XXL Nutrition

eerste kuur 500mg Test E 10 weken (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha laten we hopen dat het niet aan de gear ligt idd! awesome dat je in week 3 al zo'n verschil merkt!

maandag gaat de eerste inject van week 3 erin voor mij. (was begonnen op een vrijdag en het plan was om 250 x2 te zetten maar wil een tijdje 500 x1 doen dus vanaf nu elke maandag 2ml). Hopen dat ik er dus komende week wat van ga beginnen merken! :D

moet wel zeggen dat mn pomp toch aanzienlijk beter is in de gym, toen ik gister thuis kwam na schouders en biceps had ik een insane pomp in mn biceps. ben ik nog niet helemaal gewoon :p
Geniet er maar van! De eerste cycle is altijd de beste cycle.
 
Leuke log, ik zit ongeveer hetzelfde te doen. Morgen heb ik er 1 week opzitten. Ik begin zelf ook al wat krachtiger te worden merk ik. Dus hoop dat het dan nog komt bij jou.
 
In! Ik ben hier oprecht benieuwd naar. Alleen vraag ik me af, waarom doe je hcg erbij? En niet gewoon een Test e only kuurtje met nakuur?
 
In! Ik ben hier oprecht benieuwd naar. Alleen vraag ik me af, waarom doe je hcg erbij? En niet gewoon een Test e only kuurtje met nakuur?

Waarom zou je je herstel niet bevorderen door geen gebruik te maken van hcg? Lees sticky hcg anders even.
 
Leuke log, ik zit ongeveer hetzelfde te doen. Morgen heb ik er 1 week opzitten. Ik begin zelf ook al wat krachtiger te worden merk ik. Dus hoop dat het dan nog komt bij jou.

super dat je na 1 week al meteen effecten ervaart haha das de eerste keer dat ik dat hoor van een lange ester!

Hoop idd ook dat ik er binnenkort wat meer van ga merken dan de pomp die nu al reeds aanwezig is! ;)
Heb normaal wel een goed merk (kan er geen negatieve dingen over vinden online, alleen goede reviews) dus zou opzich goed moeten komen. nog even wachten tot week 4 ofzo denk ik :D
 
In! Ik ben hier oprecht benieuwd naar. Alleen vraag ik me af, waarom doe je hcg erbij? En niet gewoon een Test e only kuurtje met nakuur?

welkom!

de hcg zorgt ervoor dat ik sneller zal herstellen na de kuur (zolang je ballen niet krimpen is herstel heel eenvoudig, maar als je ballen gekrompen zijn in een kuur zal dat eerst hersteld moeten worden en dat duurt wel even zonder de hcg). Dit zal van pas komen als ik na x aantal weken weer on wil gaan, dan ben ik tenminste hersteld en ready to go :)

het zijn ook maar een paar tientjes extra dus als je de pro's en contra's afweegt is het een vrij gemakkelijke keuze voor mezelf :p
 
gisteravond tweede inject hcg gezet. vandaag eerste test inject van de 3e week gezet. 500mg.
deze keer in de rechterbil. eerste keer wat weerstand gevoeld dus eruit getrokken, kwam wat bloed uit, 2cm erlangs ging alles goed.
wil volgende keer mss eens benen proberen of delts. kwestie van meerdere spots te kunnen doen.

ook op de weegschaal gaan staan op lege maag. ik weeg nu 81,7 en was begonnen op 80,2 maar zal wel vocht zijn. :p

edit: merk hier en daar af en toe een klein puistje opkomen, wat wil zeggen dat als ik geen isotretinoine aan het nemen was k wss vol zou staan :p

gisteren ook even cheatmeal gehad want het vriendinnetje was jarig. normaal cheat ik zo goed als nooit (heb er ook geen nood aan) doe wel refeeds in de cut met junkcarbs voor het mentale gedeelte maar echt cheaten doe ik niet vaak. al helemaal niet in de bulk. dus vanaf nu weer shtrak aan mn 8maaltijden per dag :D
 
