AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waar zijn die half rep squats voor?
Ik heb de meeste moeite om vanuit onderin de eerste helft naar boven te komen, dus ik dacht omdat de squats een beetje wanky gingen deze er maar achteraan te doen.
 
Ik heb de meeste moeite om vanuit onderin de eerste helft naar boven te komen, dus ik dacht omdat de squats een beetje wanky gingen deze er maar achteraan te doen.
Ok...

Paused squats, en hip thrusts zijn ook goed om meer kracht onderin te krijgen.
 
Gewicht vanmorgen 70,8kg

Cardio 23-05-2017
Fasted fietsen 18km (woon/werk ~22km p/uur) + 5km wandelen. Vanmiddag 18km terug op de fiets en vanavond weer 5km wandelen.
 
Je trainingen en vooral je cardio gaan echt hard!

En dat van het squatten : Bosco55555 zei t ook tegen mij : dat stemmetje in je hoofd zegt dat je t niet kan, terwijl jij dondersgoed weet dat je het kan. Je moet gewoon tegen jezelf zeggen : Ik kan het! En geloof me dat lukt ook!

En als je onderin hem niet meer houdt, dan laat je hem toch gewoon vallen op de veiligsheidstangen? Want als ik het goed had begrepen, heb je zon squatrek die darude0306 een foto van poste? Doe ik ook altijd als ik hem niet meer houd :).
 
Je trainingen en vooral je cardio gaan echt hard!

En dat van het squatten : Bosco55555 zei t ook tegen mij : dat stemmetje in je hoofd zegt dat je t niet kan, terwijl jij dondersgoed weet dat je het kan. Je moet gewoon tegen jezelf zeggen : Ik kan het! En geloof me dat lukt ook!

En als je onderin hem niet meer houdt, dan laat je hem toch gewoon vallen op de veiligsheidstangen? Want als ik het goed had begrepen, heb je zon squatrek die darude0306 een foto van poste? Doe ik ook altijd als ik hem niet meer houd :).
Ik doe mijn best Carrotpower, ik pak het aan en we gaan het zien. :)
 
Heb je toevallig de Volkskrant?
In de Sir Edmund stond een interessant stuk over fastened trainen.
Niet om je IF te bashen ofzo en als jij je er fijn bij voelt wie ben ik om er over te oordelen maar ik dacht is wel interessant voor je. Brengt misschien wat nuance in je gedachte goed
 
Heb je toevallig de Volkskrant?
In de Sir Edmund stond een interessant stuk over fastened trainen.
Niet om je IF te bashen ofzo en als jij je er fijn bij voelt wie ben ik om er over te oordelen maar ik dacht is wel interessant voor je. Brengt misschien wat nuance in je gedachte goed
Nee, die heb ik niet. Fasted trainen doe ik heel soms en alleen maar omdat ik dan geen tijd heb om 's middags te trainen. Het enige dat ik echt fasted doe is fietsen, wandelen en 1x per week hardlopen.
 
Dat is ook volgens het stuk het slimste.
Geen hoge intensiteit dingen (behalve dat lopen dan). Was meer omdat het anders misschien een interessant stukje voor je zou zijn. Staat ook biet bijzonder veel interessants in hoor
 
Dat is ook volgens het stuk het slimste.
Geen hoge intensiteit dingen (behalve dat lopen dan). Was meer omdat het anders misschien een interessant stukje voor je zou zijn. Staat ook biet bijzonder veel interessants in hoor
Het hardlopen voelt voor mij minder intensief aan dan de KT hoor. :) Krachttraining doe ik 1x in de twee maanden fasted door omstandigheden. Eerder deed ik het wel vaker.
 
a-nice-ass-you-want-squat-you-must-quote-1.jpg
 
Gewicht vanmorgen 70,2kg. Nog een klein beetje cutten. Het buikvel hangt alweer... :(
 
wow! Mooi gewicht man...mag je trots op zijn. Ik zit tegen een soort plateau aan, waarbij ik niet echt meer afval. Qua gewicht dan, maar heb ook het idee dat mijn vet% niet heel hard mee zakken. Zal toch dieper moeten cutten denk ik.
 
wow! Mooi gewicht man...mag je trots op zijn. Ik zit tegen een soort plateau aan, waarbij ik niet echt meer afval. Qua gewicht dan, maar heb ook het idee dat mijn vet% niet heel hard mee zakken. Zal toch dieper moeten cutten denk ik.
Thanks! Misschien wat cardio erbij gooien? Kan ook heel simpel lekker wandelen zijn. Daar knal ik er ook veel kcal mee door en je merkt het niet echt. Op die manier kun je toch nog redelijk wat eten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven