XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Jelly:bow: Wat een shape:D
 
Even lichtjes offtopic, waarom hebben ze die rare lange zwembroek klasse eigenlijk bedacht? Ik zeg altijd voor de grap om de spillepootjes te verbergen, maar jij traint alles net zo hard ook je benen, dus dat is het niet.

Educate me. :D
 
Wisselt per dag vandaag high carb 2500 kcal morgen weer low carb 2100
 
ziet er goed uit kerel, bijna knallen :1e:
 
Even lichtjes offtopic, waarom hebben ze die rare lange zwembroek klasse eigenlijk bedacht? Ik zeg altijd voor de grap om de spillepootjes te verbergen, maar jij traint alles net zo hard ook je benen, dus dat is het niet.

Educate me. :D

Our Disciplines – IFBB

In 2012 the Men’s Physique division was officially launched as a new IFBB sport discipline.
It proves to be a very popular category, so the IFBB has increased the number of Men’s Physique categories from 2 (two) to 6 (six): 170 cm, 173 cm, 176 cm, 179 cm, 182 cm and over 182 cm. They perform two rounds of quarter turns, wearing board shorts of their choice. The final round (Round 2) begins with a short individual onstage presentation of each competitor.
It is aimed at men who do weight training, keep fit and eat a healthy balanced diet, but who prefer to develop a less muscular, yet athletic and aesthetically pleasing physique.
They are fit looking contestants who display proper shape and symmetry, combined with some muscularity and good overall condition. The athletes should have stage presence and poise and their personality and ability to present themselves onstage with confidence, should be visible.
In 2016 IFBB introduced one open category of Muscular Men’s Physique intended for competitors with slightly bigger muscularity than accepted in the regular men’s physique.
 
Maar waarom dan die gekke lange broeken? Je kan toch ook je mooi geconditioneerde beetje gespierde benen laten zien?

daar heb je Classic voor
 
Maar waarom dan die gekke lange broeken? Je kan toch ook je mooi geconditioneerde beetje gespierde benen laten zien?


Aantrekkelijker voor toeschouwers.

MP is zo ver ik weet ook de enige mannelijke classe waar ze ook beoordelen op face.
 
Classic moet ik denken aan Zane achtige fysieken.

Maar thx, weer wat geleerd.


Zane achtig is mens physiqeu.
Wat groter is classic, en daarboven de 212 en open, waar de monsters zitten.
 
Maar waarom dan die gekke lange broeken? Je kan toch ook je mooi geconditioneerde beetje gespierde benen laten zien?

MP is een totaal andere klasse. Het gaat ook om je kop, uitstraling, skin tone, etc.. Beachboy/model achtige klasse en dus aantrekkelijker wanneer er een zwembroek te zien is.
 
Pff vandaag low carb day en voel me nu al kut dieeet gaat er echt in hakken nu krijg gelukkig al wel strepen op mijn blokken zelf defenitie op defenitie haha
 
Pff vandaag low carb day en voel me nu al kut dieeet gaat er echt in hakken nu krijg gelukkig al wel strepen op mijn blokken zelf defenitie op defenitie haha

Nice man!

Volg al een tijdje. Leuk om te volgen aangezien ik zelf in mei mijn eerste wedstrijd ga pakken. Ook als natty warrior in de Men's Physique klasse.
 
  1. Nice man!

    Volg al een tijdje. Leuk om te volgen aangezien ik zelf in mei mijn eerste wedstrijd ga pakken. Ook als natty warrior in de Men's Physique klasse.
    Welke wedstrijd ga je doen en wie is je coach ?
 

  1. Welke wedstrijd ga je doen en wie is je coach ?

die BeNeLux in Ahoy 20 mei is de GP en dag erna is voor de MAP en bikini een beginners wedstrijd dacht ik
 

  1. Welke wedstrijd ga je doen en wie is je coach ?

die BeNeLux in Ahoy 20 mei is de GP en dag erna is voor de MAP en bikini een beginners wedstrijd dacht ik

Ja klopt. 21 mei de Benelux Fitness Challenge.

Word begeleid door A-atleet Mens Physique uit mijn gym die in zijn prep zit voor NK.

Lekker persoonlijke begeleiding door iemand met veel wedstrijdervaring. Vooral met het poseren heel chill.
 
Ja klopt. 21 mei de Benelux Fitness Challenge.

Word begeleid door A-atleet Mens Physique uit mijn gym die in zijn prep zit voor NK.

Lekker persoonlijke begeleiding door iemand met veel wedstrijdervaring. Vooral met het poseren heel chill.
Nice dat is altijd goed
 
IMG_3895.JPG
Shape gaan goede kant op zie elke dag weer iets verschil. zit wel in zombie town nu vandaag high carb maar mijn lichaam is leeg.
Twee dagen door doen dan weekend weer bijkomen met low carb.
Ochtend shape vandaag;
 

Vandaag borst.
Kon niet max gaan schouder voelde vrij snel verzuurd maar alsnog niet ontevreden.
Op low carb day.

Buik zie ik met de dag nog platter worden,
Zaterdag update met jeff, dan krijg ik te horen wat ik mag doen qua training en voeding in de laatste week.
Ben benieuwd nar de concurrentie.
Op JBC veel buitenlanders met MAP die gewonnen hebben zagen er strak uit maar weet niet of die ook OR gaan doen.
 
Flink wat reps wel op bw:thumb:
 
Back
Naar boven