MuscleMeat

Advies cutkuur!

Bezoekers in dit topic

Wat een broscience weer in dit topic :roflol:
 
mucci mijn fout haha, inderdaad is het 400mg per week en dat injecteren om de dag dus zoals jij zegt 100mg.
 
Vandaag begin ik met mijn kuur, alleen heb nog 1 vraagje. Een vriend van mij zei dat ik het beste met insulinenaalden kan injecteren, omdat het om de vaak is. Dat is natuurlijk fijner denk ik, maar mijn vraag is dat wel mogelijk? Gaat het ook met insulinenaald in je spieren en is de kans groot dat het in aders komt op die manier? Hebben jullie ervaring mee? Hij zegt dat hij dat zelf wel altijd deed/doet.
 
Vandaag begin ik met mijn kuur, alleen heb nog 1 vraagje. Een vriend van mij zei dat ik het beste met insulinenaalden kan injecteren, omdat het om de vaak is. Dat is natuurlijk fijner denk ik, maar mijn vraag is dat wel mogelijk? Gaat het ook met insulinenaald in je spieren en is de kans groot dat het in aders komt op die manier? Hebben jullie ervaring mee? Hij zegt dat hij dat zelf wel altijd deed/doet.

omg!!!!!

Als dit echt is dan is je vriend een mongool!!!!!
 
het moet niet gekker worden.
 
Vandaag begin ik met mijn kuur, alleen heb nog 1 vraagje. Een vriend van mij zei dat ik het beste met insulinenaalden kan injecteren, omdat het om de vaak is. Dat is natuurlijk fijner denk ik, maar mijn vraag is dat wel mogelijk? Gaat het ook met insulinenaald in je spieren en is de kans groot dat het in aders komt op die manier? Hebben jullie ervaring mee? Hij zegt dat hij dat zelf wel altijd deed/doet.
Je kan 1 ml gewoon met een slin naald zetten als je niet teveel vet hebt
 
Denk niet dat het heel relaxed is om met een slin spuit te doen, olie is te dik, en die tren wil je ook niet in je aderen hebben, en met een slin naaldje moet je flink doordrukken
 
Bedankt gasten!! Dat is nou de hulp waar ik op zit te wachten.

Vandaag de 1e injectie gehad, heb een normale naald gebruikt want wilde eerst meer reacties en 2ml past niet in een insulinenaald. Alleen om de dag met zo'n naald lijkt mij niet echt fijn. Het is de 1e keer dat ik een kortwerkende middel gebruik.
 
Gewoon slin spuitje in zijkant schouder.
Nog Nooit problemen gehad daar.
 
Ik zet zelf als ik ed of eod moet prikken ook met slin.. in me delt of pec kan makkelijk.
 
Overigens ook eens een topic gelezen over iemand die al zijn gear subq zette en die gainde ook gewoon....
 
Tren injecteren met een insulinenaald is als asfalt gieten door een rietje.
 
Overigens ook eens een topic gelezen over iemand die al zijn gear subq zette en die gainde ook gewoon....
Dat kan ik geweest zijn.
Kan ook in principe.. Alleen later wel gemerkt dat ik ingekapselde stukjes aas in mijn vet overhield. Maar dat is nu 1 jaar later wel weer weg.
Op zich was het niks ernstigs, behalve dat je het met je vingers kon voelen.
 
Tren injecteren met een insulinenaald is als asfalt gieten door een rietje.

Mij altijd makkelijk gelukt. Optrekken is geen probleem en dan gewoon de olie op lichaamstemperatuur laten komen.

Heb wel alleen schouders en kuiten ermee gedaan
 
Back
Naar boven