Fitness Seller

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

giphy.gif
 
We zijn hier bedrogen met die mc chickens :mad:
 
die zal in real life wel een piemol hebben gevonden,

maar toch bedankt White Knights of DBB :roflol:
 
Haha guys, heb prio’s moeten stellen. School heb ik toch maar even op nr 1 gezet ipv trainen (dat was namelijk destijds niet zo). Nu ik eindelijk mijn studie heb afgerond, kan ik me weer focussen op mijn bodygoals. :pressing:Extra 8 kilo ook aangekomen, dus dat mag er als eerste van af....
 
Net op tijd voor de forum contest.
 
Nouuuuuuu, als dit niet meant to be is!

Peiling - Contest Vrouwen 2018

Als dikke motivatie (pun not intended) kun je mee doen aan de contest :D Naast een goede shape behalen zijn er volgens mij ook prijzen te winnen | win win!
 
Gewoon doen! Beste manier om die 8kg weer zo snel mogelijk kwijt te raken ;)
 
Gewoon doen! Beste manier om die 8kg weer zo snel mogelijk kwijt te raken ;)

Klopt wel. Minder is wel, ik ga van 22 juni tot 14 juli op vakantie. Kan er sowieso minder uit halen, dan eruit te halen valt denk ik.

En moet denk ik nog 17 berichten voor in 2018 posten om mee te kunnen doen :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Klopt wel. Minder is wel, ik ga van 22 juni tot 14 juli op vakantie. Kan er sowieso minder uit halen, dan eruit te halen valt denk ik.

En moet denk ik nog 17 berichten voor in 2018 posten om mee te kunnen doen :rolleyes:

Onze vakantie valt ook in de contest, dus hier ook 3 weken minder de tijd.. Dat is wel jammer dat het altijd midden in de vakantieperiode is... maar ach. Laatste twee weekjes nog even extra hard knallen en goede shape neerzetten.. :D

Ik zou het iig leuk vinden als je meedoet
 
Klopt wel. Minder is wel, ik ga van 22 juni tot 14 juli op vakantie. Kan er sowieso minder uit halen, dan eruit te halen valt denk ik.

En moet denk ik nog 17 berichten voor in 2018 posten om mee te kunnen doen :rolleyes:

Die 17 berichten zijn toch niet echt een argument he :p

Gewoon in de vakantie niet teveel slacken, is nog gezonder voor je ook :engel:
 
Onze vakantie valt ook in de contest, dus hier ook 3 weken minder de tijd.. Dat is wel jammer dat het altijd midden in de vakantieperiode is... maar ach. Laatste twee weekjes nog even extra hard knallen en goede shape neerzetten.. :D

Ik zou het iig leuk vinden als je meedoet

Haha heb me ervoor opgegeven. Wel grappige timing die contest, like it’s meant to be :laugh:

Die 17 berichten zijn toch niet echt een argument he :p

Gewoon in de vakantie niet teveel slacken, is nog gezonder voor je ook :engel:

Toch best lastig, maar misschien motiveert de contest me dan toch aan het einde. Ik heb me iig ervoor opgegeven :cool:
 
:thumbs: Nice! Ik weet hoe lastig het is, maar ik weet ook wat een enorme motivatie de wedstrijd kan geven, net even die ene extra rep, net even dat stukje kipfilet in plaats van de MacDonalds etc.
 
En als je wint Mc Chickens voor iedereen?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven