AndroidHealthClinic

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

d017186dad203f29f34159330fe8da0f.jpeg
 
Treesje;
“The work undertaken throughout the day has revealed that it is a possibility we cannot ignore that there is a wider group of individuals linked to this attack. This morning I said that the Joint Terrorism Analysis Centre, the independent organisation responsible for setting the threat level on the basis of the intelligence available, was keeping the threat level under constant review. It has now concluded, on the basis of today’s investigations, that the threat level should be increased for the time being from severe to critical. This means that their assessment is not only that an attack remains highly likely, but that a further attack may be imminent.”
 
We zijn blij dat we het weten. :roflol:

Dan ontvlucht je het Qadhafi regime, heb je alsnog een debiele zoon die geen haar beter is.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Nigel Farage: "What is our government actually gonna do?"



18000 terroristverdachten in belgie ...
 
Massale deportaties, wanneer beginnen ze.
 

en maar allemaal hun domme kop in het zand blijven steken,ipv grenzen toe te gooien en dat tuig direct buitengooien bij de minste overtreding.Die in manchester bleek ook alweer dat hij enige tijd al in de gaten werd gehouden maar ze doen niks !!

pak het probleem bij de wotel aan,gooi die moskeeen plat en verbied de koran en de hoefddoek, aanpassen of opkrassen ipv zo tolerant te blijven en maar alles relativeren.

Het moest maar eens een kind van 1 van die politiekers zijn die dood blijft,wil s zien hoe gauw er dan verandering komt
 
Laatst bewerkt:
0.46 Aardiger voor elkaar doen is een aspect - 'SP' :roflol: Aldus de vrouw die in 2009 "Intifada, intifada, Palestina vrij" scandeerde in een betoging tegen Israël.
 
Laatst bewerkt:
Na al deze aanslagen had ik verwacht dat er ondertussen hier en daar een moskee de lucht in gegaan zou zijn door 'extreem rechts'. Dat valt ook aardig mee tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Of er blijft gewoon niets meer over van hun lichaam. Volgens de berichten was het een behoorlijk gesofisticeerde bom.

:dunno:
 
Laatst bewerkt:
Of er blijft gewoon niets meer over van hun lichaam. Volgens de berichten wat het een behoorlijk gesofisticeerde bom.

:dunno:
Kan maar zelfs van de dader blijft nog wel wat over. Ik vraag me eerder af of het klopt dat er nog mensen vermist zijn. Alle slachtoffers zouden geidentificeerd zijn las ik van de politie.
 
De dochter van Ralf Bodelier is een frequent concertbezoeker. De terreur die haar leeftijdgenoten in Manchester ondervonden, kan ook haar overkomen.

Ik hoop het van harte.
 
Back
Naar boven