MuscleMeat

BLAST!.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schroef het rustig omhoog, merkte toen ik vanuit me cut naar bulk ging 200carbs naar 400, ik enorm last van me pens kreeg enzo, dus rustig opbouwen.

Als ik indd het rekensommetje maak zou ik rond de 3850 onderhoud zitten. Dus vandaag klim in naar 3900 en morgen 4050 en daar even rond kijken. Zijn vanavond wel ff voedingschema screenshotten.
 
Waarschijnlijk vandaag al ff wat meer vet door me 2e rijst maaltijd gooien. En kcal vandaag al naar 4000+ tillen.. moet alleen ff wat makkelijke handzame koolhydraten vinden voor tussendoor.. ontbijtkoek gaat denk ik ook me neus uit hangen. Suggesties?

Screenshot_20170420-103630.png
 
Rug - biceps
Chinups
5x
5x +5
5x +10
5x +15
5x +20

Tbar row
10x 20
8x 40
8x 60


Etc etc

Hoop x een hoop!

Veel zweten, enorm vasculair en snel buiten adem, denk dat er hier en daar wat begint te werken
 
Waarschijnlijk vandaag al ff wat meer vet door me 2e rijst maaltijd gooien. En kcal vandaag al naar 4000+ tillen.. moet alleen ff wat makkelijke handzame koolhydraten vinden voor tussendoor.. ontbijtkoek gaat denk ik ook me neus uit hangen. Suggesties?
Crunchy protein bars van XXL: Delicious Crunchy Protein Bar

Verder bananen of ander fruit, rijst, zoete aardappel, pasta..? Maar waarom niet gewoon een extra meal preppen?
 
vind je dat het geld waard? vind 22euro voor 12 repen best veel:o zeker als je weet hoe snel die opgaan
Ze zijn eigenlijk te lekker..dus of het verstandig is...

Het laatste wat ik typte is de beste suggestie...voor 22 euro kun je behoorlijk wat prep-voer kopen..:D
 
Ze zijn eigenlijk te lekker..dus of het verstandig is...

Het laatste wat ik typte is de beste suggestie...voor 22 euro kun je behoorlijk wat prep-voer kopen..:D
daar heb je gelijk in :D
 
Preppen is het probleem niet, heb zelf ook liefst een hele maaltijd, maar heb om 10u en om half 1 pauze, daarna niet meer tot 16:45, dus prak er rond 15u altijd nog ff wat plakken ontbijtkoek met pindakaas in of banaantje en inderdaad af en toe een proteïne koekje/reep. Maar dacht misschien heeft iemand nog een lekkere suggestie als afwisseling.
 
Omdat jullie zo zeuren vreet ik wel meer! O wee als ik een dik meisje word!
Meetlint opgeborgen, meet alleen op prik dagen (ma en do). En verder blijf ik wel dagelijks wegen.

Macro's

Kcal 4129
K504
V95
E306
 
Preppen is het probleem niet, heb zelf ook liefst een hele maaltijd, maar heb om 10u en om half 1 pauze, daarna niet meer tot 16:45, dus prak er rond 15u altijd nog ff wat plakken ontbijtkoek met pindakaas in of banaantje en inderdaad af en toe een proteïne koekje/reep. Maar dacht misschien heeft iemand nog een lekkere suggestie als afwisseling.
Hmm, dan zou ik denk toch gaan voor brood met iets van eiwitrijk beleg. Een paar sneetjes werk je zo weg.

Als je een beetje van het IIFYM's bent kun je natuurlijk legeo aan andere dingen infitten..
Omdat jullie zo zeuren vreet ik wel meer! O wee als ik een dik meisje word!
Meetlint opgeborgen, meet alleen op prik dagen (ma en do). En verder blijf ik wel dagelijks wegen.

Macro's

Kcal 4129
K504
V95
E306
Verstandig meid!:kiss:
 
Hmm, dan zou ik denk toch gaan voor brood met iets van eiwitrijk beleg. Een paar sneetjes werk je zo weg.

Als je een beetje van het IIFYM's bent kun je natuurlijk legeo aan andere dingen infitten..
Verstandig meid!:kiss:

Ja eiwitten barst ik al van, moet moeite doen om niet makkelijk over de 300+ gram te zitten, dus smeer nu op alles wat ik tegen kom maar pindakaas! Maar komt helemaal gut. Ook aan eetlust zal het niet liggen, lust nog wel 3000kcal er boven op.
 
103,6, en niks gemeten, dus hoop dat er in iedergeval iemand trots is. Vandaag staat er ook weer 4100+ op de planning, uit eten met me meisje vanavond. Dus zal ook wel steak/spare-ribs ofzo zijn
 
Ff mening nodig!
Vanaf week 5 of 6 heb ik een ander merk/leverancier. Schijnt sterker/beter spul te zijn. Van onze Engelse 3letterige vrienden. Maar nu is me test 400mg per ml dus die gaat van 700 naar 800, maar met bold zit ik te twijfelen.
Keuze is:
Vanaf week 5
Test 800
Tren 600
Mast 400
Bold 900 en dan door tot week 15 icm 250 test

Of

Test 800
Tren 600
Mast 400
Bold 1400 tot week 10

Dus de vraag is bold 'laag' maar langer of hoog en korter.

Kleine sidenote om mee te nemen is, dat na deze kuur een cruise van 6-8weken komt en we dan weer gaan knallen vermoedelijk met wat korte esters.
 
Lekkah lekkah!

Zo'n 900kcal geschat, zit ik wel in de buurt denk!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De 104 grens verbroken!

104,2
Zal wel hoop maaginhoud zijn ook, maargoed in iedergeval new high!

Ben niet zo waterig ook meer volgens mij

#wokeuplikethis #nofilter etc etc

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lekkah lekkah!

Zo'n 900kcal geschat, zit ik wel in de buurt denk!
Dat zijn flinke ribs! Vind die altijd maar moeilijk in te calculeren..

De 104 grens verbroken!

104,2
Zal wel hoop maaginhoud zijn ook, maargoed in iedergeval new high!

Ben niet zo waterig ook meer volgens mij

#wokeuplikethis #nofilter etc etc
Nice! Vocht valt inderdaad goed mee! Mooi gewicht alweer bij je lengte! Op naar de 110kg:thumbs:
 
Bij de ribs zat nog flinke bak friet, vriendin hoefde helft van d'r stoofpotje niet meer, en toen ik thuis kwam nog 4 eierkoeken met pindakaas en pure chocopasta, en dat ik dan wakker word en tevreden ben over me shape, is vooral mentaal wel ff een dingetje! Dat meten deed me de das om, is natuurlijk logisch dat je buik iets uitzet als je 4200kcal eet ipv 2500, maaginhoud etc.

Maargoed vanochtend 8u beentjes

Squats
10x60
10x90
5x120
3x3x155 (easy, volgende week 160)

Deadlifts
5x60
5x110
3x140
3x170
3x200
2x210
3x3x170

Legpress
3x20x ??

Extensions/standing legcurl
4x12

Wat kuitjes.

Merkte met squats en deadlifts wel wat pijntjes bij de elleboog, zal de winny wel zijn.
 
Was even een gezellig avondje, mijn excuses. Zal niet meer gebeuren!
Brinta en als 2e maaltijd omelet eiwit en volkorenbrood zit er alweer in.
Nogmaals! Mijn excuses.
 
Erg clean dagje vandaag!

K113
E67
V8

350gram rijst
200gram kip
200gram broccoli
Met wat wok saus enzo.

Vetten wat laag want heb al wat hele eieren en pinda kaas etc op, zat al op de 100grammetjes

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven