Fitness Seller

shake

Bezoekers in dit topic

nicocindy

Novice
Lid geworden
16 apr 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
88kg
hallo

ik ga nu een 3 tal maanden naar de fitness (ik doe kracht en cardio)om af te vallen en een beter figuur te krijgen nu zou ik er een shake willen bijnemen om wat gespierder te worden welke is de beste de whey of de mass gainer

mvg
 
Je wil afvallen en wil een shake of mass gainer bijnemen?

Me no comprendo cabron.
 
ik wil eigenlijk wat gespierder worden maar niet te veel gewicht bijkomen
Ik vermoed dat je dus spieren wil, en tegelijkertijd ook lekker droog staan.
Je kunt (bijna) niet tegelijkertijd vet verliezen en spiermassa aankomen tegelijk.

Je zult dus ofwel het een ofwel het ander moeten doen.
Bulken/aankomen: Je basisbehoefte +500Kcal voor een beginneling imo.
Cutten/vet verliezen: Je basisbehoefte -500Kcal + cardio, is eerder variabel.

Je moet je dus afvragen wat je doel is op dit moment. Wil je liever eerst vet verliezen voor de zomer, of maakt dat je niet zo veel uit en wil je liever wat spiermassa bijkomen?
Wat het antwoord ook is, ga op internet op verschillende sites je basisbehoefte berekenen, dan krijg je daar alvast een idee van. Pas dan toe wat hierboven beschreven staat, en kijk wat het doet met je lichaam.
Voor krachttraining is eiwitinname zeer belangrijk, dus abitrair minimum 120g eiwit, de rest vul je aan met koolhydraten en vetten, dat is een persoonlijke keuze. Ikzelf doe het bijvoorbeeld om een of andere reden veel beter op low-fat dan op high-fat.

Mits we er van uit gaan dat je training op orde is zul je dan met verloop van tijd wel snel resultaat gaan zien, maar wees geduldig en train verstandig.

Alvast veel succes!
 
Gespierderd worden kan door gewoon je vetlaag weg te halen. Dan lijk je gespierder, dat gespierd ben je mss al... ik raad IF, Keto of fasted cardio of andere cadioplannen aan!
 
Ik zou hier eerst eens wat dingen lezen, kan zeker geen kwaad imo
 
Back
Naar boven