Fitness Seller

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Bezoekers in dit topic

Pleurklaat gewoon reppen tot borst

Moet zelfs jou lukken :trollface:
 
Gemiddelde reps mannen: 10
Gemiddelde reps vrouwen: 0

Maar het maakt mij niet uit, dan deze maand maar geen deelnemende chicks.

tenor.gif

Beetje een drogredenering als je dr niet bij vermeld hoeveel % vrouw is op dit forum; laat staan uberhaupt meedoet aan de challange :p
 
Mensen doen niet mee als ze niet voor de winst kunnen gaan met deze challenge, logisch ook wel.

Misschien begin van de maand de eerste uitdaging aan gaan wie er 10 reps haalt met een filmpje er van, daarna wie er één meer kan en zo verder. Blijft de drempel laag om filmpje in te zenden en volgen meer deelnemers en een spannendere challenge. Kan je dan toch veel reps bewaar je het filmpje voor de laatste week.
 
Ik dacht dat niemand van de dames er beweging in kreeg...
De meeste dames krijgen er hier wel beweging in hoor :eyebrow:

Zeg jij dan maar wat een gemiddelde chick strict kan curlen want ik heb geen flauw idee maar ik weet wel dat elke zichzelf respecterende krachtsporter dat wel met 40kg moet kunnen.
Oh fuck nu je op mn eergevoel werkt voel ik me wel verplicht er vanavond eens 40kg aan te hangen :mad: Ik vind het best wel pittig
 
Beetje een drogredenering als je dr niet bij vermeld hoeveel % vrouw is op dit forum; laat staan uberhaupt meedoet aan de challange :p

Aan het gezeur af te gaan hier is zowat 99% chick...
Omdat er geen enkele vrouw echt actief is in deze challenge had ik de (te voorbarige) conclusie gemaakt dat het te zwaar was voor jullie, mijn excuses voor het onderschatten van de chicks en voor het rustling van menig jimmies van de gents.
 
Ligt het aan mij dat ik na vijf keer lezen nog altijd nx snap van het laatste deel van deze zin? :eek!:

Ligt niet aan jou.

Rustle My Jimmies
“That Really Rustled My Jimmies” is an expression that is used to convey feelings of discontent or discomfort in response to someone else’s post in imageboards and discussion forums, most notably on 4chan. To rustle one's jimmies means to make someone discontent or to bother someone.

Gents = gentlemen uiteraard.
 
Rustle My Jimmies
“That Really Rustled My Jimmies” is an expression that is used to convey feelings of discontent or discomfort in response to someone else’s post in imageboards and discussion forums, most notably on 4chan. To rustle one's jimmies means to make someone discontent or to bother someone.

Gents = gentlemen uiteraard.
Kan je dan niet gewoon zeggen dat het je spijt dat je hun gekwetst hebt ipv zo bijdehand en geleerd te doen? :D
:ty:
 
Kan je dan niet gewoon zeggen dat het je spijt dat je hun gekwetst hebt ipv zo bijdehand te doen?

Kan je dan niet gewoon zeggen dat je mijn excuses aanvaard ipv zo bijdehand te doen ?
 
Rustle My Jimmies
“That Really Rustled My Jimmies” is an expression that is used to convey feelings of discontent or discomfort in response to someone else’s post in imageboards and discussion forums, most notably on 4chan. To rustle one's jimmies means to make someone discontent or to bother someone.

Gents = gentlemen uiteraard.

Weer wat geleerd. :cool:
 
Push pres BW for reps???

Die kan in de toekomst zeker nog eens voorbij komen maar ik denk dat BW wat te hoog gegrepen gaat zijn op reps (het moet uiteraard een challenge blijven en het moet niet té licht gaan worden maar iedereen moet ook de kans kunnen hebben om mee te doen en niet alleen het PL-hok)
 
Die kan in de toekomst zeker nog eens voorbij komen maar ik denk dat BW wat te hoog gegrepen gaat zijn op reps (het moet uiteraard een challenge blijven en het moet niet té licht gaan worden maar iedereen moet ook de kans kunnen hebben om mee te doen en niet alleen het PL-hok)
ik denk dat de strongman crew daar beter in zal zijn dan de Powerlifters onder ons. Op een paar uitzonderingen na zi ik er niet zo veel push pressen, en al zeker niet met BW (zeker de +120 lifters - op enen heer tempelaars na)

Al die skiny boys de zagen voor een chalenge voor hun, dit is er zo eentje :-)

want ik doe niet veel reps met 125 kg hoor :-)

(op enen heer tempelaars na)
 
Back
Naar boven