MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Bezoekers in dit topic

Dat zal wel heel speciale test/primo geweest zijn. Waarschijnlijk met tren/mast/dk naast ofzo :p
Klinkt wat aannemelijker idd :p
Massa..spieren kregen gewoon een andere vorm leek het wel. Beetje moeilijk uit te leggen, maar potent spulletje die primo!
Gaan het meemaken :cool:
Net wat voor jou, of niet dan?! :D

Eigenlijk wel..
Just do it.


Gisteren weer voorzichtig gedeadlift.
140x3x3 super easy. Langzaam opbouwen.
Bench was 120x2x7 ofzo.
Beetje pullups en reversed hypers. Klaar.
 
Hey kerel, nog van plan om te gaan kickboksen?
 
Training van net:
Bench
110x3x6

Pullups
BWx5x8

Tireflips
Geen ideex6x4
 
Ja dat zeker! Maar wil eerst volledig hersteld zijn
Geldt dat ook voor je kuur of start je daar wel al mee?

Rustig aan weer aan het benchen zie ik...is dat trouwens 6x3reps of 3x6reps?
 
Geldt dat ook voor je kuur of start je daar wel al mee?

Rustig aan weer aan het benchen zie ik...is dat trouwens 6x3reps of 3x6reps?
Die zal ik wss binnenkort wel vast starten.
Benchen ben ik wel de gehele tijd blijven doen, alleen stuk minder consistent waardoor ik dik heb moeten inleveren op mijn max.
Zijn 6 sets triples :p
Snap ik! Wel dik trouwens dat jij tireflips kan doen in je gym.
Ja echt heerlijk die gym.
Ondertussen zijn er alweer meer dingen toegevoegd, zoals dus een stuk of 6 tires, weightlifting area wordt crossfit area, is een competitierack gekocht.
De krachtsporter z'n hemel op aarde.
 
Hahah dikke shit. Ff deadliften in promo filmpje. Maar zonder dollen dit is echt een top gym ook voor sport specifieke KT.
 
#Benchpress
100 x 5 x 7

#Pullups
BW x 5
BW+10 x 5
BW+20 x 5 x 4
BW x 8 x 2

#Tyreflips
??? x 12 x 3
Conditie pls.
Dit is de op 1 na zwaarste tyre en is best easy. Zwaarste is gelijk 2x zo zwaar en durf ik nog niet aan met m'n rug :p
 
Gisteren:
#Sumo deadlift
130 x 5
150 x 4
170 x 3 x 3

#Trap bar deadlifts
150 x 5 x 3

#Pullups
BW x 5 x 8

#Overhead press

60 x 3 x 5

Zaterdag en zondag ook wezen trainen,niet veel bijzonders. Deadliften weer oppakken en heb zere glutes van de deads.
 
Sinds zaterdag weer durven squatten. 115x8x2 voor easy. Techniek wel zwaar off maar voelt goed.
Ga om kracht terug op te bouwen en structuur in mijn trainingen aan te brengen SL 5x5 starten voor alle 3 de lifts.
Startgewichten: 90/80/120?
 
Succes bruh!!
 
200/140/230 sounds alright.
 
Lastig om regulier te trainen ivm druk op werk. Ik probeer in ieder geval 3x per week te gaan en dat lijkt aardig te lukken.
Ben nu 91 kg en totaal niet tevreden met mijn fysiek. Vind mezelf te vet om goed te bulken en eigenlijk te licht om te cutten.
Eeuwig zonde dat ik 2 maanden totaal niet op mijn eten heb gelet en te weinig getraind. Ben van 95-96 kg afgevallen naar 90-91 en hierbij enkel spiermassa ingeleverd lijkt wel.

Met de blessure lijkt het beter te gaan. Na wat meer volume de dagen erna nog wel wat irritatie. Waardoor ik squat en deadlift niet op dezelfde dag durf te doen.
Vanaf volgende week ga ik 6 weken cutten. Moet maar even accepteren dat ik terug ga naar gewicht dat ik de laatste 4 jaar niet meer heb gewogen. Dan verwacht ik op sub10% te staan om vervolgens lang te kunnen bulken.
Cut zal met trainen iig 3-5 sets met triples zijn op de SBD om wat kracht te behouden/op te bouwen en daarbij wat pullups. Verder nog weinig interessants om te loggen maar misschien wel beter voor mijn eigen motivatie om terug te loggen.

De training van vandaag:

#Benchpress
100 x 5
110 x 3 x 3

#Squat
100 x 3 x 5 (Highbar)

#Pullups
BW x 5 x 5
 
Pff..waardeloos! Zoveel kilo's kwijt..

Succes in ieder geval weer, je shape zal vast nog meer dan prima zijn..
 
Hé balen kerel :(. Blessures komen nooit gelegen helaas.
Straks na je cut bulken we samen richting de 100 kg man :P!
 
Back
Naar boven