XXL Nutrition

Jouw ideale lichaam

  • Topic starter KumaR
  • Startdatum
  • Reacties 30K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.110

Bezoekers in dit topic

GptEA9R.jpg
 
Dit is meer het type fysiek die ik graag ooit behaal (nog een hele lange weg te gaan )
IMG_4723.jpg
IMG_4724.jpg
IMG_4725.jpg
 
Lang niet hier geweest, maar goed om te zien dat mensen nog steeds realistische doelen hebben :windup::cool:
 
jouw ideale lichaam/realistisch

pick one.

Tja, de topic was ooit begonnen om het lichaam te plaatsen dat je zou willen hebben en dat het doel is waar je naartoe werkt, dus niet het lichaam dat je in een droomwereld zou willen hebben en nooit zult krijgen ook al zou je het proberen.

Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, elke keer als ik na enkele maanden hier weer opduik, en ik accepteer dat het nu gaat om lichamen waar men van droomt (en waarbij het alleen bij dromen zal blijven :P ).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tja, de topic was ooit begonnen om het lichaam te plaatsen dat je zou willen hebben en dat het doel is waar je naartoe werkt, dus niet het lichaam dat je in een droomwereld zou willen hebben en nooit zult krijgen ook al zou je het proberen.

Maar ja, ik heb dit al vaker gezegd, elke keer als ik na enkele maanden hier weer opduik, en ik accepteer dat het nu gaat om lichamen waar men van droomt (en waarbij het alleen bij dromen zal blijven :P ).
Wie weet waar ik, of de andere die hier posten eindigen.
 
Back
Naar boven