MuscleMeat

Gewicht

Bezoekers in dit topic

Luke van Osch

Novice
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig en het gaat goed.
Ik zie resultaat. Alleen het probleem is ik kom niks aan.
Ik ben in die tijd misschien een kilo erbij gekomen.
Ik wordt wel gespierder maar niet breder.
Ik heb dan gelezen op het forum dan moet je meer kcal eten.
Maar ik weet niet hoe moet dit fdan met shakes of iets dergelijks?

Bedankt!
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig en het gaat goed.
Ik zie resultaat. Alleen het probleem is ik kom niks aan.
Ik ben in die tijd misschien een kilo erbij gekomen.
Ik wordt wel gespierder maar niet breder.
Ik heb dan gelezen op het forum dan moet je meer kcal eten.
Maar ik weet niet hoe moet dit fdan met shakes of iets dergelijks?

Bedankt!
Met meer dingen doorslikken
 
Sticky's ivm voeding doornemen.
1 kg op 2 maand is niet slecht, ik veronderstel dat je ook wat vet kwijt bent door het calorieverbruik tijdens je training
 
Post eens wat en hoeveel (grammen) je eet inclusief de kcal en hoeveel eiwitten koolhydraten en vetten.
 
images?q=tbn:ANd9GcR0lYMbUhnc40USqI2ebELNebdBXkb_gsHHSg5e4XBHDuCmNIK0dA.png
 
Ja meer dingen doorslikken
Ik eet rond de 15 boterhammen veel met pindakaas 2 stukken fruit 6 walnoten 2 bakken magere yoghurt en avond eten meestal aardappel vis of vlees en dan groente. Ik eet NOOIT snoep chips of andere vetten dingen
 
Ja meer dingen doorslikken
Ik eet rond de 15 boterhammen veel met pindakaas 2 stukken fruit 6 walnoten 2 bakken magere yoghurt en avond eten meestal aardappel vis of vlees en dan groente. Ik eet NOOIT snoep chips of andere vetten dingen

is gewoon een opsomming van wat je eet. En zo geweldig lijkt me dit op het eerste zicht niet.

Niet dat brood en pindakaas slecht is maar 15 boterhammen met veel pindakaas lijkt me beetje teveel van het goede.
 
Eet er ongeveer 5 met pindakaas en 5 vlees en paar met leverpastei en wat met jam
 
Zolang je uw verbruik niet kent en geen kcals tracked zal je niet weten of je daadwerkelijk genoeg eet.
 
Misschien kan je er al wat mee starten met deze info. :)
succes!

Een oude post van me hieronder kan je helpen om alles te berekenen.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!
 

Bijlagen

  • schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 55
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig en het gaat goed.
Ik zie resultaat. Alleen het probleem is ik kom niks aan.
Ik ben in die tijd misschien een kilo erbij gekomen.
Ik wordt wel gespierder maar niet breder.
Ik heb dan gelezen op het forum dan moet je meer kcal eten.
Maar ik weet niet hoe moet dit fdan met shakes of iets dergelijks?

Bedankt!

Je bent net begonnen. Blijf consistent en leer te accepteren dat elke grote verandering aan jezelf veelt tijd en moeite kost.

15 boterhammen (volkoren) waarvan 5 sneetjes belegt met pindakaas (calve) vanuitgaand dat de overige 10 met mager wit vlees belegd zijn, komt uit rond de 2000 / 2200 kcal.
Dat zou gezien je lengte en gewicht mooi zo'n 100 / 300 kcal boven je onderhoud zitten als je 3 tot 5x sport per week. Alleen gebaseerd op de boterhammen..

maar goed 2 maanden en een kilo erbij is mooi. gespierder worden is mooi. breder worden.. pull ups, dikke lats bouwen.
 
Je bent net begonnen. Blijf consistent en leer te accepteren dat elke grote verandering aan jezelf veelt tijd en moeite kost.

15 boterhammen (volkoren) waarvan 5 sneetjes belegt met pindakaas (calve) vanuitgaand dat de overige 10 met mager wit vlees belegd zijn, komt uit rond de 2000 / 2200 kcal.
Dat zou gezien je lengte en gewicht mooi zo'n 100 / 300 kcal boven je onderhoud zitten als je 3 tot 5x sport per week. Alleen gebaseerd op de boterhammen..

maar goed 2 maanden en een kilo erbij is mooi. gespierder worden is mooi. breder worden.. pull ups, dikke lats bouwen.

Als hij zn kcals niet telt en niet weet wat zn verbruik is en het niet een beetje in het oog houd kan hij ook gewoon te veel eten. En wordt hij mss gewoon vet.

bij die 2200 kcal die jij zegt moet er nog dit bij 2 stukken fruit 6 walnoten 2 bakken magere yoghurt en avond eten.

En ja avond eten hoeveel?das ook gewoon gokken.2 bakken yoghurt van hoeveel gr?
 
Als hij zn kcals niet telt en niet weet wat zn verbruik is en het niet een beetje in het oog houd kan hij ook gewoon te veel eten. En wordt hij mss gewoon vet.

bij die 2200 kcal die jij zegt moet er nog dit bij 2 stukken fruit 6 walnoten 2 bakken magere yoghurt en avond eten.

En ja avond eten hoeveel?das ook gewoon gokken.2 bakken yoghurt van hoeveel gr?
Hallo menner ik eet 1200k maar ik wordt maar niet breed. ik treen al 3 weken....................
 
Back
Naar boven