XXL Nutrition

Accessoires / apparel voor gewichteffen

Bezoekers in dit topic

vsral

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
4.855
Waardering
1.227
Lengte
1m90
Massa
93kg
Een beetje een dode sectie hier maar ik hoop toch wat reactie te krijgen.

Ik ben benieuwd wie hier wat gebruikt en wat de ervaringen, zowel positief als negatief ermee zijn.

Hiermee bedoel ik:
- wraps
- straps
- sleeves
- belts
- compression thights/shorts
- ...
 
1. Huidige straps van mij zijn de witte katoenen ZhangKong straps (heb er van de uitverkoop van strengthshop). Comfort is goed, goede grip zelfs op zachte knurling. Enkel begint de naad nu al beetje los te laten terwijl ik ze niet lang heb en geeneens zo intensief gebruik. Heb nog 2 reservepaar en ze waren gelukkig goedkoop.

Eerst had ik korte loops van fitness seller.
- De lussen waren niet even groot.
- Dat hardere nylon gaf niet genoeg grip op bepaalde barbells
Iron Force Easy Lifting Straps

2. Voor mijn verjaardag compression tights van Virus gekregen. Pasvorm en compressie allemaal goed, al beginnen er nu al (heb ze 2 maanden ofzo) gaatjes in te komen aan de linkerkant (ik trek wat asymmetrisch. Spijtig, zeker gezien de prijs.
Iemand ervaring met goede kwaliteit (duurzaamheid) tights?
 
ik heb rehband kneesleeves: ze zijn makkelijk met veel liften, maar je blijft er wel aan sjorren zo nu en dan.
Straps heb ik leren lange straps voor de deadvarianten, maar voor de oly's rogues: erg fijn, maar ze moeten even wat ruwer worden
mijn belt is van Eleiko: mooi ding. Wel duwt hij tegen zowel mijn ribben als mijn bekken, waardoor ik hem op de taille moeilijk strak genoeg krijg, net iets te breed voor kleine meiskes dus

en virus broeken, blijven helaas niet zo lang mooi vind ik
 
Reebok gewichthefsokken, gebruikt voor deadliften: Reebok CrossFit Unisex Compressiekousen - Zwart | Reebok Nederland
De compressie is fijn, sok blijft goed zitten, maar is niet overdreven strak, kwaliteit is laag voor een dure sok. Er zitten luchtgaatjes bij de enkel die openscheuren na paar keer gebruik.
Deadlift sokken van SBD ook geprobeerd. Heb de medium genomen (37-42) terwijl ik maat 42 heb zitten ze los, zakken af.
Zoek nog steeds goede sokken, sinds ik meer heupen er in gooi kan ik niet meer zonder sokken deadliften.

Straps gebruik ik altijd een judoband in stukken geknipt en dan gehalveerd. Gebruik ze op de gewichthefmanier. Ietsje te dik, maar werkt best.

Knee sleeves de singly ply elastic van strengthshop zelf. Zitten goed, lekker goedkoop, al lang plezier van.
 
Back
Naar boven