o
 
Inderdaad Rom van 20cm 40:4= 10 reps :D
 
De man hangt volgens mij aan een vierkante bar, lijkt me wel zo veilig om handschoenen te dragen dan.

EDIT: Ah, zag net het comment van Jaap ja en het is inderdaad een vierkant apparaat.
 
De poll is gesloten, handschoenen zijn toegelaten, einde discussie.
 
Ik verwacht dat er sowieso nog wel iemand over mij heenduikt dus mijn volgende poging zal ik zonder handschoenen doen als sommige mensen daar vrolijker van worden.
 
Back
Naar boven