MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Enig idee wannaar die barbell onderhoudskit op voorraad gaat zijn?
Halterstang Onderhoudskit

Had graag de verbindingsbalk voor mijn squatstands willen bestellen, maar als ik toch die buitenproportioneel hoge verzendkosten moet betalen had ik graag er nog iets bijgedaan ;)
 
Enig idee wannaar die barbell onderhoudskit op voorraad gaat zijn?
Halterstang Onderhoudskit

Had graag de verbindingsbalk voor mijn squatstands willen bestellen, maar als ik toch die buitenproportioneel hoge verzendkosten moet betalen had ik graag er nog iets bijgedaan ;)
Verwacht eind april zoals aangegeven op de productpagina. We wachten nog op de borstels, als je alleen de olie wil bestellen kan dat wel al (die is niet los verkrijgbaar in de webshop dus daar mag je dan voor mailen).

Wanneer je denkt dat de verzendkosten te hoog zijn (komt inderdaad soms voor) kun je na het plaatsen van de bestelling gewoon even je bestelnummer mailen met het verzoek dat na te kijken :)
 
Cool, bedankt voor de bestelling. Ik ben zeer benieuwd wat je ervan vindt!

Tenzij je een specifieke dag hebt afgesproken zal de bestelling na het Paasweekend meteen verzonden worden.

14927101464352083554168.jpg



Gisterochtend werd een pallet met houten bekisting bij mij afgeleverd waar dit monster inzat,
Gisteravond meteen begonnen toen ik thuis was, was eigenlijk best makkelijk om in elkaar te zetten +/- 4 uur bezig geweest

Bedankt voor de snelle service Fs, en duidelijk email verkeer, zaterdag had ik het besteld en dan woensdag in huis inclusief weekend en 2e paasdag had ik niet verwacht zo snel!

Het apparaat is ook echt topkwaliteit, werkt perfect en staat als een huis en is in het echt nog bruter dan op de fotoos!

Nou ik ga trainen:)

Vriendelijke groeten
 
Bekijk bijlage 86081


Gisterochtend werd een pallet met houten bekisting bij mij afgeleverd waar dit monster inzat,
Gisteravond meteen begonnen toen ik thuis was, was eigenlijk best makkelijk om in elkaar te zetten +/- 4 uur bezig geweest

Bedankt voor de snelle service Fs, en duidelijk email verkeer, zaterdag had ik het besteld en dan woensdag in huis inclusief weekend en 2e paasdag had ik niet verwacht zo snel!

Het apparaat is ook echt topkwaliteit, werkt perfect en staat als een huis en is in het echt nog bruter dan op de fotoos!

Nou ik ga trainen:)

Vriendelijke groeten
Heel mooi om te horen dat de bestelling naar tevredenheid is verlopen én dat je onder de indruk bent van het toestel. Het is inderdaad echt een bruut appaaat...

Bedankt voor de foto en heel veel succes met je training! :flex:

Mocht je over een tijdje zin hebben om een review te schrijven dan stel ik dat natuurlijk ook op prijs :)
 
Fitness seller wanneer komen die gietijzeren schijven grip van 20kg er weer? En de atx rambar?
 
Laatst bewerkt:
Fitness seller wanneer komen die gietijzeren schijven van 20kg er weer? En de atx rambar?
Gietijzer olympisch? Die komen over circa drie tot vier weken weer binnen.

De ATX Ram Bar gaat nog wel circa vier tot vijf weken duren, plus er zijn al erg veel pre-orders dus die zal tegen die tijd misschien alweer uitverkocht zijn. Mocht je interesse hebben zou ik adviseren om binnen nu en twee tot drie weken toch wel een pre-order te plaatsen.
 
Gietijzer olympisch? Die komen over circa drie tot vier weken weer binnen.

De ATX Ram Bar gaat nog wel circa vier tot vijf weken duren, plus er zijn al erg veel pre-orders dus die zal tegen die tijd misschien alweer uitverkocht zijn. Mocht je interesse hebben zou ik adviseren om binnen nu en twee tot drie weken toch wel een pre-order te plaatsen.
Oke zal het in overweging nemen bedankt voor de info!
 
Win een Fortex Flat Bench ter waarde van 149 euro! :flex:

18209253_1107105136062759_6853286923669231426_o.jpg


De toestellen van ons nieuwe merk Fortex Fitness zijn nu verkrijgbaar en om dat te vieren geven wij een Fortex Flat Bench weg.
Deze sterke en stabiele Flat Bench heeft een 30 cm brede rugleuning en biedt dus voldoende ondersteuning bij het bankdrukken.

Hoe kun je meespelen?
Like Fitness Seller op Facebook en laat ons in een reactie op dit Facebook bericht weten waarom jij dit bankje kunt gebruiken.
De winnaar wordt willekeurig gekozen en wordt op vrijdag 5 mei bekendgemaakt op Facebook.

Succes!

Bekijk alle nieuwe Fortex toestellen hier.
 
En waarom alleen via FB te winnen?
 
En waarom alleen via FB te winnen?
Deze winactie loopt nu op Facebook :) Via Facebook kunnen we gemakkelijk onze klanten bereiken en eenvoudig een willekeurige winnaar kiezen, dat kan ik helaas lastig combineren met alle andere kanalen (Instagram, BB forum, nieuwsbrief abonnees etc). Daarom loopt de winactie centraal op één locatie (in dit geval Facebook).
 
Laatst bewerkt:
misschien idd leuk om zo'n actie voor alleen dbb members te doen:D
Via Facebook kunnen wij het grootste deel van onze klanten het makkelijkste bereiken. Forummembers kunnen natuurlijk ook gewoon meespelen op Facebook (mits je een Facebook account hebt :p)
 
Ik wil o.a. een MegaTec Multi Bench RAS en een Barbarian Multi Free-Stand-Rack bestellen en op 15 mei laten bezorgen. Hoe kan ik dat doen, gewoon de bestelling plaatsen, met ideal betalen en in het opmerkingen veld vermelden dat de gewenste leverdag 15 mei is?
 
Ik wil o.a. een MegaTec Multi Bench RAS en een Barbarian Multi Free-Stand-Rack bestellen en op 15 mei laten bezorgen. Hoe kan ik dat doen, gewoon de bestelling plaatsen, met ideal betalen en in het opmerkingen veld vermelden dat de gewenste leverdag 15 mei is?
Precies, als alles nu in voorraad is kun je de gewenste bezorgdatum vermelden bij de opmerkingen tijdens het plaatsen van de bestelling.

Wij houden de bestelling dan zo lang vast tot deze verzonden moet worden (één werkdag eerder).
 
Voor iedereen met een dure ATX barbell of andere halterstangen, is er nu de Halterstang Onderhoudskit:

18237992_1107084876064785_445009869649740013_o.jpg


De set bestaat uit een nylon borstel die de coating van de halterstang niet zal beschadigen en een speciale olie (3-IN-ONE Oil) die roestvorming helpt voorkomen.

Geschikt voor alle halterstangen en elk type coating.
 
Precies, als alles nu in voorraad is kun je de gewenste bezorgdatum vermelden bij de opmerkingen tijdens het plaatsen van de bestelling.

Wij houden de bestelling dan zo lang vast tot deze verzonden moet worden (één werkdag eerder).

Bestelling is geplaatst: 100194967
 
Back
Naar boven