Laatst bewerkt:
okeejj het vocht is eruit van de cheatmeal en sta op 81,3kg met een drogere shape dan toen ik begonnen was. kracht is toch wat vooruitgegaan ondertussen. gisteren nog eens een pr gezet in de gym op de incline! (2kg zwaardere dumbbells dan normaal, heb ik ooit nog gedaan maar toen woog ik 3kg zwaarder :D)

dit is voor mij het teken dat ik toch maar best wat carbs toevoeg deze week. ga pre workout gwn wat carbs toevoegen. momenteel eet ik 8x per dag. probeer elke 2-3u te eten en elke maaltijd of shake heeft 30-35g hoogwaardige eiwitten (plantaardige tel ik niet mee). elke maaltijd zit rond de 40g clean carbs, behalve pre en post workout meal. deze hebben 60g carbs. vetten houd ik momenteel op 85g. ik ben gewend om tegen de 120g vet te eten per dag en wat lager te gaan in carbs. Hier voelde ik me altijd het beste op, maar tijdens de kuur zelf ga ik maar wat lager in vet aangezien het niet echt nodig is te zorgen dat mn natty test zo hoog mogelijk is ;)
 
goeie log, altijd hcg zetten heb ik wel geleerd.
 
ik doe het zelf woensdag ochtend en zondag ochtend.
 
vandaag derde inject hcg gezet
heb mn trainingsschema wat aangepast zodat ik mn zwakke puntjes beetje kan verbeteren. Ik trainde het afgelopen jaar ofzo alles 1x per week. Nu ga ik bepaalde delen 2x doen, zien wat het geeft. :p

even een update hoe ik me voel tot nu toe:

-Libido is toch aanzienlijk gestegen, en deze was al vrij hoog van nature :D
- ik oog weer voller. Als ik bv een front double biceps doe lijkt het alsof ik net armen getraind heb en nog een pomp heb maar dat is niet zo. zelfde voor chest.

dit wijst toch aan dat de effecten wss wat later komen bij mij (zit nu in week 3). Kan niet wachten tot volgende week.
Had in principe altijd wel verwacht dat de resultaten (lees: kracht, pomp, libido) pas in week 4 zouden komen en echt hypertrofie meer naar het einde toe (week 6en up) dus ben zeker tevreden dat ik toch al "iets" merk op week 3!
 
Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op, ikzelf merk ook vrij weinig kracht gains maar toen ik na 4 weken 6 kg zwaarder was geworden kon ik niet ontkennen dat het niets deed. Misschien maar beter dat je niet enorme kracht gains hebt waardoor je misschien te veel/zwaar gaat trainen over een korte periode.
 
Gaat de goede kant op, ikzelf merk ook vrij weinig kracht gains maar toen ik na 4 weken 6 kg zwaarder was geworden kon ik niet ontkennen dat het niets deed. Misschien maar beter dat je niet enorme kracht gains hebt waardoor je misschien te veel/zwaar gaat trainen over een korte periode.

awesome! doet goed om te horen van een ander! haha tenks :D

ik hou sws niet echt van puur op kracht trainen. Geeft me vooral meer risico op blessures.. Enige wat ik echt op regelmatige basis onder de 6reps houd zijn squats eigenlijk omdat mn benen anders niet groeien lol voor de rest houd ik mn reps liever op minstens 8.
 
Laatst bewerkt:
vandaag lange dag gehad, 18u wakker geweest ofzo.. studeren is wat uitgelopen :D dus dan maar een extra shake erin gegooid tussen twee maaltijden.
afgelopen 5 dagen weer een kilootje bijgekomen. vanaf morgen ga ik mn carbs maar weer uppen want had meer kunnen zijn ;). ben niet echt vochtiger geworden en al helemaal niet vetter. gevolg = heb het gevoel dat mn lichaam naar extra carbs vraagt .. dus dan geven we die.

