Fitness Seller

Resultaat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BowieKaal

Novice
Lid geworden
7 mrt 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
55kg
Hallo,
Ik ben 14 jaar, ben 1,65 m lang en weeg 55 kg.
Ik vind mezelf niet dik (heb een beetje vet) en ik vind dat ik best wel een breed lichaam heb.
Maar ik wil eigenlijk gespierder worden, vooral buik en borst en het liefst voor de vakantie (voor zwembad enz)
Ik eet bijna geen 'junkfood' en eet voldoende fruit.
Ik doe nu het volgende programma waarmee ik ongeveer 10 min mee bezig ben:
Dag 1: opdrukken x50 (meestal kan ik niet verder bij 35 en ga dan op mijn knieën verder)
Dag 2: normale crunch x200
Dag 3: 10 min plank
Dag 4: Rust
Dag 5: opdrukken enz..

Als ik dit schema volg krijg ik dan snel resultaat?
En moet ik het schema aanpassen?

alvast bedankt voor het meedenken.
 
Waarschijnlijk heb je geen toegang tot een sportschool? Dan raad ik je aan om gewoon een fullbody schema met lichaamsgewicht te doen en misschien nog met wat dumbells als je hier toegang tot hebt.
Zorg dat je genoeg eiwitten eet en probeer wat informatie op te zoeken zodat je wat meer leert over bodybuilding. Maar met alleen opdrukken en crunches ga je er niet komen ;).
 
Nee, ik heb geen toegang tot de sportschool en ook geen gewichten.
Hoe ver zou ik hiermee kunnen komen?
Wat moet ik veranderen? / Welke oefeningen?
En hoelang ben ik daar ongeveer mee bezig per dag?
 
Op YouTube staan veel filmpjes van trainen, tips schema's ect over trainen met lichaamsgewicht eerste maanden n vooral jaren zie je het beste resultaat dus profiteer hiervan
 
Ik vrees dat je met uw schema niet zo heel veel resultaat hoeft te verwachten.

Je doet enkel opdrukken en sit ups.

Als je echt geen toegang tot een sportschool hebt zou ik er optrekken bij nemen. (rug en biceps)

zou ook small opdrukken doen voor de triceps.

Maar zelfs met deze extra oefeningen zal je fysiek opbouwen beperkt blijven.
 
Met je lichaam squatten(evt tas vullen met flessen water), jezelf optrekken(evt tas vullen met flessen water), jezelf opdrukken, Je bed deadliften, zware boodschappen tassen bicep curlen etc. etc. Geen sportschool nodig. Je moet je hele lichaam trainen. Met alleen opdrukken en planken kom je niet ver.

Uiteindelijk is een sportschool natuurlijk het fijnst.
 
Met je lichaam squatten(evt tas vullen met flessen water), jezelf optrekken(evt tas vullen met flessen water), jezelf opdrukken, Je bed deadliften, zware boodschappen tassen bicep curlen etc. etc. Geen sportschool nodig. Je moet je hele lichaam trainen. Met alleen opdrukken en planken kom je niet ver.

Uiteindelijk is een sportschool natuurlijk het fijnst.

En dan scheuren die boodschappentasjes leuke training :)
 
Met je lichaam squatten(evt tas vullen met flessen water), jezelf optrekken(evt tas vullen met flessen water), jezelf opdrukken, Je bed deadliften, zware boodschappen tassen bicep curlen etc. etc. Geen sportschool nodig. Je moet je hele lichaam trainen. Met alleen opdrukken en planken kom je niet ver.

Uiteindelijk is een sportschool natuurlijk het fijnst.

Je bed deadliften :roflol:
 
Met je lichaam squatten(evt tas vullen met flessen water), jezelf optrekken(evt tas vullen met flessen water), jezelf opdrukken, Je bed deadliften, zware boodschappen tassen bicep curlen etc. etc. Geen sportschool nodig. Je moet je hele lichaam trainen. Met alleen opdrukken en planken kom je niet ver.

Uiteindelijk is een sportschool natuurlijk het fijnst.

Je kan ook onder je bed liggen en je bed benchpressen.. Bedpress
 
Niet te snel te veel willen, langzaam opbouwen lijkt me aangeraden met eerst kleine huisdieren en later 1 persoon per keer.
Ikzou beginnen met een paar wandluizen.
 
Back
Naar boven