MuscleMeat

100 kg deadlift 21-jarige vrouw

Bezoekers in dit topic

G
begin bij 2000 en bouw zo nodig af :) Maar op 2000 ga je beter afvallen, minder spier. Dus wellicht wel wat minder totaal gewicht per week.
Ga ik doen!

Ik overleg het vrijdag met mijn PT zodat hij ook weet wat er gebeurd!
 
G

Ga ik doen!

Ik overleg het vrijdag met mijn PT zodat hij ook weet wat er gebeurd!

Als je op 2000 zit geef het dan wel 2 weken ofzo de tijd.
Niet direct terug naar 1600 gaan omdat je een paar dagen niet afvalt.

Ben benieuwd wat je PT gaat zeggen :)
 
Ik had de keuze uit verschillende activiteitsniveaus; ik heb gekozen voor de licht actieve keuze, omdat ik maar 3 x per week train..
Ok, wat goed bedoeld advies: ga wandelen, goed voor je en je verbruikt bij een uurtje wandelen al gauw rond de 350kcal.
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Als je op 2000 zit geef het dan wel 2 weken ofzo de tijd.
Niet direct terug naar 1600 gaan omdat je een paar dagen niet afvalt.

Ben benieuwd wat je PT gaat zeggen :)
Ja ik ook.. Vaak worden die lui niet blij als ze hun centen zien verdwijnen :D:D:D
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Haha, wellicht gaat ie ons afzeiken denk ik...
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Als je op 2000 zit geef het dan wel 2 weken ofzo de tijd.
Niet direct terug naar 1600 gaan omdat je een paar dagen niet afvalt.

Ben benieuwd wat je PT gaat zeggen :)

Waarschijnlijk krijg ik t wel benauwd als ik 2 weken stilsta! Maar, dan weet ik de mogelijkheid :eek::(

Ik houd jullie op de hoogte!

Ok, wat goed bedoeld advies: ga wandelen, goed voor je en je verbruikt bij een uurtje wandelen al gauw rond de 350kcal.

Je hebt gelijk; maar dat wordt wel een knop omzetten voor me! :D
 
Waarschijnlijk krijg ik t wel benauwd als ik 2 weken stilsta! Maar, dan weet ik de mogelijkheid :eek::(

Ik houd jullie op de hoogte!



Je hebt gelijk; maar dat wordt wel een knop omzetten voor me! :D

Na 2 weken kan je je kcals aanpassen. Eventjes wat minder verliezen is geen ramp.

Heb ik ook soms voor tijdens een cut.
 
Meer eten betekent minder afvallen. Tis maar wat je wilt. Dat spierverlies valt echt wel mee als beginner met obesitas. Sterker nog, ik denk dat je daar helemaal geen zorgen over hoeft te maken.

Vetmetingen zijn over het algemeen zeer onbetrouwbaar. Ik kan je wel vertellen dat het niet klopt dat 80kg lean body mass hebt. Dan zou je namelijk nog een stuk meer spiermassa hebben dan deze kerel van dezelfde lengte: 20 weeks to open Rotterdam coacht by jeffrey suijkerbuijk

Je vooruitgang kan je het beste meten aan de hand van je gewicht, de omtrek van je buik/benen/armen, en je prestaties in de gym.

Belangrijkste tip: bij twijfel vraag het aan je trainer en geloof hem en niet brutushakt en johnyjordaan.
 
Laatst bewerkt:
Meer eten betekent minder afvallen. Tis maar wat je wilt. Dat spierverlies valt echt wel mee als beginner met obesitas. Sterker nog, ik denk dat je daar helemaal geen zorgen over hoeft te maken.

Vetmetingen zijn over het algemeen zeer onbetrouwbaar. Ik kan je wel vertellen dat het niet klopt dat 80kg lean body mass hebt. Dan zou je namelijk nog een stuk meer spiermassa hebben dan deze kerel van dezelfde lengte: 20 weeks to open Rotterdam coacht by jeffrey suijkerbuijk

Je vooruitgang kan je het beste meten aan de hand van je gewicht, de omtrek van je buik/benen/armen, en je prestaties in de gym.

