MuscleMeat

Supplementen / bijwerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Markm3

Novice
Lid geworden
16 mei 2017
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
100kg
Goededag,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik ben mark 39 jr. inmiddels een jaar of 8 fanatiek aan t trainen. Gem. 5 x in de week.
Heb een vraag mbt bijwerkingen van supplementen.
Ik heb vaak last van opvliegers en zweetuitbarstingen. Ik kan me niet herrinderen dat ik hier 10 jr geleden last van had. Mijn vraag is kan dit komen door bepaalde supplementen? Bloeddruk is gewoon goed. Dus daar ligt het niet aan.

grt. Mark
 
Klinkt als de menopauze.
 
En wat houd dat in?
 
Niks bijzonders dus?
Ik word dr gek van man.
Vanmorgen bij de kapper geweest, was zweten. Vanmiddag tandarts geweest. Weer zweten. Pfff
Word hier niet vrolijk van want je voelt je toch opgelaten daardoor en dat verergerd t alleen maar op dat moment.
 
welk supplement gebruik je? mss dat we dan een gepast antwoord kunnen geven
 
Wey isolaat. Van xxl nutrution
Nightprotein van xxl nutrition
Beef amino van universal
Optimen van optimum nuttition
Omega 3 nowfood
Bcaa amino body en fit.
 
Goededag,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik ben mark 39 jr. inmiddels een jaar of 8 fanatiek aan t trainen. Gem. 5 x in de week.
Heb een vraag mbt bijwerkingen van supplementen.
Ik heb vaak last van opvliegers en zweetuitbarstingen. Ik kan me niet herrinderen dat ik hier 10 jr geleden last van had. Mijn vraag is kan dit komen door bepaalde supplementen? Bloeddruk is gewoon goed. Dus daar ligt het niet aan.

grt. Mark

Goedendag ,

ik zit al een tijdje op dit forum,

ik noem geen namen ,maar er is op dit forum iemand die net een heel mooi boek over

supplementen heeft uitgebracht,

ik denk dat daar wel je antwoord in staat,

gr Vieze Jij


(edit , ik zie het al je hebt rotzooi van Body&Fit :sad:)
 
Gebruik je toevallig niacine ofwel vitamine b3? Moet je eventjes op de labels kijken. Dit kan een zogenaamde niacine flush geven.
 
Ik zie dat vitamine b3 in de multivitaminen zit ja. 338% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
Zou dat er mee te maken hebben?
 
Ja sie bcca van body en fit is troep inderdaad. Was in de aanbieding toen. Denk probeer t een x. Normaal heb ik die van dedicated.
 
Ik zie dat vitamine b3 in de multivitaminen zit ja. 338% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
Zou dat er mee te maken hebben?
Als jij die opvlieger binnen één uur na inname van die multivitamine ervaart is dat de oorzaak. B3 staat er om bekend om bij hoge doseringen een flush te veroorzaken.
 
Ok. Maar helaas het is niet binnen dat tijdsbestek. Maar ik ga het gewoon even wat rustiger aan doen met dat spul. Kijken of het invloed heeft.
Thnx in iedergeval voor je reactie.
 
Komt hoogstwaarschijnlijk door die bcaa van b&f
 
Niks bijzonders dus?
Ik word dr gek van man.
Vanmorgen bij de kapper geweest, was zweten. Vanmiddag tandarts geweest. Weer zweten. Pfff
Word hier niet vrolijk van want je voelt je toch opgelaten daardoor en dat verergerd t alleen maar op dat moment.
Bij de tandarts zweet ik ook hoor, das nx speciaals... En kan het zijn dat jouw kapper een haardroger aan het gebruiken was op dat moment?
 
Niks bijzonders dus?
Ik word dr gek van man.
Vanmorgen bij de kapper geweest, was zweten. Vanmiddag tandarts geweest. Weer zweten. Pfff
Word hier niet vrolijk van want je voelt je toch opgelaten daardoor en dat verergerd t alleen maar op dat moment.

Schrik van de kapper en de tandarts?
 
als je er echt elke dag last van hebt, kan je ook elke dag een bepaald supplement weglaten. Dan zou je ook een goed idee moeten krijgen welke product er verantwoordelijk is.
 
Back
Naar boven