AndroidHealthClinic

spieren kweken en buikomtrek verliezen

Bezoekers in dit topic

svenn15

Novice
Lid geworden
24 dec 2016
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
72kg
Ik ben nu 2 weken bezig in
de basicfit met krachtoefeningen.
Doe verschillende toestellen voor spieren te ontwikkelen en mijn buikspieren.
met dit te doen verlies ik ook buikomtrek ?
Ik ben 1,76 groot en weeg 65 kg. Ik heb een buikomtrek van 90 cm en zou mijn buik willen weg werken.

ben ik zo goed bezig ?
 
Buik omtrek verlies je door je voeding aan te passen.

Van buikspieroefeningen ga je geen vet verliezen.
 
Pindakaas.
 
jup pindakaas smeren is de bom
 
Buik omtrek verlies je door je voeding aan te passen.

Van buikspieroefeningen ga je geen vet verliezen.

Dit zijn ook echt weer antwoorden waar TS dus geen donder mee kan..
Hij vraagt om advies, geef hem dan ook geldend en informatief advies waar hij iets mee kan.

Voeding aan te passen (wel een groot begrip hé)
 
Dit zijn ook echt weer antwoorden waar TS dus geen donder mee kan..
Hij vraagt om advies, geef hem dan ook geldend en informatief advies waar hij iets mee kan.

Voeding aan te passen (wel een groot begrip hé)

Dit is geldend en informatief.

TS zal zelf een voedingschema moeten opstellen,dit gaan ze hem hier niet zo kant en klaar voorschotelen.

En Ts weet nu ook dat buikspieroefeningen op zich niets gaan uithalen ivm vetverlies.
natuurlijk als je buik traint verbrand je ook meer kcals maar dan kan je beter wat cardio ofzo doen.

TS kan ook steeds verdere vragen stellen.
 
Dit is geldend en informatief.

TS zal zelf een voedingschema moeten opstellen,dit gaan ze hem hier niet zo kant en klaar voorschotelen.

En Ts weet nu ook dat buikspieroefeningen op zich niets gaan uithalen ivm vetverlies.
natuurlijk als je buik traint verbrand je ook meer kcals maar dan kan je beter wat cardio ofzo doen.

TS kan ook steeds verdere vragen stellen.


Still, dit is een klein zetje in de juiste richting.. En als er dan toch zo'n antwoord gegeven wordt ben dan ook wat informatiever, maar goed.

OT: Wel gewoon je buik blijven trainen, dat je niet gericht vet kunt verbranden met buikspieroefeningen wil niet zeggen dat het niet belangrijk is je buikspieren aan te sterken/aan te dikken.
 
Bedankt jongens.
ik let op mijn eten nog steeds echter wil ik niet teveel meeg afvallen. 65 kg vind ik een goed gewicht quasi mijn leeftijd en grote.
 
Bedankt jongens.
ik let op mijn eten nog steeds echter wil ik niet teveel meeg afvallen. 65 kg vind ik een goed gewicht quasi mijn leeftijd en grote.

72kg is idd een mooi begin om mee te starten, je niet druk maken om je buikvet en gewoon goed op je voeding letten.
Mijd alle slechten vetten zoals frituur e.d. en probeer dat om te zetten in het zoeken naar goede vetten (vis, noten, e.d.)

Kijk even op het forum naar een post van marina1975 zij heeft een excelletje waarin je je onderhoud ONGEVEER kunt berekenen en op basis daarvan kun je een eetschema maken waarmee je op gewicht blijft of kunt bulken/cutten.

Vind je 72kg op 175cm goed dan zou ik ietsjes boven onderhoud eten en flink trainen zodat je het vet wat wegtraind gepaard met aankomen in massa :)
 
Still, dit is een klein zetje in de juiste richting.. En als er dan toch zo'n antwoord gegeven wordt ben dan ook wat informatiever, maar goed.

OT: Wel gewoon je buik blijven trainen, dat je niet gericht vet kunt verbranden met buikspieroefeningen wil niet zeggen dat het niet belangrijk is je buikspieren aan te sterken/aan te dikken.

Als je vaak compounds doet hoef je niet echt de abs apart te trainen. Maar het kan geen kwaad.
 
Als je vaak compounds doet hoef je niet echt de abs apart te trainen. Maar het kan geen kwaad.

Ook abs zijn spieren die regelmatig aangesproken moet worden, nu doe je dat wel met de meeste oefeningen maar als je ze elke training gewoon meeneemt is dat alleen maar meegenomen. Killer abs komen er niet alleen door fatsoenlijk te eten en compounds :p
 
Ook abs zijn spieren die regelmatig aangesproken moet worden, nu doe je dat wel met de meeste oefeningen maar als je ze elke training gewoon meeneemt is dat alleen maar meegenomen. Killer abs komen er niet alleen door fatsoenlijk te eten en compounds :p

Ik heb er toch goede weten op te bouwen zonder. En elke training hoeft zeker niet. Maar als hij dat wil geen probleem.
 
Ook abs zijn spieren die regelmatig aangesproken moet worden, nu doe je dat wel met de meeste oefeningen maar als je ze elke training gewoon meeneemt is dat alleen maar meegenomen. Killer abs komen er niet alleen door fatsoenlijk te eten en compounds :p
Wel.
 
Back
Naar boven