XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
de trainingen gaan ondanks je struggles toch vooruit, betekent toch dat je sterker bent geworden :thumbup:
 
Gefeliciteerd, erg mooie training :)

En ik zal dan lekker voor zo'n rugzakje gaan, zo'n een die jij bedoelt (als ik denk te weten wat het is) weegt ook bijna niks.
 
Super bezig met je PR op je squat!
 
Eet smakelijk. :)
Dank je. :) dat is zeker gelukt. 5 rondes en zeker nog een aantal meegepikt bij mijn tafelgenoten. :D

Heerlijk wat dat extra beetje slaap al niet kan doen voor je training. Die sushi is dubbel en dwars verdient, je squat gaat als een speer!

Smakelijk!
Slaap is zo belangrijk.. merkte dat vandaag alweer.. slecht slapen.. :(
Is gelukt!

Je blijft ons steeds weer verbazen...wat fijn!!!
:)

Als dit geen motivatie is om goed om de nachtrust te denken.. Petje af! :D Heeft de sushi gesmaakkt?
Tja... het is alleen dat ik geen invloed heb op die nachtrust.. het is zelden dat iik 3 uur haal.. dus gebruik van maken! :D
Sushi was zalig... naar huis rollen. :D

de trainingen gaan ondanks je struggles toch vooruit, betekent toch dat je sterker bent geworden :thumbup:
Het gaat langzaam en met microladen.. maar het gaat!

Gefeliciteerd, erg mooie training :)

En ik zal dan lekker voor zo'n rugzakje gaan, zo'n een die jij bedoelt (als ik denk te weten wat het is) weegt ook bijna niks.
Dank je. Ik ga het proberen!

Super bezig met je PR op je squat!
Dank je!:)

***
Vannacht dus geen goede nacht gehad en training ging ondanks een rustdag ertussen slechter dan zonder rustdag... Pfff... was zwaar en ging echt met een K gevoel weg .Was moe..mijn lijf voelde ook moe tijdens het trainen.. maar desondanks met microladen wel mijn goals grotendeels gehaald. Het stelt niet veel voor om met 1 kg op te hogen maar toch...
Ook al heb ik er geen voldaan gevoel over... toch even loggen...

training.JPG
 
Goed getrained, jammer van de weinige nachtrust.
 
Goed getrained, jammer van de weinige nachtrust.
Tja.. ik heb er gewoon geen invloed op... :(

****
Vanmorgen dus wat frisser wakker .Heb nog geen nieuwe cycle binnen dus ik ben zelf wat gaan varieren.
5x3x47,5 kg squat was vorige B training mega zwaar... daarna de C training gedaan en vandaag de A training. Gewoonlijk moet ik met de A training dan 3x5x47,5 kg... maar 5 reps lukte niet dus besloten 4x4 te doen... 3 sets gingen zeer zwaar maar gelukt.. bij set 4 schoot er bij rep 2 kramp in mijn rechter quad... :eek: niet fijn en dus gestopt... daarna nog een setje geprobeerd en bij 2 reps ging het nog goed.. bij rep 3 langzaam laten zakken op de liggers... Kwam echt niet meer overeind. :o
Daarna de training wel afgemaakt alleen geen lunges.. had nog teveel last van de spier in mijn quad... Dus maar even bij 5 oefeningen gehouden.
Niet echt een training om te juichen maar ook niet echt heel slecht.. toch niet echt een voldaan gevoel... maar ach.. nu weekend.

training.JPG
 
ik ga ook eens op onderzoek voor m'n slaap probleem
Ben niet tevreden over het resultaat van de MRA-beugel

Ga je dit weekend nog treene? Of wat slaap inhalen?
 
ik ga ook eens op onderzoek voor m'n slaap probleem
Ben niet tevreden over het resultaat van de MRA-beugel

Ga je dit weekend nog treene? Of wat slaap inhalen?
Hmm... das jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft... :(

Denk alleen yoga zondag.... Slaap inhalen werkt bij mij niet... ben ook op zaterdag en zondag vaak al rond 6:30-7:00 op... :sad:
 
Hmm... das jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft... :(

Denk alleen yoga zondag.... Slaap inhalen werkt bij mij niet... ben ook op zaterdag en zondag vaak al rond 6:30-7:00 op... :sad:
Take it easy dit weekend...ok?
 
Balen van de kramp in je quad, dat is nou niet echt een prettig gevoel. Maar andere kant, superchill van die incline db press!
Goed weekend!
 
Werkt een tukje overdag (vooral in het weekend als je vrij bent) niet om even bij te tanken?
 
