AndroidHealthClinic

Bulk wil niet lukken (74kg <-> 4200kcal)

Bezoekers in dit topic

Juan Johnson

Cool Novice
Lid geworden
6 dec 2014
Berichten
139
Waardering
22
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
Door omstandigheden heb ik een tijd niet kunnen trainen, ben toen veel afgevallen (van toen 94kg naar nu 74kg) en skinny fat geworden waardoor ik (toen ik weer begon met trainen) eerst ben gaan cutten om vervolgens te gaan lean bulken. Inmiddels 74kg en 7%bf.

Nu heb ik het probleem dat ik maar niet aankom en wekelijks m'n kcals (met name carbs) verhoog wat er in geresulteerd heeft dat ik inmiddels dagelijks 4200kcal aan clean voedsel eet en zelfs dan niet aan kom.
Mijn macro verhoudingen zijn 55-25-20% (carbs, eiwit, vet). Dan praat je over ongeveer 570carbs, 260 eiwit en 85 gr vet.

Nu is mijn vraag.. niet aankomen met 4200kcal op 74 kg (1.81mtr) kan toch haast niet? :)

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Schema mei 2017.xlsx
    257,5 KB · Weergaven: 142
Nee, dat kan haast niet. Tenzij je dagelijks een marathon rent.

Weet je zeker dat je goed telt?
 
Kan wel.... Ik ben kleiner en veel lichter en eet meer. Al ben ik wss een uitzondering.

Ik zou je eiwitten verlagen je hebt aan 150-175 gram al zat. 2-2,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht.
Vetten mogen best wat hoger zijn. Minimaal 1 gr per kg lichaamsgewicht maar mag best hoger.
Rest koolhydraten. Ik zou minder eiwitten pakken en daarvoor kh en vet voor nemen en ophogen naar 4500. Dan gewoon kijken of je aankomt.

Misschien ook even je schema posten. Mogelijk zit er nog een reken fout oid in.
 
Ja het lijkt er op dit moment op dat 4 a 4200 m'n onderhoud is in combi met mijn trainingschema - veel compoundoefeningen, korte pauzes tussen sets e.d.

In de bijlage mijn voedingschema van dit moment.

Bedankt voor jullie input so far
 

Bijlagen

  • Schema mei 2017.xlsx
    257,5 KB · Weergaven: 174
Let trouwens niet op de tijden van mn post-workout shake! die shake staat er onder
 
Er staat niet wat je eet? Alleen de hoeveelheid en de macro's.
 
Er staat niet wat je eet? Alleen de hoeveelheid en de macro's.

Geloof me, clean food anders had ik zeker wel aangekomen haha
Maar zie de bijlage voor m'n voedingschema.
 
Geloof me, clean food anders had ik zeker wel aangekomen haha
Maar zie de bijlage voor m'n voedingschema.
Ik geloof je wel, maar hoe kunnen wij weten of het goed is als we de producten niet kunnen zien. Ik kan ook overal mooie macro's neerknallen.
 
Ik geloof je wel, maar hoe kunnen wij weten of het goed is als we de producten niet kunnen zien. Ik kan ook overal mooie macro's neerknallen.

True that. Daarom, zie de bijlage voor m'n voedingschema.
 
Meer vreten... simpel antwoord is drink een liter melk per dag extra. kom je niet aan dan nog een liter erbij.
 
True that. Daarom, zie de bijlage voor m'n voedingschema.
Oh sorry, het zal wel aan mijn telefoon liggen maar ik zweer dat ik net niks kon zien ik ga ff checken. :p
 
Bijlage kan op de telefoon niet openen. Dan staan producten er niet in.
 
Ziet er wel gewoon prima uit. Komt er dus op neer dat je toch meer moet eten.

Ja inderdaad. Maar het blijft me toch verbazen dat een mens (ookal verschilt dat per persoon) niet aankomt op die hoeveelheden kcals
 
Ja inderdaad. Maar het blijft me toch verbazen dat een mens (ookal verschilt dat per persoon) niet aankomt op die hoeveelheden kcals
Misschien na laten kijken bij de dokter, dat de voedingsstoffen niet goed worden opgenomen ofzo?
 
Doe je fysiek actief werk? ik heb ook een onderhoud van 3700~ en als ik in de zomer in de horeca werk gaat dit zo omhoog naar 4200 :P
Gewoon veel havermout met wat whey en olie/pindakaas in een blender en drinken maar
 
Back
Naar boven