AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah, dat is wel even een tegenvaller dus. Kraakbeen komt niet meer terug.
Vervelend man. Hoe is de prognose verder?
 
Dr.Eggen is heel terughoudend met uitspraken en elke keer benadrukt hij weer dat het een zeer ernstige breuk was
Dat zegt al genoeg...
 
Dr.Eggen is heel terughoudend met uitspraken en elke keer benadrukt hij weer dat het een zeer ernstige breuk was
Dat zegt al genoeg...
Dus gewoon afwachten en hopen op de beste uitkomst. Ik hoop voor je dat het alsnog redelijk goed gaat verlopen.
 
godver bos, dat is een flinke tegenvaller man, gaat allemaal nog wel even duren dan, ik vind het echt waardeloos voor je.
kop recht houden maatje!!
 
oef.... dat is inderdaad wel even een flinke klap in je gezicht... op zijn zachtst uitgedrukt. :(
Dat terwijl op het eerste gezicht leek dat het goed verbeterde qua oefeningen en mobiliteit. Ik kan me voorstellen dat de arts terughoudend is met uitspraken... Want loze beloftes heb je ook niets aan.

Ik hoop dat je niet te erg uit het veld geslagen bent.
Even een stukje over mijn schoonmoeder... Zij is een aantal jaren geleden van een lullig drempeltje gevallen (op vakantie.. repatriëren en de hele rambam).
Schouder op 4 plaatsen gebroken. Week in het ziekenhuis in het buitenland waar niemand haar verstond en ze ook niets deden.. daarna mocht ze in NL het ziekenhuis niet in ivm MRSA..... 4 weken thuis gekrepeerd van de pijn. De arts had daarna foto's gemaakt en geconstateerd dat het niet te herstellen was en dat ze haar arm nooit meer hoger kon tillen dan vlak boven haar buik en dat haar schouder nooit meer zijn functie terug zou krijgen. Daarmee werd ze naar huis gestuurd. Ze heeft zelf heel veel gedaan. Met zelfgemaakte katrollen systemen aan het plafond zelf therapie gedaan zeg maar.. Heel veel en lang heeft ze oefeningen gedaan en ze heeft nu bijna haar gehele functie van haar schouder terug... Na een jaar moest ze terug voor foto's en die arts geloofde niet dat dit dezelfde persoon was. Dat kon niet! Het was onmogelijk zei hij.... en na uitleg en wat ze allemaal gedaan had zei hij... dat heb ik toch mooi voor elkaar.. :mad: Ze is nooit meer terug gegaan..
Maar ik bedoel.. geef het niet op hoor. Ook al lijkt er nu geen weg mogelijk.. zeg nooit nooit! Waar een wil is is een weg en je kan misschien wel verder komen dan iedereen denkt!

Moest het even kwijt. :o Ook al snap ik dat dit je wss niet echt beter doet voelen. :kiss:
 
Ik ben enorm geschrokken van die 3D beelden
Stel je voor wat een cirkel moet zijn is een ster...snappie
En die ster ziet er ook uit als gatenkaas......pffff

Voorlopig veel mobiliteit oefeningen tot BW denk ik
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het aanslaat.
Zou ook wel fijn zijn als t helpt met slapen.
Als dat zo is ben ik zeker geinteresseerd.
 
Ik hoop dat het aanslaat.
Zou ook wel fijn zijn als t helpt met slapen.
Als dat zo is ben ik zeker geinteresseerd.

Misschien zit er voor jouw MDL probleem wat tussen Marina..zou mooi zijn meis
 
Ik geloof er niet echt in want je lichaam kan collageen maken uit alle eiwitbronnen, maar alle kleine beetjes helpen

neet61
De ene eiwitbron is de andere niet en normaliter is je eigen aanmaak zonder die eiwitten vrij laag
Al is het een placebo ik heb niks te verliezen
Een mooie bijkomstigheid is dat het gehydroliseerd is dus die aminozuren zijn voorverteerd zodoende worden die peptides ook nog sneller opgenomen en zorgen daarbij ook dat je sneller hersteld

We krijgen met ons voedelspatroon sws geen/te weinig collageen meer binnen
het meeste komt uit botten en huid van runderen en uit kabeljauw
Als je googled

[An overview of the beneficial effects of hydrolysed collagen intake on joint and bone health and on skin ageing]. - PubMed - NCBI

Collageensupplement herstelt gewrichten van sporters

Dit doet collageensuppletie met het kraakbeen in je knie

Ik ken een sporter ex-glazenwasser die het ook gebruikte en hij is nu pijnvrij in z'n knieen
SQ 140kg das toch mooi? :)
 
Laatst bewerkt:
Jee man, ik had deze teleurstellende CT uitslag nog niet gezien. Was in mijn vakantie. Ik begrijp dat je alle kleine kansjes wilt aangrijpen en hoop dat de winnende combinatie ertussen zit :)
 
Jee man, ik had deze teleurstellende CT uitslag nog niet gezien. Was in mijn vakantie. Ik begrijp dat je alle kleine kansjes wilt aangrijpen en hoop dat de winnende combinatie ertussen zit :)
Niet geschoten is altijd mis
Gewoon n potje Beef proteïne aangekocht als aanvulling
 
:driving: 06-05-2016 16.15 u :devil: :spaz: ??? :zzz::dunno: :pressing: :lifter: :wl: :D


Proost: Op het leven!! :klink:
 
Tot hoeverre heb jij voordelen gemerkt van collageen? Heb dit altijd al wat een interessant topic gevonden (collageen).
 
Tot hoeverre heb jij voordelen gemerkt van collageen? Heb dit altijd al wat een interessant topic gevonden (collageen).
In Aug-Sept worden er weer foto's gemaakt en dan weten we meer uiteraard of het aanslaat en het kraakbeen hersteld
 
In Aug-Sept worden er weer foto's gemaakt en dan weten we meer uiteraard of het aanslaat en het kraakbeen hersteld

Ben heel erg benieuwd, mijn mening is er erg over verdeeld. Aan de ene kant denk ik dat het een dikke scam is maar aan de andere kant heb ik veel vertrouwen in het product.
Misschien iets wat jij wel interessant vind namelijk;
Proteolytic Enzymes.

Heb jij je hier wel eens in verdiept?
 
Een medesporter was glazenwasser in de tijd van trappie op en af...knieen behoorlijk versleten
Is weer volledig hersteld en SQ 140kg...
 
Ben heel erg benieuwd, mijn mening is er erg over verdeeld. Aan de ene kant denk ik dat het een dikke scam is maar aan de andere kant heb ik veel vertrouwen in het product.
Misschien iets wat jij wel interessant vind namelijk;
Proteolytic Enzymes.

Heb jij je hier wel eens in verdiept?

Nee ben ik niet mee bekend ik zal wel eens google....link?
 
Een medesporter was glazenwasser in de tijd van trappie op en af...knieen behoorlijk versleten
Is weer volledig hersteld en SQ 140kg...

Dat is best epic, zo zie je op het internet ook wel weer veel positieve verhalen over collageen. Als je het over positieve ervaringen hebt zijn collageen en proteolytische enzymen wel de hoogst gewaardeerde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven