Fitness Seller

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

3 pagina's verder en hij zit nog jullie nog steeds lekker te maken :roflol:

Durf er zelfs om te wedden dat ie helemaal niks heeft genomen, of hij moet wel echt ongelooflijk debiel zijn.
 
Wacht maar op mijn resultaat als ik klaar ben dan ga je bij je mama janken

Een lul van 63 met een kantoorbaantje heeft nog een beter fysiek dan jij. Er komt geen resultaat. Dat is een feit.

Je snapt er namelijk de ballen van.
 
3 pagina's verder en hij zit nog jullie nog steeds lekker te maken :roflol:

Durf er zelfs om te wedden dat ie helemaal niks heeft genomen, of hij moet wel echt ongelooflijk debiel zijn.

Lijkt me sterk dat hij niks genomen heeft.

Ik zie duidelijk vooruitgang. En dan die woeste kracht. Kan alleen maar op AAS.
 
en hij zit nog jullie nog steeds lekker te maken :roflol:
Ik neem het al lang niet meer serieus. Het is gewoon grappig om hier af en toe even te kijken. Vooral zijn reacties en verhaaltjes zijn pareltjes. :D
Laat hem lekker schelden, beledigen en tekeer gaan. Zou ik ook doen als ik zijn fysiek had. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik neem het al lang niet meer serieus. Het is gewoon grappig om hier af en toe even te kijken. Vooral zijn reacties en verhaaltjes zijn pareltjes. :D
Laat hem lekker schelden, beledigen en tekeer gaan. Zou ik ook doen als ik zijn fysiek had. :roflol:

Oh jongens jongens jongens,

Dat de meneer met een arsenaal aan berichten op mijn topic dit durft te zeggen..

De vergelijking met 'Opa' een paar pagina's terug is echt onjuist. Ik kan jou beter vergelijken met een kleuter, jij kan wel uitdelen maar zodra meneertje moet ontvangen is het raak en ben ik diegene die andere beledigd.. yeah right.
 
Oh jongens jongens jongens,

Dat de meneer met een arsenaal aan berichten op mijn topic dit durft te zeggen..

De vergelijking met 'Opa' een paar pagina's terug is echt onjuist. Ik kan jou beter vergelijken met een kleuter, jij kan wel uitdelen maar zodra meneertje moet ontvangen is het raak en ben ik diegene die andere beledigd.. yeah right.
:roflol:

Ik ben totaal niet beledigd, daarvoor moet ik je beledigingen eerst serieus nemen.
 
Oh jongens jongens jongens,

Dat de meneer met een arsenaal aan berichten op mijn topic dit durft te zeggen..

De vergelijking met 'Opa' een paar pagina's terug is echt onjuist. Ik kan jou beter vergelijken met een kleuter, jij kan wel uitdelen maar zodra meneertje moet ontvangen is het raak en ben ik diegene die andere beledigd.. yeah right.
Hoe voelt het om aan de AAS te zijn en toch een slechter fysiek te hebben dan een kleuter?
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met insuline? Hoor graag jullie meningen
 
En we gaan gewoon doorrrr #nopainnogain
 
Omg. .... ik dacht na 10+ jaren hier op het forum al wel alles mee gemaakt te hebben..... blijkbaar dus niet!
 
Mr Gr33n heb je je hengeltje weer uitgeworpen?
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met insuline? Hoor graag jullie meningen


Mijn GF heeft er wel goeie ervaringen mee.
Ze spuit elke dag insuline en zweert er bij, ze zou echt geen dag meer zonder kunnen.
 
Mijn GF heeft er wel goeie ervaringen mee.
Ze spuit elke dag insuline en zweert er bij, ze zou echt geen dag meer zonder kunnen.

Leuke troll, suikerpatient dus, ben niet dom
 
Back
Naar boven