MuscleMeat

Je favoriete supplement!

Bezoekers in dit topic

Oke, bietensap voor doorbloeding, en caffeine voor de trai

oke ja caffeine voor de training doe ik ook meestal. neem dan een preworkout (heb trouwens nog steeds niet echt een preworkout waar ik helemaal weg van ben) of een dubbele espresso. Bietensap klinkt interessant, ga ik zeker eens proberen. En wat is jullie mening over creatine? Altijd er bij pakken of niet? Ik ben er nu een maandje mee gestopt en heb weinig verschil in mijn kracht gemerkt... Maar misschien gaat het juist weer omhoog als ik weer ga nemen..

Dagelijks 5gram gedurende langere periodes helpt altijd wat extra bij het opbouwen van spieren, creatine heeft zijn werk al bewezen.
 
Oke, bietensap voor doorbloeding, en caffeine voor de trai

oke ja caffeine voor de training doe ik ook meestal. neem dan een preworkout (heb trouwens nog steeds niet echt een preworkout waar ik helemaal weg van ben) of een dubbele espresso. Bietensap klinkt interessant, ga ik zeker eens proberen. En wat is jullie mening over creatine? Altijd er bij pakken of niet? Ik ben er nu een maandje mee gestopt en heb weinig verschil in mijn kracht gemerkt... Maar misschien gaat het juist weer omhoog als ik weer ga nemen..
5 gram creatine per dag voor onbeperkte tijd liefst hele jaar door. Is namelijk een energiebron voor korte maar krachtige inspanning, stop tijd is achterhaald.
 
Volgens mijn eigen ervaring werkt dit zeker, ik gebruik 20 gram per dag en mijn pijn is voor meer dan de helft verbetert.
5gram msm met vit c of stuk fruit en dit 4x per dag.
Hoelang duurt het voordat de msm kan aanslaan?
 
Die aminos zijn ook overbodig.

Whey,rijstpoeder (niet echt een supp is gewoon gemalen gedroogde rijst) Als ontbijt met Mct olie.

Creatine,beta alanine.

Msm en glucosamine vanwege mn gewrichten. Of het echt werkt geen idee.

Probeer nu voor het eerst msm in hogere dosis en in los poeder, wat een smaak zeg haha
 
Hoelang duurt het voordat de msm kan aanslaan?

Msm voel je niet aanslaan, het dempt de hoge pijnpieken bij mijn ervaring. Volledig pijnvrij word je niet door msm. Maar het heeft mijn 'levenskwaliteit' wel opnieuw wat verhoogt. Ze zeggen dat het best werkt na +-3 a 4 weken.
 
Hahah maar werkt het echt voor Gewrichten en huid. Het komt zo commercieel over als je erover zoekt.
 
Back
Naar boven