XXL Nutrition

Samenstellen pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik heb al veel pre workouts had en geprobeerd, ook de zwaardere zoals devils shot etc. Nu wil ik via custom nutrition eens zelf een pwo maken en ik dacht hieraan:

4gr beta-alanine(ik hoorde dat als je tevele neemt dat je er misselijk van wordt)
6gr citrulline malaat
2gr L-Taurine
2gr L-Tyrosine
150mg DMAE

Ik voeg zelf creatine(5gr) erbij en neem een caffeine tabletje(200mg)

Is dit iets en zijn er nog dingen die missen of anders kunnen?
 
Ik heb al veel pre workouts had en geprobeerd, ook de zwaardere zoals devils shot etc. Nu wil ik via custom nutrition eens zelf een pwo maken en ik dacht hieraan:

4gr beta-alanine(ik hoorde dat als je tevele neemt dat je er misselijk van wordt)
6gr citrulline malaat
2gr L-Taurine
2gr L-Tyrosine
150mg DMAE

Ik voeg zelf creatine(5gr) erbij en neem een caffeine tabletje(200mg)

Is dit iets en zijn er nog dingen die missen of anders kunnen?

Ik moet geen 4gr beta alanine in 1 keer proberen. Dan lig ik 30 minute later te kotsen.

Ik moet het opbouwen 4x 1 gr per dag en zo naar 2x2 gr per dag.
 
Ik heb uitgerekend dat zelf samenstellen uit losse supps iig duurder is dan welke PWO dan ook. Je komt er ongeveer op 70 euro per 100 doseringen.
 
Ik heb uitgerekend dat zelf samenstellen uit losse supps iig duurder is dan welke PWO dan ook. Je komt er ongeveer op 70 euro per 100 doseringen.
Dit gaat via customnutrition, je bepaalt de hoeveelheden en zij maken er een pre workout van bestaande uit 20 doseringen en met de hoeveelheden die ik doorgaf betaal je incl verzending €25 ervoor.
 
ik gebruik: Motivatie!!
Kan zo zijn maar ik vind het gewoon lekker voor de dikke pomp die je ervan krijgt. Die tijd van de dmaa pre workouts heb ik ook wel gehad
 
de pomp krijg je toch ook door effectief te trainen?
 
als ik train heb ik altijd een pomp, maar dat zal dan aan mij liggen he
 
Waarom is die pomp dan zo belangrijk?
 
Ik heb uitgerekend dat zelf samenstellen uit losse supps iig duurder is dan welke PWO dan ook. Je komt er ongeveer op 70 euro per 100 doseringen.

Hier maak je denk ik toch een rekenfoutje..

Een gemiddelde pre workout kost 30 euro voor 30 doseringen... dus 100 doseringen is 100 euro. Bij custom nut. zelfs 25 euro voor 20 doseringen. Dus dan zijn 100 doseringen 125 euro. Dat is dus 30 tot 55 euro duurder dan als je het zelf had gemaakt.

Ik maak ook al jaren me eigen pre workouts en ben dan gemiddeld rond de 20 euro kwijt voor 30 doseringen. Maar dan zitten er ook een paar duurdere ingrediënten in, die in de meeste pre workouts niet zitten.
 
wordt de caffeine niet langzamer verteerd als je dat in tabletvorm neemt naast de al opgeloste poeders??
 
wordt de caffeine niet langzamer verteerd als je dat in tabletvorm neemt naast de al opgeloste poeders??
gewoon kapot stampen en opsnuiven
 
Neem eens een keertje 10iu insuline preworkout en kom dan even terug om verder te discussieren.

Het gaat hier over over over the coubter PWO dan is insulin wel een goede vergelijking ja.

Anders mss nog wat speed of coke :D
 
Back
Naar boven