Belangrijkste tip: bij twijfel vraag het aan je trainer en geloof hem en niet brutushakt en johnyjordaan.
Wees kritisch neem niet zomaar wat aan. Ook niet van mij. Lees en leer.
Ik blijf erbij dat je dieet van 1200 of 1600 kcal te weinig is maakt niet uit of het van de paus of van je PT komt.
En ik zal niet de enige zijn die dit zegt.


Nog belangrijkere tip :geloof niet zomaar je PT
. Niets verbied je om ondertussen zelf wat info in te winnen ivm dieeten en training.
Het is niet omdat je een PT bent of jezelf zo noemt dat je het daarom ook allemaal weet.
Voorbeelden genoeg van PT's die gewoon niet weten met wat ze bezig zijn.

Tot welke categorie de uwe behoord kan ik niet zeggen,dat zal je zelf hopeijk wel te weten komen.

Heeft je PT wat gezegd van je DL techniek?
 
Laatst bewerkt:
Meer eten betekent minder afvallen. Tis maar wat je wilt. Dat spierverlies valt echt wel mee als beginner met obesitas. Sterker nog, ik denk dat je daar helemaal geen zorgen over hoeft te maken.

Vetmetingen zijn over het algemeen zeer onbetrouwbaar. Ik kan je wel vertellen dat het niet klopt dat 80kg lean body mass hebt. Dan zou je namelijk nog een stuk meer spiermassa hebben dan deze kerel van dezelfde lengte: 20 weeks to open Rotterdam coacht by jeffrey suijkerbuijk

Je vooruitgang kan je het beste meten aan de hand van je gewicht, de omtrek van je buik/benen/armen, en je prestaties in de gym.

Belangrijkste tip: bij twijfel vraag het aan je trainer en geloof hem en niet brutushakt en johnyjordaan.
Wat betreft die 80kg lean mass heb je gelijk. Maar ik zou niet weten waarom ze ons niet moest geloven? Proberen wij haar dan een oor aan de naaien? Haha. Overigens zou ik niet zo stellig zijn met geloof je PT...
 
Wees kritisch neem niet zomaar wat aan. Ook niet van mij. Lees en leer.
Ik blijf erbij dat je dieet van 1200 of 1600 kcal te weinig is maakt niet uit of het van de paus of van je PT komt.
En ik zal niet de enige zijn die dit zegt.


Nog belangrijkere tip :geloof niet zomaar je PT
. Niets verbied je om ondertussen zelf wat info in te winnen ivm dieeten en training.
Het is niet omdat je een PT bent of jezelf zo noemt dat je het daarom ook allemaal weet.
Voorbeelden genoeg van PT's die gewoon niet weten met wat ze bezig zijn.

Tot welke categorie de uwe behoord kan ik niet zeggen,dat zal je zelf hopeijk wel te weten komen.

Heeft je PT wat gezegd van je DL techniek?
Ja precies, zag er laatst nog een bezig. Om te janken :D:D:D:D

Die ging benchen met iemand en vervolgens gooide ze er zo maar 120kg op, ging ie achter em staan en ging ie die stang voor zeker 50 procent omhoog en omlaag staan rukken maar dan ongeveer 5 cm omlaag en 5 cm omhoog)dus ongeveer 35 cm van die kerel z´n borst af... En die gast maar denken dat ie zo net even 10x120 gedrukt had.. Nou hopelijk probeert ie ´t niet alleen :D:D:D:D:D
 
Overigens op 1600 kcal eten op 122 kg vind ik gewoon schokkend.
 
Ja precies, zag er laatst nog een bezig. Om te janken :D:D:D:D

Die ging benchen met iemand en vervolgens gooide ze er zo maar 120kg op, ging ie achter em staan en ging ie die stang voor zeker 50 procent omhoog en omlaag staan rukken maar dan ongeveer 5 cm omlaag en 5 cm omhoog)dus ongeveer 35 cm van die kerel z´n borst af... En die gast maar denken dat ie zo net even 10x120 gedrukt had.. Nou hopelijk probeert ie ´t niet alleen :D:D:D:D:D

Veel PT's proberen hun klantjes ook een feel good gevoel te geven. Een happy klant komt terug. Er gaan er niet veel zeggen....nou je vreet gewoon te veel.
En dan nog het feit dat er veel zijn die zelf een belabberde techniek hebben.

Zijn er goede PT's zeker en vast. Je moet gewoon zeker zijn dat je een goede hebt.
 
Back
Naar boven