Take it easy dit weekend...ok?
Doe ik ook... moet wel trouwens.. hele ochtend al kotsmisselijk en beroerd... geen idee waar dat van is. Eten is geen probleem maar voel me niet lekker.
Dus wordt veel hangen en weinig doen dit weekend. :(

Balen van de kramp in je quad, dat is nou niet echt een prettig gevoel. Maar andere kant, superchill van die incline db press!
Goed weekend!
Ja ikw as wel blij met die DB press! :D
Thanks.

Werkt een tukje overdag (vooral in het weekend als je vrij bent) niet om even bij te tanken?
Helaas lukt dat ook niet.... Dat slapen is gewoon een eeuwig drama. Het is niet dat ik me er druk om maak. Niet meer. Ik weet dat het zo is maar soms irriteer ik me eraan omdat ik na een keer wat beter slapen (lees 3 uurtjes) me zoveel beter voel.. Maar ja.... zal vast ook wel met mijn gewicht te maken hebben.. Daar snap ik nl ook niets van... 2 x uit eten en AYCE deze week en nog afvallen.. :sad:

29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg
1 april 41,4 kg en dit is geen grap... :(.. kan wel janken op het moment...
 
Had je een rotweek achter de rug? :o
 
Had je een rotweek achter de rug? :o
Nee, Eigenlijk totaal niet. En heb 2 hele drukke weken die eraan komen. Spannende weken ook.
Mijn eerste grote onderhoudsstop en ik heb er aardig wat projecten in. Dus ook erg leuk!
 
Nee, Eigenlijk totaal niet. En heb 2 hele drukke weken die eraan komen. Spannende weken ook.
Mijn eerste grote onderhoudsstop en ik heb er aardig wat projecten in. Dus ook erg leuk!

hmm lastig allemaal maaar niet teveel piekeren ok?

Ga je nog naar de endo?
 
hmm lastig allemaal maaar niet teveel piekeren ok?
Ga je nog naar de endo?
Ik laat het komen zo het komt. Trainen wat meer op deload/lagere gewichten... morgen even overleggen hoe dit aan te pakken.

Nou ik kan eind juni wss terecht.... 1 x bloed prikken en dat is het. Hij geeft aan niets te kunnen doen. Leverwaardes blijven verhoogd maar er is niets gevonden.. Verder ook niets uit de onderzoeken gekomen. Hij heeft alles gedaan wat hij kon. Dus die route houdt op.
Ik wil kijken of ik via hem nog naar de endicrinoloog kan. Maar ja... die afspraak kon niet eerder dus moet maar weer wachten en doorbikkelen... :sad:
 
Als je niet lekker in je vel zit ...misschien ff wachten om n PR te zetten, is teveel stress...ff op onderhoud trainen
(60% 1 RM...wel explosief) Todat je weer een goed gevoel heb om te knalluh

Misschien n rare vraag: Denk je dat je in aanmerking komt voor een bloedtransfusie? :o
Ik probeer een beetje mee te denken Marina....:sad:
 
Als je niet lekker in je vel zit ...misschien ff wachten om n PR te zetten, is teveel stress...ff op onderhoud trainen
(60% 1 RM...wel explosief) Todat je weer een goed gevoel heb om te knalluh

Misschien n rare vraag: Denk je dat je in aanmerking komt voor een bloedtransfusie? :o
Ik probeer een beetje mee te denken Marina....:sad:
Ik ga morgen even overleggen om inderdaad even een stapje terug te doen. Maar ik blijf wel doortrainen want als ik ook min beetje spieren nog verlies dan blijft er helemaal niet svan me over... :sad: En wie weet lukt het een keer in ene wel! Ik blijf hoop houden en doorbikkelen!

geen idee... denk het niet omdat ze niets kunnen vinden...
Dank je. :) dat wordt ook altijd gewaardeerd!
 
Op onderhoud trainen daar verlies je niks mee...gewoon ff pas op de plaats...kan zelfs wonderen verrichten

Alles moet met een doorverwijzing dat is ook zo....

Laat je niet voor de gek houden vandaag

(dit is ook n leuke 1-4 mop: Ga jij eens op zoek naar een parfumborstel) :D
 
Ik denk dat dat wel een idee is inderdaad... misschien levert het me ook wel wat op. Maar even zien hoe ik op onderhoud moet trainen. Nog nooit gedaan en geen idee hoe en wat ik dan moet doen. :o

Tja... doorverwijzingen... en dat wachten dan ook weer he... :(

Ik laat me niet gek maken. Op relax stand en hopen dat het straks weer wat beter gaat.

Geen idee wat het is.. maar zal eens googlen. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven