AndroidHealthClinic

Dikke caseine shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neefje

Cool Novice
Lid geworden
29 mrt 2015
Berichten
157
Waardering
40
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
24%
Ik gebruikte altijd micellar casein van revolution omdat hij zo lekker dik was.
Maar ik kan hem nergens meer krijgen omdat hij overal uitverkocht is.
Heeft iemand positieve ervaring met een ander merk dat een vergelijkbare consistentie heeft?
 
Ik gebruikte altijd micellar casein van revolution omdat hij zo lekker dik was.
Maar ik kan hem nergens meer krijgen omdat hij overal uitverkocht is.
Heeft iemand positieve ervaring met een ander merk dat een vergelijkbare consistentie heeft?

Minder vloeistof in doen dan.
 
[Link niet meer beschikbaar]
Zowel de 85 MILK CONCENTRATE als de MICELLAIRE CASEINE zijn wat mij betreft bijna 2 keer zo dik als gewone WHEY.
 
nigth protein van XXL. Goed shaken dan kan je hem oplepelen :D
 
Minder vloeistof in doen dan.

Op zich een goed plan, maar dan krijgt het minder volume, en dat is juist het fijne dat het goed vult en ik vol zit na een shake.
 
je bent zelf een dikke caseineshake
 
Huh?
Night protein idd van xxl. Lekkere pudding, en met meer water is het vla.
 
Ik zet mn shake altijd even zeker een kwartier in de koelkast, wordt ieder merk lekker dik en romiger van
 
Ik zet mn shake altijd even zeker een kwartier in de koelkast, wordt ieder merk lekker dik en romiger van
Ik begin altijd spontaan te hoesten als shake te koud is, dus ik laat de melk meestal eerst even op kamer temperatuur komen.
 
Ik vind Night Protein van XXL niet zo dik. Ik gebruik 1 scoop met 300ml water, dan vind ik hem goed te drinken. Mijn vrouw heeft een keer B&F caseine gekocht en dat is net cement, brrr.
 
Iets meer pakken. Ik doe altijd 3 scoops:rolleyes:
Zo lekker. Bakje in de koelkast voor een tijdje en het is pudding.
 
Ow, ik kreeg een hele goede tip, pure cocosmeel toevoegen, daar word het mooi dik van, en het schijnt nog gezond te zijn ook omdat de vezels ook langzaam worden afgegeven als het in de casein bal zit waardoor je spijsvertering moet blijven rammen.
 
Night Protein van XXL of Micellar Casein Perfection van B&F.
 
Back
Naar boven