AndroidHealthClinic

voeding en supplementen

Bezoekers in dit topic

michael mscl

Novice
Lid geworden
24 apr 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
beste leden,
ik ben nieuw hier op het forum en zou graag willen weten of dit hieronder volgende schema een goede combinatie van voeding en supplementen is.

als er iemand verbeter punten heeft graag.




-bij opstaan 2 bcaa tableten

-smorgens :10 gram creatine en 1 vitamix tablet en 1 boterham met kalkoenfile.

-eerste pauze :30gr whey isolaat en 2 pump tabletten. 2 boterhammen met kipfilet + kwark


-tweede pauze: 30gr whey isolaat
en 2 boterhammen met kalkoenfilet en 1 tomaat en kwark

-einde werkdag: 1 banaan

-voor training 2 scoops pre workout en 10 gr creatine en 2 pump tabletten.

-tijdens training 2 bcaa tabletten.

-na training 30 gr whey isolaat.

-avondeten meestal iets van kip met verse spinazie en zoete aardappel.

-savonds voor naar bed kwark +glas melk.
 
We kunnen niet oordelen of je voeding goed is zonder je doel te weten. Aankomen/afvallen?
Ook denk ik dat het handig is je macro's te berekenen. Hoeveel eiwit/vet/koolhydraten je eet. Dan kunnen mensen je beter tips geven. Nu lijkt het nig wat weinig vet maar dat weten we niet zonder de macro's
 
Je weet dat het ook zonder al die supplementen kan?
 
Als ik je voeding lees gebruik je meer supplementen dan dat je normaal eet... daar lijkt het in ieder geval op.
 
mijn doel is spieropbouw ben trouwens 21 jaar bmr (energie behoefte voor onderhoudt) is 2775 kcal
 
En hoeveel kcal koolhydraten/eiwit/vet is je schema? Wij weten niet hoeveel je van alles eet en dus genoeg/te weinig/te veel binnenkrijgt. Zo kunnen we je lastig helpen
 
ik zal morgen eens precies uitrekenen hoeveel ik van wat binnen krijg dan is er daar tenminste duidelijk in.

in ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp hierin top!
 
Laatst bewerkt:
Die 2 bcaa tabletten gaan veel doen :roflol:
 
Back
Naar boven