Fitness Seller

Ijzerschuur

Bezoekers in dit topic

Soon barbarian powercage met pulley inc 125kg stack
 
Heb vandaag mn bankje besteld barbarian multi bench en wat dumbells 50mm olympischx2 en 50kg gewicht.. mn huis is bijna af maar begin me een partij ongeduldig te worden. :D
Nice, laat zeker even weten hoe het bankje uiteindelijk bevalt :)
 
Heb vandaag mn bankje besteld barbarian multi bench en wat dumbells 50mm olympischx2 en 50kg gewicht.. mn huis is bijna af maar begin me een partij ongeduldig te worden. :D
Heb alles binnen. Alles werkt goed alleen die dumbells die sluitingen zijn wat zwak/ik draai ze mss te slap aan maar als ik de boel verticaal hou schuift die sluiting er soms af! Welke sluitingen kunnen verticale belasting aan weet iemand dat? Fitness Seller

Wil graag skullcrushers ermee doen zonder echt mn skull te crushen bijvoorbeeld haha
 
Heb alles binnen. Alles werkt goed alleen die dumbells die sluitingen zijn wat zwak/ik draai ze mss te slap aan maar als ik de boel verticaal hou schuift die sluiting er soms af! Welke sluitingen kunnen verticale belasting aan weet iemand dat? Fitness Seller

Wil graag skullcrushers ermee doen zonder echt mn skull te crushen bijvoorbeeld haha
De volgende compressiesluitingen zijn een stuk sterker dan normale sluitingen:

- Olympische Compressie-Ringsluitingen
- ATX Pro Collars
- ATX Aluminium Collars
- ATX Iron-Lock Collars

Bij het verticaal houden van dumbbells boven je lichaam zul je echter altijd moeten opletten als het geen vaste dumbbells of schroefsluiting betreft.
 
Kan Pro Collars aanraden. Zelfs met 60kg verticaal aan een 50mm dumbell bewegen ze geen millimeter. (je dumbells moeten wel binnen de specs liggen, want als ze kleiner zijn dan 50mm zal je wel problemen hebben)
 
Pro collars besteld. Ben benieuwd :D
 
Werkt die barbarian pulley een beetje soepel? Zit hier ook te denken aan een powerrack+pulley upgrade. Pulley is bijna onmisbaar in een home-gym!
 
Back
Naar boven