XXL Nutrition

Nachtdiensten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

willy27

Novice
Lid geworden
27 mei 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Hoi ik ben nu sinds 2 weken weer aan sporten na een stop periode van anderhalf jaar tot 2 jaar nou ben ik 2 weken weer aan sporten maar heb ook slopende baan in een magazijn met zware spullen en is ook nog eens in de nacht van half 11 tot 7 uur ochtends dat 5 dagen elke dag wie kan me vertellen of ik sport kan combineren fitness dan en wie kan me vertellen wat ik nu moet met me voeding ben me gewoon de hele dag aan volproppen met eiwitten en kh en in de nacht heb ik vaak ook veel honger en eet ik gewoon een hele maaltijd wel voor 3 sochtenfs
 
Ik heb regelmatig nu dat ik ploegendienst meedraai terwijl ik normaal in de dagdienst zit. Hier ook van 22:30-7:00.
Normaal pak ik mijn maaltijden om:
5:30- training (7:00-8:00) met shake - 10:00-13:00-16:00 - meestal nog wat kleins in de auto terug - 19:00 - 22:00 om en nabij.. dan slapen 22:00 - 5:00 zeg maar
Bij een nachtdienst doe ik het zo:
12:30 - 15:30 - training met shake - 19:00 - 22:30 - 3:00 - 5:00 dan naar huis rijden naar bed slapen van 7:30 - 12:00 en als het lukt smiddags nog een uurtje slapen.
 
Hey

Ik werk momenteel 3 ploegen diensten, 5 dagen per week. van 6;45 tot 15;15, of 14;45 tot 23;15 of 22;45 tot 7;15.
Straks in de zomer werk ik 2 ploegen dienst. van 6 tot 17 of 17 tot 3/4 met eventueel extra overuren, soms de zaterdag erbij (50/60uur per week)

Het gaat hier om fysiek zwaar werk...

Ik train 6 dagen per week, soms 7. Dat doe ik nu en straks in de zomer ook. Mijn kcal inname varieert van 3000 tot 5000, daarnaast maak ik me niet druk om hoeveel gram eiwit ik per kilo eet of hoeveel vet/koolhydraat. Eet wanneer het me uitkomt, wat me dunkt. En dat gaat prima.

Elke dag kijk ik uit naar de training van morgen (letterlijk) en dat is straks met 60urige werkweken ook zo, overtraining is er niet bij, mijn werk = active recovery ! En mijn progressie is de afgelopen 31 weken non-stop, geen plateau's.

Dus geen zorgen, maak je workouts voor jezelf leuk en kijk uit naar die van morgen :)
Mijn advies voor tijdens de nachtdienst: Zoek de zon op..
 
Als je een vast nacht shift heb kun je to h gewoon je dag daarop aanpassen? Zie het probleem niet
 
Ik werk ook in een vaste nacht en het plannen van maaltijden is hetzelfde als voor iemand die overdag werkt... om ik eet bv om 13u30, 18u, 22u, 00u, 03u en 6u
 
respect voor iedereen die nachtdiensten werkt,

ik heb het ooit een paar jaar gedaan maar never nooit meer,

wat is dat kut zeg :roflol:
 
Hey

Ik werk momenteel 3 ploegen diensten, 5 dagen per week. van 6;45 tot 15;15, of 14;45 tot 23;15 of 22;45 tot 7;15.
Straks in de zomer werk ik 2 ploegen dienst. van 6 tot 17 of 17 tot 3/4 met eventueel extra overuren, soms de zaterdag erbij (50/60uur per week)

Het gaat hier om fysiek zwaar werk...

Ik train 6 dagen per week, soms 7. Dat doe ik nu en straks in de zomer ook. Mijn kcal inname varieert van 3000 tot 5000, daarnaast maak ik me niet druk om hoeveel gram eiwit ik per kilo eet of hoeveel vet/koolhydraat. Eet wanneer het me uitkomt, wat me dunkt. En dat gaat prima.

Elke dag kijk ik uit naar de training van morgen (letterlijk) en dat is straks met 60urige werkweken ook zo, overtraining is er niet bij, mijn werk = active recovery ! En mijn progressie is de afgelopen 31 weken non-stop, geen plateau's.

Dus geen zorgen, maak je workouts voor jezelf leuk en kijk uit naar die van morgen :)
Mijn advies voor tijdens de nachtdienst: Zoek de zon op..

Je bent vast nog jong
 
Verandert vanzelf als je ouder wordt, trust me.

ja helaas wel. maar er zij genoeg mensen die nog dagelijks calisthenics doen in hun 60er jaren en soms ouder. dus... heb er een postieve kijk op :p
 
ja helaas wel. maar er zij genoeg mensen die nog dagelijks calisthenics doen in hun 60er jaren en soms ouder. dus... heb er een postieve kijk op :p

Nee dat is ook zo natuurlijk. Gewoon doorgaan, maar het wordt allemaal wel wat zwaarder.
 
ja helaas wel. maar er zij genoeg mensen die nog dagelijks calisthenics doen in hun 60er jaren en soms ouder. dus... heb er een postieve kijk op :p

Calisthenics wel,maar die ploegen ga je zo leuk niet meer vinden :)
 
Back
Naar boven