Heb ook het gevoel dat mn ballen toch beetje gekrompen zijn, dus ga nu zonder twijfel van 375 naar 500iu hcg 2x pw. Is langs 1 kant wel positief, nu weetk tenminste dat de test real is :D

edit: nog eens een onderhuidse puist. letterlijk al 6maanden geen last meer van gehad omdat ik aan de isotretinoine zit. vroeger had ik deze wel vaker. maargeod met 1 kan ik leven, zolang het er maar geen 1000 worden :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet meteen op 2x 500Iu /week begonnen? Standaard protocol.
 
Waarom niet meteen op 2x 500Iu /week begonnen? Standaard protocol.

achteraf gezien had ik dat beter gedaan ja :p
de bedoeling was eerst 250 x2 omdat dat de dosis is dat trt patienten krijgen en volgens de dokter zou dat ook voldoende moeten zijn omdat je 'niet meer onderdrukt' met een gewone kuur dan met trt. volgens hem was 500 iets teveel en niet echt nodig. Maar aan m ballen te zien is het wel nodig :roflol:

dat hebben we dan ook weer geleerd ;)

--

gisteren beetje ziekjes opgestaan want een klootzak heeft heel de dag op me lopen hoesten eergisteren.. stond dan maar weer op 82,5 omdat ik superveel vocht verloor. normaal zou ik op zo'n tijdstippen echt geen kracht meer hebben en er superflat uitzien, maar ben gwn benen kunnen gaan knallen en zwaar kunnen gaan op squats enz. sta ook nog goed vol dus ben ik zeker tevreden mee. mn libido was ook niet normaal hoog deze week, normaal gezien zou deze niet bestaand zijn als ik ziek ben dus kan niet klagen.

Vandaag mn carbs weer geupped omdat ik niet bijkwam. sta droger dan toen ik begonnen was en ben 2,5kg bijgekomen ongeveer tot nu toe. ben ik zeker blij mee. vanaf morgen start week 4 en kcal staan nu op 4K. :)
 
gisteren week 4 gestart met een nieuwe inject. Weer 2ml gezet in rechterbil. De weegschaal zegt 83,5kg op lege maag. toch al een dikke 3kg erbijgeknalt op 3 weken tijd dus en sta nog steeds goed droog.
Tegen de avond weeg ik al richting de 85kg dus toch wel vrij veel vocht aan het ophouden doorheen de dag, maar dat nemen we er met plezier bij ;)
zweet ook ENORM VEEL tegenwoordig. Zeker tijdens het trainen, dan moet ik om de drie seconden mn gezicht afdrogen :D Echt niet normaal. Maar het is ook 20000°C geweest afgelopen dagen hier dus wss ligt het ook wel daaraan.

wel weer last van pip en een bultje wanneer ik glute aanspan deze keer. Raar want vorige week hadk zo goed als nergens last van na het zetten. Begin een verband te zien. Heb dit altijd als ik 2x moest prikken (dit keer weer moeten doen) mss omdat de naald dan minder scherp wordt ofzo.. volgende keer dus gwn van naald wisselen alsk 2x moet pinnen..

hcg sinds vorige week dus op 500iu x2 gezet en mss is het placebo maar durf toch al te wedden dat mn ballen weer al een stuk gegroeid zijn.

verder is mn eerste vial test op en kheb er maar 9ml uitgehaald ipv 10.. waar die 1 naartoe is weetk niet :D mss ooit verkeerd afgelezen ofzo, geen idee, tis in ieder geval gone. Ga dus nog wat test moeten bijhalen om mn 10 weken af te maken wanneer ik de hcg ga bijhalen. dit keer wss hg test. Ipv vials dus amps die ik online van verifieren, dan is al het guess work er ook weer uit :)

oh en ben nog steeds beetje ziek, verkouden, niezen, beetje vestopte neus,.. maar heb nog steeds goede pomps en libido staat nog steeds sterk genoeg. Normaal kan ik niet eens aan seks denken als ik verkouden ben maar nu daalt het niet echt significant veel aangezien ik gwn nog steeds dagelijks seks zou kunnen hebben.. :D
 
Back
Naar boven