XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Tering..goed dikte en achterkant schouders ook!
 
Vandaag goede meting gehad
11.9 Mm nu vanaf morgen carb cycle
Word pittig high carb is 300 gram
Low carb is 120 dus die gaan we wel merken
 

Bijlagen

  • BramLaag.pdf
    300,2 KB · Weergaven: 130
  • BramHoog.xlsx
    75,6 KB · Weergaven: 117
25 gram rijst na je training haha wauw succes daarmee. Na 5 min weer honger denk ik hahaha
 
Nog effe tanden bijten man !
 
25 gram rijst na je training haha wauw succes daarmee. Na 5 min weer honger denk ik hahaha
Na 5 min denk dat honger gevoel chronisch word had ik nu al last van haha
 
8 ei eiwitten. Ik zou persoonlijk een andere source van protein zoeken dan. Vind dat best zonde. Maar jij volgens waarschijnlijk gewoon je coach :P
 
8 ei eiwitten. Ik zou persoonlijk een andere source van protein zoeken dan. Vind dat best zonde. Maar jij volgens waarschijnlijk gewoon je coach :P
wat vind je er zonde aan?
 
Als je het zonde vindt van het eigeel, gewoon vloeibaar ei-eiwit kopen.
 
Als je het zonde vindt van het eigeel, gewoon vloeibaar ei-eiwit kopen.
dan gooi ik nog liever 8keer eigeel weg, vleoibaar ei eiwit smaakt zooo chemisch :kots:
 
Vind zonde ofzo Maarja alleen maar kip is ook niks dot heeft iets keer volume beetje zout erbij wat brocolie is het prima te doen vooral veel werk haha
 
Dedication!:flexbiceps:
 
:DVandaag jbc atleet coachen bikini klasse weegt 57 mag meer carbs dan mij Hahah
 
carb cycle gaat me prima af op een of andere manier op low carb dag minder honger, en als ik dag erna weer rijst mag eten blijf ik honger als een malle houden. Trainen op highcarb is wel echt zwaar relaxt gewicht vanochtend al time low 78,9
 
Jep, low carb days are easy. Wanneer je wat carbs gaat eten krijg je een dikke vreetkick.. lijkt wel of de machine dan pas echt gaat werken :(
 
is met laden ook zo haha je eet 2x zoveel carbs als "normaal" maar je kan na een half uur voor je gevoel nog zo'n bak rijst naar binnen werken :P
 
Vandaag 300 gr carbs op wel veel getraind nu leeg als fuck. Na trainen nu aders over de buik zitten, eens kijken of ik het op foto krijg
 
vandaag op low carb dag borst tric.
bench ging weer lekker

50 x 8
60 x 8
80 x 8
90 x 5 paused
100 x 3 paused
105 x 2 paused
110 x 2 paused
115 x 2 paused
120 x 1 paused

drop set 60 x 10 puur op contractie
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven